Αποζημιώσεις στους ταξιδιώτες που έπεσαν θύματα κυβερνοεπίθεσης στην British Airways
Συνολικά 420.000 πελάτες και εργαζόμενοι της BΤ είδαν τα στοιχεία τους να διαρρέουν στο Διαδίκτυο μετά την παραβίαση των συστημάτων της αεροπορικής εταιρείας το 2018.
- «Είσαι ο διάβολος» – Αντιμέτωποι με τον πατέρα τους οι γιοι της Ζιζέλ Πελικό
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Οι ληστές που έκλεψαν τα πορτρέτα των Ελισάβετ Β' και Μαργκρέτε Β' του Άντι Γουόρχολ τα έκαναν όλα στραβά
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
Σε εξωδικαστικό συμβιβασμό κατέληξε η British Airways με τους δεκάδες χιλιάδες πελάτες και εργαζομένους της των οποίων τα προσωπικά στοιχεία διέρρευσαν έπειτα από κυβερνοεπίθεση κατά της βρετανικής εταιρείας το 2018.
Η νομική εταιρεία PGMBM, την οποία διόρισε το δικαστήριο ως νομικό εκπρόσωπο της BT, ανακοίνωσε ότι τα θύματα συμφώνησαν σε συμβιβασμό για τις αποζημιώσεις, ο οποίος ωστόσο καλύπτεται από όρο εμπιστευτικότητας.
Η συμφωνία δεν περιλαμβάνει παραδοχή ευθύνης από την BT, επισημαίνει το Reuters.
Συνολικά 420.000 πελάτες και εργαζόμενοι της BΤ είδαν τα στοιχεία τους να διαρρέουν στο Διαδίκτυο μετά την παραβίαση των συστημάτων της αεροπορικής εταιρείας το 2018.
Τον Οκτώβριο, ο Επίτροπος Πληροφοριών της Βρετανίας επέβαλε στην BT πρόστιμο 20 εκατομμυρίων λιρών (23,4 εκατ. ευρώ) για την αποτυχία της εταιρείας να προστατεύσει τα δεδομένα των ταξιδιωτών.
Λίγο μετά την ανακοίνωση στις 11.20 ώρα Ελλάδας την Τρίτη, η μετοχή του ομίλου IAG, στον οποίο ανήκει η BT, παρουσίαζε άνοδο κατά 3%.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις