Φίλης: Η κυβέρνηση εξήγγειλε διορισμούς εκπαιδευτικών με καθυστέρηση ενός χρόνου
«Η κυβέρνηση εξήγγειλε το διορισμό εκπαιδευτικών, με τα χρήματα που είχε εξασφαλίσει και το σύστημα επιλογής που είχε θεσπίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», αναφέρει ο κ. Φίλης και προσθέτει ότι «οι μαζικοί διορισμοί είναι απαραίτητοι, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που οι αναπληρωτές έχουν φτάσει το 27% του συνόλου των υπηρετούντων εκπαιδευτικών, έναντι 5% στην Ευρώπη».
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Κριτική στην κυβέρνηση για την πολιτική της στον τομέα της Παιδείας ασκεί ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Φίλης, με αφορμή την ανακοίνωση της κυβέρνησης για τους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Απαραίτητοι οι μαζικοί διορισμοί
«Με καθυστέρηση πλέον του ενός χρόνου, η κυβέρνηση εξήγγειλε το διορισμό εκπαιδευτικών, με τα χρήματα που είχε εξασφαλίσει και το σύστημα επιλογής που είχε θεσπίσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», αναφέρει ο κ. Φίλης και προσθέτει:
«Οι μαζικοί διορισμοί είναι απαραίτητοι, σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που οι αναπληρωτές έχουν φτάσει το 27% του συνόλου των υπηρετούντων εκπαιδευτικών, έναντι 5% στην Ευρώπη».
Γενικεύοντας την κριτική του υποστηρίζει ότι «η κυβερνητική πολιτική την εποχή της πανδημίας έχει επιδεινώσει την κατάσταση στην εκπαίδευση και έχει εκτοξεύσει τις κοινωνικές ανισότητες. Είναι επείγουσα ανάγκη να ανοίξουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια το Σεπτέμβριο με υγειονομική ασφάλεια μετά από 18 μήνες ασυγχώρητης ολιγωρίας και καθυστερήσεων, που αποτελεί αρνητικό ευρωπαϊκό ρεκόρ».
Υπονομεύει το δημόσιο σχολείο
Κατηγορεί την κυβέρνηση ότι «υπονομεύει το δημόσιο σχολείο, αντιμετωπίζει τους εκπαιδευτικούς με αυταρχισμό και κάνει τη ζωή στους μαθητές πιο δύσκολη, με αλλεπάλληλους εκπαιδευτικούς φραγμούς. Όπως το νέο σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια, που θα αποκλείσει από αυτά χιλιάδες αποφοίτους Λυκείου».
Ο κ. Φίλης καταλήγει: «Χρειαζόμαστε μικρότερες τάξεις, αναδιάρθρωση και μείωση της ύλης, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα σύγχρονα προγράμματα σπουδών, αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για την ενίσχυση της δια ζώσης εκπαίδευσης και δημοκρατική οργάνωση της σχολικής ζωής. Για ένα σχολείο ποιότητας και ισότητας, όχι ανταγωνισμού και διακρίσεων».
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις