Καραμανλής: «Ναι» στις διευκολύνσεις για τους εμβολιασμένους επιβάτες των ΜΜΜ – «Όχι» στον υποχρεωτικό εμβολιασμό των οδηγών
Σειρά διευκολύνσεων για τους εμβολιασμένους επιβάτες των ΜΜΜ θα έρθουν το επόμενο χρονικό διάστημα. Δεν τίθεται θέμα υποχρεωτικού εμβολιασμού για τους οδηγούς.
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
- Ο Σεργκέι Λαβρόφ υπαινίχθηκε έναν από τους όρους λήξης του πολέμου με την Ουκρανία
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
- Η Κριστίνα Αγκιλέρα κάνει επίδειξη στήθους καθώς κλείνει τα 44 της με topless «κοστούμι γενεθλίων»
Στον σχεδιασμό έτσι ώστε να πειστούν οι επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς να εμβολιαστούν κατά του κοροναϊού, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στην ΕΡΤ1.
«Στην κυβέρνηση είμαστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούμε την πειθώ και να δίνουμε κίνητρα. Εγώ αυτή τη σχολή υπηρετώ και θεωρώ ότι είναι πολύ πιο χρήσιμο με λογικά επιχειρήματα και ορθό λόγο να πείθεις κάποιον», σημείωσε ο κ. Καραμανλής και προανήγγειλε ότι σε λίγο καιρό θα ανακοινωθούν διευκολύνσεις για τους εμβολιασμένους χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι στην Αθήνα σχεδόν τα 2/3 όσων χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ διαθέτουν κάρτες απεριόριστων διαδρομών.
«Μπορούμε να δώσουμε κάποια έκπτωση σε αυτούς οι οποίοι έχουν εμβολιαστεί, έτσι ώστε να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο – και αν θέλετε και ένα δίχτυ ασφαλείας – στους ανθρώπους που είναι εμβολιασμένοι, αλλά και ένα επιπλέον κίνητρο για όσους σκέφτονται να εμβολιασθούν».
Ο κ. Καραμανλής ξεκαθάρισε ότι σε αυτήν τη φάση δεν τίθεται θέμα υποχρεωτικού εμβολιασμό για τους οδηγούς, αφού στα λεωφορεία υπάρχει διαχωριστικό, ενώ οι οδηγοί φορούν μάσκα και οι επιβάτες δεν εισέρχονται από τη μπροστινή πόρτα.
Ο υπουργός Μεταφορών υπενθύμισε τα βήματα που έχουν γίνει για την ανάταξη, ανανέωση και ενίσχυση του στόλου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σημειώνοντας ότι πριν από δύο χρόνια στους δρόμους της Αθήνας κυκλοφορούσαν μόνο 850 λεωφορεία ενώ τώρα φτάνουν 1.300.
Αναφέρθηκε στη συνεργασία με το ΚΤΕΛ και στη διαδικασία του leasing, αλλά και στις περισσότερες από 600 προσλήψεις που έγιναν μετά από 10 χρόνια, καθώς και στον μεγάλο διαγωνισμό για την αγορά νέων λεωφορείων, μεταξύ των οποίων και ηλεκτροκίνητα.
Κλείνοντας, ο κ. Καραμανλής τόνισε τη σημασία των επεκτάσεων της Αττικής Οδού, επισημαίνοντας ότι θα αποσυμφορήσουν τους δρόμους της πρωτεύουσας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις