Aston Martin Valkyrie AMR Pro: Χωρίς κανόνες
H αγωνιστική έκδοση της υπερβατικής Βαλκυρίας αποχωρίζεται την υβριδική τεχνολογία της «πολιτικής» εκδοχής της, προς όφελος μιας εκκωφαντικής αγωνιστικής εμπειρίας που σύμφωνα με την Aston Martin «δεν θα έχει όμοιό της»
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
H βρετανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα λίγες ακόμα πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Valkyrie AMR Pro, της αγωνιστικής παραλλαγής του δωδεκακύλινδρου supercar των 1.000 και πλέον ίππων.
Η παραγωγή της συγκεκριμένης έκδοσης θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις θα ξεκινήσουν να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους από τα τέλη της χρονιάς.
Όπως ισχύει για την «πολιτική» εκδοχή της Βαλκυρίας, η αγωνιστική έκδοση εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων αν και στην περίπτωση της AM Pro, το υβριδικό σύστημα έχει αφαιρεθεί για λόγους μείωσης του συνολικού βάρους.
Με αυτό δεδομένο, η Aston Martin έχει αναβαθμίσει το μηχανικό σύνολο που πλέον αποδίδει 1.014 ίππους. Το όριο στροφών του έχει αυξηθεί στις 11.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ταχύτητα που εξασφαλίζει αγγίζει τα 365 χλμ.
Σύμφωνα με τις συστάσεις της Aston Martin, η γενναιόδωρη ισχύς συνδυαστικά με το μειωμένο βάρος εξασφαλίζει στην AMR Pro τη δυνατότητα να ολοκληρώσει ένα γύρο στην La Sarthe του Le Mans σε χρόνο τριών λεπτών και 20 δευτερολέπτων.
Η αγωνιστική Βαλκυρία διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 38 εκατοστά αλλά και μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία αυξάνονται κατά 9,6 εκ. μπροστά και 11,5 εκατοστά στον πίσω άξονα προς όφελος μιας ακόμα πιο δυναμικής συμπεριφοράς του πλαισίου. Στις προσθήκες συγκαταλέγονται και δύο νέοι αεραγωγοί πίσω από τους μπροστινούς θόλους οι οποίοι αποσκοπούν στην καλύτερη ψύξη των φρένων.
Το μεγαλύτερο μπροστινό splitter και η θηριώδης αεροδυναμική πτέρυγα αυξάνουν το συνολικό μήκος της κατασκευής κατά 26,6 εκατοστά ενώ, όπως συνηθίζεται, η AMR Pro διαθέτει ένα πιο σοφιστικέ αεροδυναμικό πακέτο που επεκτείνεται και στο κάτω μέρος της και συμβάλλει στην επίτευξη υψηλότερων επιδόσεων σε συνθήκες πίστας. Σύμφωνα με την Aston Martin το αεροδυναμικό πακέτο μπορεί να παράγει δυνάμεις έως και 3G σε μια γρήγορη στροφή, μέγεθος που συναντάται μόνο στα μονοθέσια της Formula 1 σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τις επίγειες δραστηριότητες.
Την εικόνα συμπληρώνουν τα ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση αγωνιστικά ελαστικά της Michelin και ένα σύστημα πέδησης με carbon δισκόφρενα που επίσης αντλεί τις επιρροές του από την κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η ανάρτηση αποτελείται από ψαλίδια κατασκευασμένα από ανθρακόνημα προς όφελος της μείωσης του βάρους ενώ οι «γυάλινες» επιφάνειες κατασκευάζονται από το συνθετικό υλικό Pespex για τους ίδιους ακριβώς λόγους.
Βέβαια όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να θεωρηθούν λίγο πολύ αναμενόμενα με δεδομένο το σκεπτικό εξέλιξης της Βαλκυρίας και της AMR Pro όπως αποτυπώνεται από τον επικεφαλής της Aston Martin, Tobias Moers: «Το πρόγραμμα εξέλιξης της Valkyrie υπήρξε μια υπέροχη περιπέτεια στον κόσμο των μηχανολογικών εφαρμογών. Ωστόσο αποτελεί τυπικό παράδειγμα του πάθους και της τεχνογνωσίας που διέπει την Aston Martin και τους συνεργάτες της. Σε ό,τι αφορά την έκδοση AMR Pro, πρόκειται για ένα project που δεν έχει ανάλογο και μια αγωνιστική τετράτροχη πρόταση που σχεδιάστηκε για να υπερβαίνει όλους τους κανόνες. Η Valkyrie AMG Pro αποτελεί ουσιαστικά την μια δήλωση της Aston Martin και απτή απόδειξη της δέσμευσής της στις υψηλές επιδόσεις οι οποίες θα είναι κάτι παραπάνω από γενναιόδωρες στα μελλοντικά προϊόντα μας. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να συγκριθεί μαζί της, τίποτα που να ακούγεται σαν αυτή και τίποτα που θα κινείται σαν αυτή!»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις