Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Renault 4: H νέα μετα-ρετρό ιστορία ηλεκτροκίνησης

Renault 4: H νέα μετα-ρετρό ιστορία ηλεκτροκίνησης

Το παρελθόν της γαλλικής φίρμας είναι πλούσιο και σίγουρα ένδοξο και πρόκειται να τροφοδοτήσει τα επιθετικά ηλεκτρικά της σχέδια με ένα ακόμα εμβληματικό μοντέλο που θα επανέλθει σύντομα στο προσκήνιο

Η γαλλική φίρμα επιβεβαίωσε την πληροφορία που αποτελούσε κάτι σαν κοινό μυστικό, ανακοινώνοντας ότι μετά την αναβίωση του Renault 5 ως ενός μεταρετρό σχεδιασμού ηλεκτρικού μοντέλου, σχεδιάζει και την επαναφορά του εμβληματικού Renault 4 ως ενός επίσης ηλεκτροκίνητου μοντέλου σχεδιασμένου να προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα και χρηστικότητα σε προσιτή τιμή όπως ακριβώς και ο διάσημος πρόγονος του.

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις, «σχεδιάζουμε την επαναφορά ενός ακόμα μαγικού και εξίσου εμβληματικού μοντέλου στην γκάμα μας το οποίο προς το παρόν φέρει την ονομασία 4ever, τίτλος που θέλει να δείξει τις προθέσεις μας για τη δημιουργία ενός διαχρονικά κλασικού μοντέλου».

Με αυτά δεδομένα θα πρέπει να θεωρηθεί βέβαιο ότι το νέο Renault 4 θα υιοθετήσει ένα πιο πρακτικό χαρακτήρα σε σχέση με το 5, υιοθετώντας μεγαλύτερες διαστάσεις και προσφέροντας μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ, όπως ακριβώς ίσχυε και για το ομώνυμο μοντέλο του παρελθόντος της γαλλικής φίρμας. Αυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρηθεί πιθανό είναι ότι σε δεύτερο χρόνο, το Renault 4 θα αποτελέσει τη βάση και για μία van πρόταση στο πλαίσιο της νέας εξαιρετικά επιθετικής ηλεκτρικής στρατηγικής της γαλλικής φίρμας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα στρατηγικής περιλαμβάνει ήδη το Renault 5 αλλά και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο και crossover νέο Megane το οποίο αναμένεται το 2022. Πλην των Όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος της δέσμευσης της Renault να λανσάρει 10 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα έως το 2025, επτά εκ των οποίων θα φορούν το γνωστό ρομβοειδές έμβλημα ενώ τα υπόλοιπα τρία, αυτό της Alpine καθώς η πρόθεση των Γάλλων για την σπορ φίρμα τους είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός της από το 2024 και εφεξής.

Ο στόχος του σχεδιασμού της Renault είναι να διαθέτει την υψηλότερη ποσόστωση σε ηλεκτρικές πωλήσεις έως τα μέσα δεκαετίας καθώς, όπως επισημαίνουν οι Γάλλοι, μέχρι τότε 65% και πλέον, των προϊόντων τους θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα και υβριδικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις προβλέψεις της Renault το ποσοστό ηλεκτρικών προτάσεων της γκάμας της θα ανέλθει στο συντριπτικό 90% έως το 2030.

Επιστρέφοντας στην τελευταία ηλεκτρική προσθήκη στην γκάμα της γαλλικής φίρμας, αν και η Renault δεν έχει προβεί σε ανακοινώσεις σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του 4 λέγοντας μόνο ότι θα υπάρξει σύντομα ένα σχετικό πρωτότυπο, μια διαρροή από το γραφείο καταχώρησης ευρεσιτεχνιών δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αμφιβολιών για την αισθητική του νέου μοντέλου.

Βάσει των σκίτσων που έχουν διαρρεύσει λοιπόν, το νέο 4 αναμένεται να μείνει πιστό στην τετραγωνισμένη αισθητική του δημοφιλούς προγόνου του, δοσμένη όμως με σύγχρονα υλικά σε όρους στυλ αλλά και κατηγορίας. Έτσι, το νέο μοντέλο φλερτάρει σχεδιαστικά με τον κόσμο των SUV διαθέτοντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος και διάφορα χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στον κόσμο της περιπέτειας φιλοδοξώντας να στοχεύσει στο κοινό της πιο δυναμικής και εξαιρετικά δημοφιλούς κατηγορίας των μικρών crossover.

Εκτός από τις σχεδιαστικές του περγαμηνές, και τον αμιγώς ηλεκτρικό χαρακτήρα του, η Renault επιμένει ιδιαίτερα στο στοιχείο της προσιτότητας, τονίζοντας ότι το νέο 4 θα τιμήσει την παράδοση του αρχέτυπου, «προσφέροντας, προσιτή και άνετη μετακίνηση σε σύγχρονες οικογένειες με συνείδηση του στυλ».

Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές του κάτι που αναμένεται να γίνει πιθανότατα τον προσεχή Σεπτέμβριο όποτε και το αρχικό 4 γιορτάζει τα 60ά γενέθλιά του. Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες η Renault σκοπεύει να παρουσιάσει τότε το πρωτότυπο 4ever αποκαλύπτοντας παράλληλα ορισμένα στοιχεία και το χρονοδιάγραμμα που, βάσει των όσων έχουν γίνει γνωστά, προβλέπει την άφιξη του νέου μοντέλου στα τέλη του 2023.

Sports in

Μοράτα: «Η εμπιστοσύνη του Ιμπραΐμοβιτς και του Φονσέκα με έκαναν να πάω στη Μίλαν»

O Άλβαρο Μοράτα μίλησε για τη μετακίνησή του στην Μίλαν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2024