VW Polo GTI: Εποχή πληρότητας
Με σχεδιαστικές και εξοπλιστικές επιρροές από το μεγαλύτερο Golf GTI, το Polo GTI επιστρέφει ανανεωμένο και πιο πλήρες τεχνολογικά από ποτέ.
- Παραδέχθηκε τους «λευκούς γάμους» η Ειρήνη Μουρτζούκου – «Χρειάζεται ψυχολόγο» λέει η δικηγόρος της
- «Στο έλεος των fund» – Σε υπερήλικα με σύνταξη 395 ευρώ, του ζητούν 800€ για να μην βγει σε πλειστηριασμό το σπίτι του
- Washington Post: Αιμοραγεί ο Ισραηλινός στρατός – «Προτιμώ την οικογένειά μου από τον πόλεμο»
- «Έχουμε μάθει να ζούμε με τον πόνο» - Ραγίζει καρδιές η μητέρα της Έμμας
Πιστή στην υπόσχεσή της, η γερμανική φίρμα, έκανε τα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης εκδοχής του Polo GTI η οποία επωφελείται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του δίλιτρου turbo κινητήρα απόδοσης 206 ίππων και εμπλουτισμένο παλμαρέ συστημάτων υποβοήθησης και ψηφιακής τεχνολογίας.
Εκτός από την επιπλέον ισχύ ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων αυξάνει και την απόδοση ροπής η οποία ανέρχεται σε 320 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται παραδοσιακά στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που αυτήν την φορά θα αποτελέσει την μοναδική επιλογή.
Το Polo GTI διαθέτει επίσης σύστημα launch control το οποίο παίζει το δικό του ρόλο στην εξασφάλιση υψηλών επιδόσεων καθώς το hot supermini υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ./ώρα.
Στα εξοπλιστικά του χαρακτηριστικά συγκαταλέγεται επίσης και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης το οποίο συνδυάζεται με σύστημα ελέγχου ροπής προκειμένου να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ευελιξία υπό πίεση.
Σε σχέση με την ήδη γνωστή ανανεωμένη εκδοχή του Polo, η έκδοση GTI διαθέτει επίσης μια πιο σφιχτή ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκ. και υπόσχεται να συντείνει σε μια ευέλικτη οδική συμπεριφορά. Για εκείνους που επιδιώκουν κάτι παραπάνω, διατίθενται ως επιλογή ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τα οποία παραμετροποιούνται μέσω των προγραμμάτων οδήγησης Eco, Normal, Sport και Individual.
H επιλογή των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ συνδυάζεται και με πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές στον μπροστινό άξονα αλλά και ενισχυμένα μέρη στην ανάρτηση. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου, το βάρος του Polo GTI διαμορφώνεται σε μόλις 1.286 κιλά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητές του και την οδική του συμπεριφορά.
Σε επίπεδο σχεδίασης, το Polo GTI θυμίζει αρκετά την αντίστοιχη έκδοση του Golf ενώ το ίδιο ισχύει και για τον εξοπλισμό του που συνήθως παρεπιδημεί σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Σε αυτόν περιλαμβάνονται στοιχεία όπως τα έξυπνα φωτιστικά σώματα IQ Light τεχνολογίας matrix LED, το ολιστικό σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης IQ.Travel Assist το οποίο ενσωματώνει ενεργό cruise control λειτουργικό σε ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα, ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της πορείας, σύστημα ειδοποίησης για ενδεχόμενο πλευρικής ή μετωπικής σύγκρουσης συνδυασμένο με σύστημα αυτόνομης πέδησης.
Αντίστοιχα γενναιόδωρος είναι και ο ψηφιακός εξοπλισμός ο οποίος περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών με νέα γραφικά ειδικά σχεδιασμένα για την GTI περίσταση σε συνδυασμό με σύστημα infotainment διάστασης 8,0 ή προαιρετικά, 9,2 ιντσών. Το τελευταίο προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα μέσω των λογισμικών Apple CarPlay και Android Auto ενώ διατίθεται και σύστημα επαγωγικής φόρτισης.
Πλην του εξοπλισμού, το εσωτερικό του GTI επενδύεται με τα γνώριμα καρό που είναι συνυφασμένα με την ιστορία των σπορ διακριτικών της VW. Επίσης, δεν υπολείπεται σε σχέση με τα γνωστά χωροταξικά μεγέθη του Polo προσφέροντας αντίστοιχη άνεση και πρακτικότητα που συνοψίζεται σε χώρο πορτ μπαγκάζ που ξεκινά από τα 351 λίτρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις