Ελένη Προκοπίου: Η παρτενέρ του Βαγγέλη Σειληνού – Ήταν συμμαθήτρια στο χορό με τη Μάρθα Καραγιάννη
Η παρτενέρ του Βαγγέλη Σειληνού, Ελένη Προκοπίου, ήταν συμμαθήτρια στη σχολή χορού με τη Μάρθα Καραγιάννη. Γνώρισε τον σύζυγό της στη Φίνος Φιλμ και παρέδωσε τη σκυτάλη στη Μαρία Ιωαννίδου
- Το ΠΑΣΟΚ θα προτείνει άλλο πρόσωπο για ΠτΔ αν ο Μητσοτάκης επιλέξει «στενή κομματική επιλογή»
- Κατεπείγουσα εισαγγελική παρέμβαση από τον Άρειο Πάγο μετά την αποκάλυψη in – Για το χαμένο υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη
- Πολάκης: Η άσχημη εικόνα των δημοσκοπήσεων θα αλλάξει μετά τις εσωκομματικές εκλογές
- Το μετέωρο βήμα της ΝΔ και οι τριγμοί στη δεξιά πολυκατοικία
Η Ελένη Προκοπίου υπήρξε δημοφιλής χορεύτρια, χορογράφος και ηθοποιός. Το κοινό την έμαθε από τις παλιές κινηματογραφικές ταινίες, όπου χόρευε στο πλευρό του Βαγγέλη Σειληνού, με τον οποίο ήταν παρτενέρ από το 1960 έως το 1965.
Η Προκοπίου ξεχώριζε, όχι μόνο για τις χορευτικές φιγούρες και το καλλίγραμμο σώμα της, αλλά και για το εξωτικό – όπως έγραφε ο Τύπος – πρόσωπό της. Λόγω της εμφάνισής της, έκανε πολλές φωτογραφίσεις και εξώφυλλα.
Η ιδιαίτερη εμφάνισή της, της χάρισε ρόλους σε ταινίες, ορισμένοι από τους οποίους ήταν πρωταγωνιστικοί.
Η Προκοπίου, παρόλο που δεν είχε σπουδάσει υποκριτική, τα κατάφερε μια χαρά όταν κλήθηκε να ερμηνεύσει τους ρόλους της.
Ο πρώτος που την έδωσε ρόλο κα την παρουσίασε στον κινηματογράφο, ήταν ο σκηνοθέτης Νίκος Κούνδουρος, στην ταινία «Μικρές Αφροδίτες».
Στη συνέχεια, συνεργάστηκε με τον Γιάννη Δαλιανίδη και τη Φίνος Φιλμ, με αποκορύφωμα το 1966 οπότε έπαιξε σε πέντε ταινίες. Η πιο γνωστή, όπου είχε ολοκληρωμένο ρόλο, ήταν το «Ραντεβού στον Αέρα» (1965).
Καραγιάννη – Προκοπίου, οι συμμαθήτριες
Η Ελένη Προκοπίου γεννήθηκε το 1939 στην Αθήνα. Μεγαλώνοντας, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον χορό κι έτσι όταν τελείωσε το σχολείο, γράφτηκε στη Σχολή Χορού της Λουκίας Σακελλαροπούλου, όπου ήταν συμμαθήτρια με τη Μάρθα Καραγιάννη.
Όταν ήταν παιδιά, συμμετείχαν και οι δύο ως «νεαρές χορεύτριες» σε παραστάσεις στην Εθνική Λυρική Σκηνή.
Μετά την αποφοίτησή τους από τη Σχολή, περίπου στο τέλος της δεκαετίας του ’50, συναντήθηκαν ξανά στα κινηματογραφικά πλατό, αφού συμμετείχαν σε αρκετές κοινές ταινίες.
Εκτός από τον κινηματογράφο, η Προκοπίου, ως ντουέτο με τον Σειληνό, συμμετείχε σχεδόν σε όλες τις θεατρικές παραστάσεις που είχαν χορευτικά νούμερα.
Το 1965, οι δύο χορευτές ακολούθησαν χωριστούς δρόμους και ο Σειληνός έγινε ντουέτο, αλλά και ζευγάρι στη ζωή, με τη Μαρία Ιωαννίδου.
Από τότε και μετά, η Προκοπίου συνέχισε την κινηματογραφική της καριέρα σε μικρότερες παραγωγές που, όμως, λόγω των γνωστών πρωταγωνιστών είχαν επιτυχία, όπως «Ο γαμπρός μου ο προικοθήρας», «Ο Σταύρος είναι πονηρός», «Δάκρυα για έναν αλήτη» και άλλες.
Η γνωριμία με τον σύζυγό της
Η τελευταία ταινία της Ελένης Προκοπίου ήταν το «Κοροϊδάκι της Πριγκιπέσας» (1972) του Γιάννη Δαλιανίδη, με πρωταγωνιστή τον Σταύρο Παράβα.
Στην ίδια ταινία, πήρε μέρος και η «αντικαταστάτριά» της στο χορό, Μαρία Ιωαννίδου.
Την περίοδο εκείνη, η Προκοπίου γνώρισε τον μετέπειτα σύζυγό της στα στούντιο της Φίνος Φιλμ. Ήταν ο επιχειρηματίας Συρίγος, ο οποίος είχε καταστήματα επίπλων. Βρέθηκε στο πλατό, καθώς προμήθευε τη Φίνος Φιλμ με έπιπλα για τα γυρίσματα των ταινιών και γνώρισε τη γυναίκα της ζωής του.
Το ζευγάρι παντρεύτηκε και απέκτησε μια κόρη, την Ειρήνη.
Μετά το γάμο της, η Ελένη Προκοπίου αποσύρθηκε από τον κινηματογράφο και το θέατρο και αφοσιώθηκε στην οικογένειά της.
Σε συνέντευξή της ανέφερε πως εκτός από το μεγάλωμα της κόρης της, ένας άλλος λόγος που σταμάτησε τις εμφανίσεις, ήταν ότι ήθελε το κοινό να την θυμάται όπως ήταν. Νέα και όμορφη. Και το πέτυχε.
Πηγή: Μηχανή του Χρόνου
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις