Η Peugeot αποκαλύπτει τo νέο της hypercar για το Le Mans
O διεκδικητής της γαλλικής φίρμας για το πρωτάθλημα αντοχής του 2022 στην κατηγορία των hypercars αποκαλύπτεται πλήρως και δεν διαθέτει πίσω αεροδυναμική πτέρυγα
- Νέα σελίδα στις σχέσεις Τραμπ και Πούτιν – Θέλουν να χωρίσουν τον κόσμο σε σφαίρες επιρροής;
- Είχε μεταφερθεί στην Ψυχιατρική του ΠΑΓΝΗ ο δολοφόνος της 36χρονης στο Ηράκλειο αλλά δεν τον κράτησαν
- Συνεχίζει τις συναντήσεις ο αλ Τζουλάνι - Ραντεβού με αντιπροσωπεία των Δρούζων του Λιβάνου
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
H Peugeot έκανε τα αποκαλυπτήρια του αγωνιστικού 9Χ8 το οποίο θα διαγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2022 και το οποίο ως γνωστό περιλαμβάνει και τον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
To 9X8 περιγράφεται ως πνευματικός διάδοχος των Peugeot 905 και 908 της δεκαετίας του ‘90 και των ’00 αντίστοιχα που αμφότερα είχαν φέρει στη γαλλική φίρμα τη νίκη στο Le Mans.
Ωστόσο από τις πιο ορατές διαφορές σε σχέση με το παρελθόν είναι η απουσία της επιβλητικής αεροδυναμικής πτέρυγας. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντής της Peugeot, Οliver Jansonnie, «οι νέοι κανονισμοί επιβάλλουν την παρουσία ενός και μοναδικού ρυθμιζόμενου αεροδυναμικού στοιχείου χωρίς ωστόσο να διευκρινίζουν πρέπει να πρόκειται απαραιτήτως για πίσω αεροδυναμική πτέρυγα. Οι μετρήσεις που κάναμε απέδειξαν ότι οι υψηλές επιδόσεις είναι στην πραγματικότητα εφικτές χωρίς την παρουσία της».
Ο επικεφαλής της ομάδας της Peugeot, Jean-Marc Finot επεσήμανε από την πλευρά του: «έχουμε επιτύχει ένα επίπεδο αεροδυναμικής απόδοσης το οποίο μας επιτρέπει να αποχωριστούμε το συγκεκριμένο στοιχείο. Μην με ρωτήσετε ωστόσο πώς το καταφέραμε καθώς η πρόθεσή μας είναι να το κρατήσουμε μυστικό όσο περισσότερο μπορούμε!»
Σε ό,τι αφορά την συνολική σχεδίαση του γαλλικού αγωνιστικού μοντέλου, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Peugeot, Matthias Hossan σχολίασε: «Με δεδομένο ότι το 9Χ8 είναι Peugeot, είναι προφανές ότι η πρώτη ύλη, το πρώτο σκίτσο που οδήγησε τη δουλειά μας ήταν η αποτύπωση μιας μεγάλης γάτας έτοιμης να επιτεθεί, μια ιδέα που μεταφράστηκε στο ελαφρώς εμπροσθοβαρές cockpit. Οι συνολικές γραμμές του εκφράζουν την συνήθη αισθητική της φίρμας και οι δυναμικές και κομψές γραμμές του εμπνέουν έντονα συναισθήματα και δυναμισμό. Παράλληλα, στο εσωτερικό προσπαθήσαμε να μιμηθούμε τη διάταξη του Peugeot i-cockpit εισάγοντας περισσότερο στυλ σε μια κατηγορία αυτοκινήτων που εστιάζουν συνήθως στην απόλυτη λειτουργικότητα».
Στην αθέατη πλευρά του 9Χ8 παρεπιδημεί ένα υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από έναν twin-turbo V6 τοποθετημένο πίσω, ο οποίος έχει χωρητικότητα 2,6 λίτρων και υπόσχεται απόδοση 680 ίππων. Συμπληρώνεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα και αποδίδει 271 ίππους και ένα σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά το οδηγικό team που θα βρεθεί στο cockpit του νέου αγωνιστικού Peugeot, αποτελείται από τους Paul di Resta, Loic Duval, Mikkel Jensen, Kevin Magnussen, Gustavo Menezes, Jean Eric Vergne με τον James Rossiter στον ρόλο του αναπληρωματικού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις