«Αγριολούλουδα» μέσα από το φωτογραφικό φακό του Joel Meyerowitz
Τα λουλούδια του Joel Meyerowitz εμφανίζονται ως τατουάζ σε χέρια, ως διακοσμητικά γυναικείων καπέλων, ως μπατίκ σε φορέματα, σε ταπετσαρίες, σε μπουτονιέρες κυρίων, ως μπουκέτα για τη γιορτή κάποιας ή κάποιου
Η επανέκδοση του άλμπουμ «Wild Flowers (Αγριολούλουδα)» του Joel Meyerowitz είναι επίκαιρη αλλά και ανακουφιστική καθώς υπενθυμίζει ότι παρά την πανδημία ο κόσμος εξακολουθεί να ανθεί.
Ξεφυλλίζοντας την πρώτη έκδοση, την έκδοση του 1983, στο νου έρχεται η φράση της Γκέρτρουντ Στάιν: «Ένα ρόδο είναι ένα ρόδο είναι ένα ρόδο είναι ένα ρόδο».
Τα λουλούδια εμφανίζονται ως τατουάζ σε χέρια, ως διακοσμητικά γυναικείων καπέλων, ως μπατίκ σε φορέματα, σε ταπετσαρίες, σε μπουτονιέρες κυρίων, ως μπουκέτα για τη γιορτή κάποιας ή κάποιου.
Η πλειονότητα των φωτογραφιών είναι από τις δεκαετίες του 1960 και 1970 αν και μια επιλογή από αυτές που τραβήχτηκαν τα χρόνια που ακολούθησαν οδήγησε στην επανέκδοση του άλμπουμ.
Στο επίμετρο, ο Meyerowitz εξηγεί ότι δεν ξεκίνησε για να δημιουργήσει μια σειρά φωτογραφιών τις οποίες θα συνέδεε η απεικόνιση λουλουδιών.
Αναλογιζόμενος το ότι ανέτρεχε στη δουλειά του για να εντοπίσει ενδείξεις κάποιου ευρύτερου (φωτογραφικού) θέματος, επισημαίνει:
«Πρωτοξεκίνησα να καλλιεργώ αυτόν τον κήπο τη δεκαετία του 1960 ενόσω περιπλανιόμουν στα πάρκα και τις πόλεις όπου ζούσα ή επισκεπτόμουν».
Το άλμπουμ επανεκδόθηκε όπως αναφέρει σχετικά το ΑΠΕ, φέτος, από τον εκδοτικό οίκο Damiani Editore και η επίσκεψη στον σύνδεσμο επιτρέπει την απόλαυση του χιούμορ του Meyerowitz στην προσέγγιση των λουλουδιών με τον φακό του.
- Τραμπ: Εξαπολύει πυρά για υπερβολικές χρεώσεις και ζητεί πίσω τη Διώρυγα του Παναμά
- Μπαρτζώκας: «Έρχεται τη Δευτέρα ο Μενσά – Ήταν το 5ο ματς σε 10 μέρες»
- Μπένι Γκαντζ: Ο Νετανιάχου σαμποτάρει τη συμφωνία για τους ομήρους
- Κουτσούμπας: Δεν συμφωνώ με την άποψη ότι «το ΚΚΕ δεν θέλει να κυβερνήσει», έχουμε πρόγραμμα εξουσίας
- Γκουαρδιόλα, ο πραγματικός υπεύθυνος για την κρίση της Σίτι
- Οι λύκοι επέστρεψαν στον Ταΰγετο έναν αιώνα μετά