To πείραμα του Polestar 2 των 475 ίππων
Η σουηδική φίρμα εξέλιξε μια πιο αγωνιστική παραλλαγή του ηλεκτροκίνητου Polestar 2 για το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood στοχεύοντας σε υψηλότερες επιδόσεις αλλά και μια πιο διασκεδαστική και ευέλικτη οδική συμπεριφορά.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Στο πρόσφατο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, η σουηδική φίρμα αποφάσισε να πειραματιστεί με λίγες παραπάνω επιδόσεις αποκαλύπτοντας μια βελτιωμένη εκδοχή του Polestar 2, με περισσότερη ισχύ και σπορ ρυθμίσεις στο πλαίσιο, ανοίγοντας το δρόμο για πιο σκληροπυρηνικές ηλεκτροκίνητες εκδόσεις στο μέλλον.
Το πρωτότυπο βασίζεται στην Long Range έκδοση του Polestar 2, φιλοξενώντας στα σπλάχνα του την ίδια μπαταρία των 78 kWh αλλά επωφελούμενο από ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό σύνολο που αποδίδει 475 ίππους δηλαδή περίπου 70 επιπλέον σε σχέση με την ισχυρότερη, «πολιτική» έκδοση του μοντέλου.
Πλην της επιπλέον ισχύος, το σουηδικό μοντέλο υποδέχεται και μια σειρά βελτιώσεων που αφορούν το πλαίσιο. Αρχικά οι μηχανικοί της Polestar έχουν αυξήσει τα μετατρόχια κατά 2,0 εκατοστά ενώ έχουν μειώσει και την απόσταση από το έδαφος κατά 3,0 εκατοστά. Τα αυξημένα μετατρόχια έχουν αναμορφώσει και τους θόλους που διογκώνονται προκειμένου να τα φιλοξενήσουν. Στο εσωτερικό τους παρεπιδημούν τροχοί 21 ιντσών, αντίστοιχοι του Polestar 1 με ελαστικά Pirelli P Zero Rosso. Πίσω τους βρίσκεται ένα σημαντικά ικανότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται εξαπίστονες δαγκάνες Akenobo και μεγαλύτερης διαμέτρους δισκόφρενα.
Από το παλμαρέ αναβαθμίσεων δεν έχει φυσικά εξαιρεθεί η ανάρτηση όπου την θέση των αμορτισέρ δύο ρυθμίσεων της Ohlins παίρνουν τριών ρυθμίσεων αμορτισέρ τα οποία είναι κατά 30% πιο σφικτά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του Polestar 2 ενώ συνδυάζονται με ελατήρια με εξίσου πιο σφιχτή διάταξη κατά 80% μπροστά και κατά 40% πίσω. Το παζλ συμπληρώνουν ενισχύσεις στο πλαίσιο από ανθρακόνημα οι οποίες αυξάνουν την στρεπτική ακαμψία.
Παράλληλα, η Polestar έχει προχωρήσει και στον ανασχεδιασμό ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως οι προφυλακτήρες και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα, ενισχύοντας την αεροδυναμική απόδοση.
Προς το παρόν η Polestar δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για επιδόσεις, σημειώνοντας μόνο ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί καρπό εκατοντάδων ωρών εξέλιξης προκειμένου να προσφέρει μια συνολικότερα δυναμική εμπειρία που δεν περιορίζεται μόνο στην αύξηση ισχύος, ανοίγοντας τον δρόμο για μια διαφορετική διαχείριση της ηλεκτροκίνσης στο μέλλον.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις