Rimac και Βugatti ενώνουν δυνάμεις για το ηλεκτρικό μέλλον
Μια νέα κοινοπραξία στεγάζει την Rimac και την Bugatti υπό κοινή στέγη με την συμμετοχή της Porsche με στόχο τη σχεδίαση ηλεκτρικών hypercars που θα συνδυάζουν την ηλεκτρική τεχνολογία της κροατικής φίρμας με την 100χρονη και πλέον σπορ τεχνογνωσία της Bugatti
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Κρύο και καταιγίδες από το απόγευμα - Σε ποιες περιοχές θα χιονίσει
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
Κοσμοϊστορικές, αλλά από καιρό αναμενόμενες αλλαγές, συντελούνται στην Bugatti που περνά στην σφαίρα επιρροής της κροατικής Rimac σε ένα στοίχημα επιβίωσης στο ηλεκτρικό μέλλον.
Υπό την ισχύ των αλλαγών, Rimac, Bugatti και Porsche η οποία μέχρι πρότινος είχε υπό την ομπρέλα της τη γαλλική φίρμα, δημιουργούν νέα κοινοπραξία υπό την ονομασία Bugatti Rimac της οποίας θα ηγείται ο 33χρονος δημιουργός της κροατικής φίρμας, Mate Rimac.
Παρά την συνύπαρξη των δύο ονομασιών στον τίτλο της νέας εταιρικής οντότητας, οι Bugatti και Rimac θα εξακολουθήσουν να υφίστανται ως δύο διαφορετικές φίρμες οι οποίες θα αξιοποιούν τις δικές τους βιομηχανικές εγκαταστάσεις και εφοδιαστικές αλυσίδες σε Γαλλία και Κροατία αντίστοιχα.
Ο στόχος της κοινοπραξίας είναι η αξιοποίηση κοινών τεχνολογικών πόρων με στόχο –τι άλλο;- το ηλεκτροκίνητο μέλλον το οποίο αρχικά θα μεταφραστεί σε νέα ηλεκτροκίνητα hypercars που θα ενσωματώνουν ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει κάθε μία από τις δύο εταιρείες. Η έδρα της κοινοπραξίας θα βρίσκεται προσωρινά στο Ζάγκρεμπ και αναμένεται να ανοίξει τις πύλες της από τα τέλη της χρονιάς.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, επίκειται αναδιάρθρωση της Rimac και η δημιουργία ενός νέου ομίλου ο οποίος θα κατέχει το 55% της Bugatti Rimac. Το υπόλοιπο 45% παραμένει στην κατοχή της Porsche στην οποία είχε περιέλθει η Bugatti στις αρχές της χρονιάς. Παράλληλα η Porsche θα κατέχει το 24% στο νέο Rimac Group στο οποίο συμμετέχει και η Hyundai η οποία είχε επενδύσει στο παρελθόν στην κροατική φίρμα και θα εξακολουθεί να κατέχει το 12%. Ο δημιουργός της Rimac, Μate Rimac, θα κατέχει ποσοστό 37% στο νέο group.
Η Bugatti Rimac θα έχει το status της ανεξάρτητης εταιρικής οντότητας, ενώ το Rimac Group θα διαιρεθεί σε δύο τομείς δραστηριοτήτων που συνοψίζονται στην εξέλιξη hypercars και σε μια νεοσύστατη εταιρική οντότητα η οποία θα φέρει τον τίτλο Rimac Technology, θα ανήκει εξολοκλήρου στην Rimac και θα εξακολουθήσει τις δραστηριότητες της κροατικής φίρμας στον τομέα εξέλιξης μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων με στόχο τη διάθεσή τους στην παγκόσμια αγορά.
Προοδευτικά η έδρα της Bugatti Rimac θα μεταφερθεί σε νέες εγκαταστάσεις οι οποίες θα δημιουργηθούν από το 2023 στο Kerestinec της Κροατίας και προϋποθέτουν επενδύσεις ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ. Αφού λειτουργήσουν θα αποτελέσουν την βάση όλων των δραστηριοτήτων έρευνας και εξέλιξης τόση της Rimac όσο και της Bugatti.
«Μόλις λανσάραμε το νέο μας hypercar, Nevera το οποίο θα διατεθεί στην παγκόσμια αγορά. Και μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ στην προοπτική συνδυασμού της τεχνογνωσίας και των αξιών, δύο συναρπαστικών αυτοκινητοβιομηχανιών και για τη δημιουργία ορισμένων εξίσου συναρπαστικών projects στο μέλλον», δήλωσε με αφορμή την νέα συνεργασία, ο ιδρυτής και επικεφαλής της Rimac, Μate Rimac.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις