Το Mercedes Actros απέκτησε ηλεκτροκίνητη έκδοση
H αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Actros είναι γεγονός και υπόσχεται να αλλάξει το τοπίο για τις μεταφορές εμπορευμάτων.
H Mercedes κατάφερε να κατακτήσει ένα ακόμα ορόσημο στην μάχη για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και τη δημιουργία ενός στόλου με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα για τις μεταφορές εμπορευμάτων παρουσιάζοντας, μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη παραλλαγή του Actros
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το eActros όπως ονομάζεται το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό παραγωγής με το έμβλημα της Mercedes, θα κατασκευάζεται από το φθινόπωρο του 2021 στο εργοστάσιο της Mercedes Trucks στο Wörth am Rhein, αποτελώντας το επιστέγασμα μιας μακράς πορείας δοκιμών που ξεκίνησαν το 2018 και επεφύλαξαν ενεργό ρόλο και για τους τελικούς αποδέκτες του οι οποίοι συμμετείχαν στην τελική διαμόρφωση των χαρακτηριστικών του.
Σε ό,τι αφορά το σύνολο που εφοδιάζει το eActros, αποτελείται από δύο υγρόψυκτους ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 330 kW ή 400 kW με τη δυνατότητα overboost οι οποίοι ενσωματώνονται στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης που συμπληρώνεται από ένα κιβώτιο δύο σχέσεων.
Τους κινητήρες αναλαμβάνει να τροφοδοτεί τριπλή ή τετραπλή μπαταρία, αναλόγως την έκδοση, με ενεργειακή απόδοση έως και 420 kWh που με τη σειρά της μεταφράζεται σε αυτονομία έως και 400 χιλιομέτρων. Επιπλέον, το eActros διαθέτει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο αναπληρώνει εν κινήσει ένα μέρος της ενέργειας των μπαταριών. Σε ότι αφορά την επαναφόρτισή τους, αυτή απαιτεί, για το 80% της ενέργειας λίγο παραπάνω από μία ώρα σε ταχυφορτιστή 400A DC καθώς το eActros επωφελείται από κύκλωμα 160 KW.
Πλην των προφανών οφελών που επιφυλάσσει η ηλεκτροκίνηση σε όρους κλιματικής ουδετερότητας για τα φορτηγά, αξίζει να σημειωθεί ότι οι γνώριμες αρετές που συνοδεύουν το είδος EV πολλαπλασιάζονται στην προκειμένη περίπτωση. Έτσι, το eActros προφανώς προδιαγράφεται πολύ πιο ταχύ από τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, στις εκκινήσεις χάρη στην αμεσότητα στην απόδοση της ροπής, προσφέροντας παράλληλα μια συνολικά πιο δυναμική και ευέλικτη εμπειρία οδήγησης χάρη και στο χαμηλότερο κέντρο βάρους που εξασφαλίζει η θέση των μπαταριών.
Επιπλέον, σημαντικά μειωμένα προδιαγράφονται και επίπεδα θορύβου ακόμα και συνθήκες πλήρους φορτίου ενώ το ίδιο ισχύει και για τους κραδασμούς, καθιστώντας συνολικά το eActros πιο φιλικό τόσο στον οδηγό όσο και στο αστικό περιβάλλον.
- Τραμπ και ελληνοτουρκικά – Τι πιστεύουν οι Έλληνες, ένας πρώην διπλωμάτης των ΗΠΑ και ένας πανεπιστημιακός
- Masdar: Με όχημα την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ σχεδιάζει off shore αιολικά και φωτοβολταϊκά 6 GW σε Ελλάδα και Ισπανία
- Διαγραφή Σαμαρά: Κάνει ζυμώσεις για κόμμα – Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
- Μέσω ΑΣΕΠ οι προσλήψεις στη Δημοτική Αστυνομία
- Ο Φουκώ διαβάζει Χέγκελ
- Βατικανό: Μπορείτε να περιηγηθείτε ψηφιακά στη Βασιλική του Αγίου Πέτρου χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη