ΟΠΕΚΑ: Η διαδικασία ραντεβού και οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πολιτών
Μία σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και την επικοινωνία τους με τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχει αναπτύξει ο Οργανισμός
- Πού βρίσκεται η Ahoo Daryaei; - «Αν την έχουν πειράξει θα πάρουν φωτιά οι δρόμοι»
- Όσα συνέβησαν μέσα στην έπαυλη του Φρανκ Σινάτρα – Τζόγος και κρυφές ερωτικές συναντήσεις
- Νέες ισραηλινές σφαγές σε Βηρυτό και Γάζα που παραπέμπει στην «Αποκάλυψη»
- Πόλεμος Ρωσίας - Ουκρανίας: Μήπως είναι πολύ αργά για να αλλάξει η πορεία του;
Μία σειρά από υπηρεσίες που διευκολύνουν την ενημέρωση των πολιτών και την επικοινωνία τους με τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) έχει αναπτύξει ο Οργανισμός, με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΠΕΚΑ, οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι ακόλουθες:
Α) Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ μόνον κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ. 210 6241888 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.
Β) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.
Γ) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το πανελλήνιας εμβέλειας τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, στο τηλ. 210 6241888, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα.
Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλει αίτηση, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.
Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του δήμου στον οποίο κατοικεί. Στα Κέντρα Κοινότητας μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για τα εξής επιδόματα: Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα, επίδομα στέγασης, επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης ανασφάλιστων υπερηλίκων, επίδομα στεγαστικής συνδρομής, αναπηρικά προνοιακά επιδόματα και επίδομα γέννησης. Στα ίδια Κέντρα Κοινότητας μπορεί να υποβάλει το σύνολο των δικαιολογητικών που απαιτούνται για κάθε ένα από τα αιτούμενα επιδόματα και να πληροφορηθεί για την πορεία των αιτήσεών του.
Ζ) Όσον αφορά τις αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης ορεινών και μειονεκτικών περιοχών και τις παροχές του Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εξυπηρετηθεί μόνον στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
Πηγή: ΑΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις