Abarth 695 Essesse: Eίδος συλλεκτικό και γρήγορο
Με παραγωγή μόλις 1.390 διαιρεμένων… δια δύο, μία για κάθε χρώμα, το Abarth 695 Essesse, το μοντέλο από όπου ξεκίνησαν όλα επιστρέφει στο παρόν με την ταχύτερη όλων παραλλαγή του
Τα διακριτικά Esseesse επανέρχονται για ακόμα μια φορά στην γκάμα της Abarth, σηματοδοτώντας μια νέα συλλεκτική έκδοση η οποία φιλοδοξεί να τιμήσει την πλούσια παράδοση της φίρμας που καθιέρωσε τις hot εκδόσεις αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής.
Για την ακρίβεια, η νέα έκδοση 695 Essessee σχεδιάστηκε για να αποτίσει φόρο τιμής στην αρχέτυπη εκδοχή της η οποία προέκυψε εν έτει 1964 όταν οι μηχανικοί της Abarth μετέτρεψαν το «ταπεινό» 500 στο «δηλητηριώδες» 695 Esseesse.
Για την ιστορία, οι μηχανικοί του «σκορπιού» αύξησαν τότε την χωρητικότητα του κινητήρα σε 690 κ.εκ., και την απόδοση στους 38 ίππους, εξασφαλίζοντας μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα. Η συνολική παραγωγή περιορίστηκε μόλις στις 1.000 μονάδες, ενώ το λογότυπο “SS” στο καπό και το αντίστοιχο “esseesse” στο ταμπλό φρόντιζαν να δώσουν το στίγμα της διαφορετικότητας της έκδοσης. ]
Σε ό,τι αφορά την επαναφορά της εμβληματικής εκείνης έκδοσης στο παρόν, η Abarth προσφέρει δύο παραλλαγές 695 Esseesse σε χρώμα “Scorpion Black” ή “Campovolo Grey”, οι οποίες θα κατασκευαστούν σε 695 αντίτυπα η καθεμία.
Ως συνήθως, εκτός από την επιθετική εικόνα, το 695 Esseesse επωφελείται από σειρά βελτιώσεων οι οποίες αποσκοπούν στην εξασφάλιση ακόμα υψηλότερων επιδόσεων αλλά και μιας αιχμηρότερης οδικής συμπεριφοράς.
Καθοριστικό ρόλο σε αυτό παίζει η γνωστή μέθοδος της Abarth της μείωσης του συνολικού βάρους κατά περίπου 10 κιλά σε σχέση με το 595 Competizione με την παράλληλη αναθεώρηση της ισορροπίας του συνόλου και της βελτίωσης της αεροδυναμικής απόδοσης.
Έτσι, το νέο 695 Esseesse εφοδιάζεται με ένα ανάγλυφο καπό από αλουμίνιο, το οποίο έχει μειωμένο κατά 25% βάρος σε σχέση με το συμβατικό, ενώ υιοθετεί σειρά παρεμβάσεων που συντείνουν στην μείωση του βάρους συμπεριλαμβανομένου του ελαφρύτερου συστήματος εξαγωγής με την υπογραφή της Akrapovič. Το τελευταίο αποτελείται από τιτάνιο και εκτός από την ουσιαστική συνεισφορά του στο σύνολο, φροντίζει και για την ηχητική υπεροχή της συλλεκτικής έκδοσης.
Την εικόνα του πίσω τμήματος συμπληρώνει η παρουσία του “Spoiler ad Assetto Variabile”, της ρυθμιζόμενης πίσω αεροτομής που μπορεί να μεταβάλλει την γωνία της από τις 0ο έως και τις 60ο, προσφέροντας έως και 42 κιλά κάθετης δύναμης, και συμβάλλοντας εκτός από την οπτική του πράγματος και σε μια καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά.
Οι αλλαγές αυτές, συνδυαστικά και με την παρουσία της ισχυρότερης εκδοχής του κινητήρας T-Jet των 180 ίππων, αναδεικνύουν την συγκεκριμένη έκδοση ως την ταχύτερη της συλλογής των ειδικών εκδόσεων 595 και 695 του σκορπιού για το 500.
Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, το νέο 695 Esseesse θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε τρίθυρη έκδοση ενώ εκτός από τα παραπάνω το παζλ συμπληρώνουν οι νέοι, λευκού χρώματος τροχοί των 18 ιντσών, οι κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και τα αεριζόμενα δισκόφρενα των 305 και 240 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, για το σύστημα πέδησης, καθώς και αμορτισέρ Koni FSD και φυσικά τα χαρακτηριστικά λογότυπα.
Αναλόγως πολεμική είναι και η εικόνα στο εσωτερικό με κυρίαρχα τα σπορ καθίσματα της Sabelt με το διακριτικό «one of 695” που δίνει το στίγμα του συλλεκτικού χαρακτήρα του μοντέλου, τις κόκκινες ζώνες, τις λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, τις επενδύσεις από Alcantara, καθώς και το σύστημα τηλεμετρίας που περιλαμβάνεται στο σύστημα πολυμέσων Uconnect με την οθόνη αφής των 7 ιντσών.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, ο κινητήρας των 1,8 λίτρων αποδίδει 180 ίππους και 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. ροπής, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 225 χλμ./ώρα.
- Τα δεδομένα για το νέο συμβόλαιο του Νίκολα Μιλουτίνοφ (pic)
- Σεισμός: 3,6 Ρίχτερ ανοιχτά της Λίνδου
- Φάμελλος: Αισιοδοξία για restart – «Να έρθουν όλοι να στηρίξουν την επανεκκίνηση του ΣΥΡΙΖΑ»
- «Μικρά Πράγματα σαν κι Αυτά»: Το έγκλημα για το οποίο η Καθολική Εκκλησία δεν ζήτησε ποτέ συγγνώμη
- Σπηλιωτόπουλος: Ο ΣΥΡΙΖΑ έκλεισε τον βιοϊστορικό του κύκλο – Τι είπε για το κόμμα Κασσελάκη
- «Έξω φρενών» οι οπαδοί της Σίτι με τις «δικαιολογίες» του Γκουαρντιόλα