Εθνική Πινακοθήκη: Η γυναίκα μυστήριο που ήξερε για τον Πικάσο – Νέο πρόσωπο στο «κάδρο» της κλοπής
Μετά την… πρώην σύντροφο του 49χρονου ελαιοχρωματιστή που φέρεται ότι είχε τον ρόλο του πληροφοριοδότη, πλέον γίνεται λόγος και για μία δεύτερη γυναίκα, Ελληνίδα αυτή τη φορά, η οποία εκτιμάται ότι συνεισέφερε εξίσου στον εντοπισμό και τη σύλληψη του 49χρονου
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Νέες πληροφορίες έρχονται καθημερινά στο φως για την υπόθεση της κλοπής των πινάκων από την Εθνική Πινακοθήκη.
Μετά την… πρώην σύντροφο του 49χρονου ελαιοχρωματιστή που φέρεται ότι είχε τον ρόλο του πληροφοριοδότη, πλέον γίνεται λόγος και για μία δεύτερη γυναίκα, Ελληνίδα αυτή τη φορά, η οποία εκτιμάται ότι συνεισέφερε εξίσου στον εντοπισμό και τη σύλληψη του 49χρονου.
Στην αντεπίθεση ο καθ’ ομολογίαν κλέφτης
Ως… κακής ποιότητας αστυνομικό μυθιστόρημα χαρακτηρίζει ο 49χρονος όσα φέρεται να αποκαλύπτει για την υπόθεση ο Ολλανδός ερευνητής μέσω των αναρτήσεών του στο διαδίκτυο.
Πρώτα και κύρια, αναφερόμενος σε φωτογραφία για τα τρία σημεία που χαρακτηρίζονται από τον Άρθουρ Μπράντ ως οι κρυψώνες του ελαιοχρωματιστή. «Ο Γ. είχε 3 κρυψώνες, σύμφωνα με την πηγή μου: την ντουλάπα της μητέρας του, τον τάφο του θείου του, και σε μια μεσοτοιχία στο διαμέρισμα του θείου του που είχε πεθάνει. Ψάξτε εκεί».
«Η αναφορά σε τάφους και σε κρύπτες, αποτελούν, κατά τον σχολιασμό του εντολέως μου, κακής ποιότητας, αστυνομικό μυθιστόρημα. Ο ίδιος καταθέτοντας και απολογούμενος, υπέδειξε πού ακριβώς κρατούσε τους πίνακες για όλα αυτά τα εννέα χρόνια που τους είχε στην κατοχή του» σημειώνει ο Σάκης Κεχαγιόγλου, συνήγορος 49χρονου.
Σύμφωνα πάντως με το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου του «Βήματος» και των «Νέων», Βασίλη Λαμπρόπουλου, η ελληνική αστυνομία γνώριζε από τον περασμένο Ιανουάριο για τον 49χρονο δράστη της αρπαγής των πινάκων.
Από τη στιγμή που άρχισαν να κυκλοφορούν τα δημοσιεύματα για εξελίξεις στην υπόθεση της Εθνικής Πινακοθήκης, είχε γίνει έρευνα των Αρχών που έδειξε ότι, ανήσυχος μήπως η αστυνομία βρίσκεται στα ίχνη του, ο 49χρονος μετέφερε τους πίνακες στο ρέμα όπου βρέθηκαν.
Η έρευνα έδειξε επίσης την σχέση μεταξύ του ελαιοχρωματιστή και μίας γυναίκας από την Ολλανδία.
Η γυναίκα αυτή, η οποία γνώριζε όλες τις λεπτομέρειες για την δράση του 49χρονου καθώς της είχε εκμυστηρευτεί τα πάντα, επικοινώνησε στη συνέχεια, μέσω Έλληνα δικηγόρου με την ελληνική αστυνομία αλλά και με έναν Βρετανό ειδικό ερευνητή τέχνης.
Όλες αυτές οι ενέργειες οδήγησαν τελικά στη σύλληψη του 49χρονου.
«Έχει δώσει μέρος των πληροφοριών της»
Μιλώντας στο MEGA και τον Νίκο Ευαγγελάτο, ο Γιώργος Πυρομάλλης, δικηγόρος της γυναίκας, σημείωσε ότι η Ολλανδή έχει αποκαλύψει στις αρχές μέρος των πληροφοριών που διαθέτει. «Εκπροσωπώ μια κυρία η οποία έχει στη διάθεσή της πληροφορίες. Μέρος αυτών έχει γνωστοποιήσει στις αρμόδιες αρχές».
Σύμφωνα με τον κ. Πυρομάλλη, η συγκεκριμένη γυναίκα φέρεται να διατηρούσε ερωτική σχέση με τον 49χρονο, ενώ ακόμη δεν έχει κληθεί από τις ελληνικές αρχές για να δώσει κατάθεση. «Δεν είναι ελληνικής καταγωγής, δεν ξέρει ελληνικά. Δεν έχει κληθεί να δώσει κατάθεση στις ελληνικές αρχές. Έχει δηλώσει ότι είναι διαθέσιμη να δώσει όποτε κληθεί».
» Αυτό που ειπώθηκε στις αρχές μέσω εμού, είναι ότι οι πληροφορίες που είχε είναι ότι πραγματικά ένας άνθρωπος, αυτός που συνελήφθη, είχε στην κατοχή του τους πίνακες. Υπάρχουν και άλλες πληροφορίες που δηλώνει διαθέσιμη να τις δώσει στις αρχές», σημειώνει ο συνήγορος της Ολλανδής.
Οι αστυνομικοί ανέμεναν την κατάλληλη στιγμή και τις απαραίτητες πληροφορίες από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, για να τον συλλάβουν.
Στο ρεπορτάζ του Βασίλης Λαμπρόπουλου, αναφέρεται και η συνεισφορά πασίγνωστου βρετανού ντετέκτιβ και φυσικά του Ολλανδού Αρθουρ Μπράντ.
«Αποκλειστικές φωτογραφίες. Αριστερά: πίσω από τον καφέ τοίχο στο διαμέρισμα του θείου του Γιώργου, ο πίνακας του Πικάσο του Μοντριάν από την Εθνική Πινακοθήκη και ο Μονέ από το Μουσείο. Δεξιά: οι πίνακες είναι πακεταρισμένοι για να μεταφερθούν στην Ολλανδία. Μεταφορά που τελικά δεν έγινε» είχε γράψει σε λογαριασμό του στο Facebook ο Ολλανδός ερευνητής».
Δεν πρόκειται για κλεμμένους πίνακες αλλά για έργα Ελληνίδας ζωγράφου και γλύπτριας, απαντά μέσω του συνηγόρου του Σάκη Κεχαγιόγλου, ο 49χρονος.
«Η αναφορά στην οικοσκευή του εντολέως μου και σε πίνακες που, υποτίθεται, προέρχονται από κλοπή στο μουσείο του Ρόττερνταμ ή που περιέχουν πίνακα του παγκοσμίου φήμης ζωγράφου Μονέ, λυπούμαι να πω ότι αυτός ο θησαυρός είναι άνθρακες. Οι πίνακες αυτοί, τους οποίους ο ίδιος έχει αμπαλάρει και είναι έτοιμοι προς μετακόμιση, είναι γνωστής Ελληνίδας καλλιτέχνιδος και γλύπτριας, όλα δε, αυτά τα στοιχεία, είναι στη διάθεση και της αστυνομίας και του κ. ανακριτή».
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Έλληνες αξιωματικοί, έχοντας υπ’ όψιν και τους πίνακες από το Ρότερνταμ που παραμένουν άφαντοι, έχουν υποβάλλει αιτήματα στη Europol και στην Interpol, προκειμένου να εντοπιστούν τα ίχνη του ελαιοχρωματιστή το επίμαχο εκείνο χρονικό διάστημα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις