Σίφνος: Καμπάνια προβολής στο μετρό – Τις ομορφιές του νησιού αναδεικνύει το γαλλικό περιοδικό GEO
Η δράση προβολής του νησιού θα είναι για 28 ημέρες και στόχος είναι η ανάδειξη της γαστρονομίας, του φυσικού κάλλους, των δραστηριοτήτων και των αρχαιολογικών και πολιτιστικών θησαυρών του προορισμού
Kαμπάνια προβολής της Σίφνου υλοποίησε και τρέχει ο δήμος Σίφνου σε 17 σταθμούς του Μετρό Αττικής, μεταξύ άλλων σε Σύνταγμα, Πανόρμου, Μοναστηράκι, Μέγαρο Μουσικής, Πανεπιστήμιο. Η δράση προβολής του νησιού θα είναι για 28 ημέρες και στόχος είναι η ανάδειξη της γαστρονομίας, του φυσικού κάλλους, των δραστηριοτήτων και των αρχαιολογικών και πολιτιστικών θησαυρών του προορισμού, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
«Μέσα από έξυπνα λογοπαίγνια και όμορφες φωτογραφίες η Σίφνος θα επιχειρήσει να μαγνητίσει το βλέμμα των δεκάδων χιλιάδων επιβατών και δυνητικών ταξιδιωτών του Μετρό» σχολιάζει η δήμαρχος του Σίφνου, Μαρία Ναδάλη.
Η παραπάνω δράση έρχεται να ενισχύσει το πρόσφατο κάλεσμα του δήμου με τη δημιουργία βίντεο κλιπ και τραγουδιού με τίτλο «όσα το νησί αγγίζει» που πρωταγωνιστεί η Σίφνος.
Στο μεταξύ, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, τις ακρογιαλιές της Σίφνου αναδεικνύει το περιοδικό της Γαλλίας για τη φύση ,το GEO.
Σε ειδική ενότητα της ιστοσελίδας https://video.geo.fr/voyage/grece-les-plus-belles-plages-de-lile-de-sifnos_7982 γίνεται αναφορά στις παραλίες της, τη γαστρονομία και τα μοναστήρια της.
Πηγή: ΑΠΕ
- Γαλλία: Ιστορικά χαμηλό ποσοστό δημοτικότητας για τον Φρανσουά Μπαϊρού στη Γαλλία
- Γιορτές στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
- Αγρίνιο: «Συνήθως οι σεισμοί στην Τριχωνίδα έχουν συνέχεια» λέει ο Λέκκας – «Χρειάζεται επιτήρηση»
- Παράταση στην άφιξη Μενσά
- «Good Luck, Babe!»: Πώς το κομμάτι της Chappell Roan έγινε o ύμνος της γενιάς των situationships
- Μπρίτνεϊ Σπίαρς: «Έχω βαριά μελαγχολία, έχω σιχαθεί τόσο πολύ τους ανθρώπους»