Σε αυτή την διαφημιστική πινακίδα μπορεί κανείς να… κολυμπήσει για καλό σκοπό
Διαθέτει μια διαφανή ακρυλική πισίνα που κρατά 11.500 γαλόνια νερού, η viral σήμανση καλεί τις γυναίκες να συγκεντρώσουν την εμπιστοσύνη τους και να βουτήξουν για ένα «δημόσιο» άλμα πίστης
- Οι πριγκίπισσες της Disney κινδυνεύουν σύμφωνα με ένα νέο σατιρικό επιστημονικό άρθρο
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
Για να ενθαρρύνει την αποδοχή και τον αθλητισμό για όλους, η Adidas βουτάει σε βαθιά νερά, μέσω του πρώτου υγρού πίνακα διαφημίσεων στον κόσμο. Η σημαντική κίνηση, που δημιουργήθηκε σε μια από τις πιο δημοφιλείς παραλίες του Ντουμπάι, συμβαδίζει με τον γίγαντα αθλητικών ενδυμάτων που επιθυμεί να δημιουργήσει μαγιό χωρίς αποκλεισμούς, συμπεριλαμβανομένων των μπουρκίνι!
Διαθέτει μια διαφανή ακρυλική πισίνα που κρατά 11.500 γαλόνια νερού, η viral σήμανση καλεί τις γυναίκες να συγκεντρώσουν την εμπιστοσύνη τους και να βουτήξουν για ένα «δημόσιο» άλμα πίστης.
Σε ύψος πέντε μέτρων (16 πόδια) και βάθος 3 μέτρων (9,84 πόδια), η τεράστια πινακίδα μπορεί να μεταφέρει 3.319 κουτιά παπουτσιών Adidas ή νερό ισοδύναμο με σχεδόν 163 μπανιέρες. Ο πίνακας διαφημίσεων, οραματισμένος από το διαφημιστικό γραφείο Havas Middle East, χρειάστηκε 32 άτομα και τρεις εβδομάδες «όλο το εικοσιτετράωρο» για να δημιουργηθεί.
Δημιουργήθηκε μετά από μια έρευνα του YouGov που ανέθεσε η Adidas, η οποία έδειξε ότι μόνο το 12% των γυναικών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι απολύτως άνετα να φορούν μαγιό σε μια δημόσια παραλία ή πισίνα. Οι ερωτηθέντες ανέφεραν τη ντροπή της εικόνας του σώματος και την έλλειψη απορρήτου ως τους πρωταρχικούς λόγους για την αυτοσυνείδησή τους.
«Στην Adidas, πιστεύουμε ότι ο αθλητισμός ανήκει σε όλους. Μέσω της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας, παρουσιάζουμε τον Πρώτο Υγρό Πίνακα διαφημίσεων στον κόσμο, μια ιδέα που γιορτάζει τη δύναμη του νερού και την ικανότητά της να αψηφά τους περιορισμούς, να ανανεώνει και να δέχεται όλους χωρίς όρους », δήλωσε η εταιρεία στα κοινωνικά μέσα.
Adidas Beyond The Surface in Dubai.
Live performances in a billboard, plus a shoot for other billboards, Instore and online usage. pic.twitter.com/omracMK60t
— Aquabatix (@Aquabatix1) July 1, 2021
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις