Διευκρινίσεις για τα εισιτήρια διαρκείας της ΠΑΕ Ολυμπιακός
Ο Ολυμπιακός με ανακοίνωση του ενημερώνει τους οπαδούς του για τον τρόπο διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα σεζόν.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Ο Ολυμπιακός παρουσίασε τα εισιτήρια διαρκείας για τη νέα σεζόν το απόγευμα της Πέμπτης και σήμερα με ανακοίνωση του ενημερώνει για τον τρόπο διάθεσης και τη διαδικασία των ραντεβού.
Οι ερυθρόλευκοι με νεότερη ενημέρωση, εξηγούν τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των οπαδών τους,
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για τη διαδικασία ραντεβού σχετικά με την αγορά των εισιτηρίων διαρκείας.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων μας διευκρινίζεται:
Για τηλεφωνικά ραντεβού θα μπορούν να καλέσουν στο 210 48 00 977 την προηγούμενη εργάσιμη ημέρα των ημερομηνιών διάθεσης ανά θύρες και θα τους αποστέλλεται επιβεβαιωτικό sms με την ώρα του ραντεβού.
Θα εξυπηρετούνται μόνο οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο πρόγραμμα με τις ημερομηνίες διάθεσης ανά θύρες, από τις 10:00 έως 18:00.
Το ραντεβού θα ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα και για ένα άτομο ανά εισιτήριο.
Χωρίς την επίδειξη sms δεν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων από τα εκδοτήρια.
Για τηλεφωνικά ραντεβού: 210 48 00 977 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00 – 18:00)
Για πληροφορίες: 210 48 00 920 (Δευτέρα – Παρασκευή, 10:00 – 18:00)
Για online αγορά: www.olympiacos.org»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις