Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
To πείραμα του Polestar 2 των 475 ίππων

To πείραμα του Polestar 2 των 475 ίππων

Η σουηδική φίρμα εξέλιξε μια πιο αγωνιστική παραλλαγή του ηλεκτροκίνητου Polestar 2 για το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood στοχεύοντας σε υψηλότερες επιδόσεις αλλά και μια πιο διασκεδαστική και ευέλικτη οδική συμπεριφορά.

Στο πρόσφατο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, η σουηδική φίρμα αποφάσισε να πειραματιστεί με λίγες παραπάνω επιδόσεις αποκαλύπτοντας μια βελτιωμένη εκδοχή του Polestar 2, με περισσότερη ισχύ και σπορ ρυθμίσεις στο πλαίσιο, ανοίγοντας το δρόμο για πιο σκληροπυρηνικές ηλεκτροκίνητες εκδόσεις στο μέλλον.

Το πρωτότυπο βασίζεται στην Long Range έκδοση του Polestar 2, φιλοξενώντας στα σπλάχνα του την ίδια μπαταρία των 78 kWh αλλά επωφελούμενο από ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό σύνολο που αποδίδει 475 ίππους δηλαδή περίπου 70 επιπλέον σε σχέση με την ισχυρότερη, «πολιτική» έκδοση του μοντέλου.

Πλην της επιπλέον ισχύος, το σουηδικό μοντέλο υποδέχεται και μια σειρά βελτιώσεων που αφορούν το πλαίσιο. Αρχικά οι μηχανικοί της Polestar έχουν αυξήσει τα μετατρόχια κατά 2,0 εκατοστά ενώ έχουν μειώσει και την απόσταση από το έδαφος κατά 3,0 εκατοστά. Τα αυξημένα μετατρόχια έχουν αναμορφώσει και τους θόλους που διογκώνονται προκειμένου να τα φιλοξενήσουν. Στο εσωτερικό τους παρεπιδημούν τροχοί 21 ιντσών, αντίστοιχοι του Polestar 1 με ελαστικά Pirelli P Zero Rosso. Πίσω τους βρίσκεται ένα σημαντικά ικανότερο σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται εξαπίστονες δαγκάνες Akenobo και μεγαλύτερης διαμέτρους δισκόφρενα.

Από το παλμαρέ αναβαθμίσεων δεν έχει φυσικά εξαιρεθεί η ανάρτηση όπου την θέση των αμορτισέρ δύο ρυθμίσεων της Ohlins παίρνουν τριών ρυθμίσεων αμορτισέρ τα οποία είναι κατά 30% πιο σφικτά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του Polestar 2 ενώ συνδυάζονται με ελατήρια με εξίσου πιο σφιχτή διάταξη κατά 80% μπροστά και κατά 40% πίσω. Το παζλ συμπληρώνουν ενισχύσεις στο πλαίσιο από ανθρακόνημα οι οποίες αυξάνουν την στρεπτική ακαμψία.

Παράλληλα, η Polestar έχει προχωρήσει και στον ανασχεδιασμό ορισμένων τμημάτων του αμαξώματος όπως οι προφυλακτήρες και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα, ενισχύοντας την αεροδυναμική απόδοση.

Προς το παρόν η Polestar δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία για επιδόσεις, σημειώνοντας μόνο ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο αποτελεί καρπό εκατοντάδων ωρών εξέλιξης προκειμένου να προσφέρει μια συνολικότερα δυναμική εμπειρία που δεν περιορίζεται μόνο στην αύξηση ισχύος, ανοίγοντας τον δρόμο για μια διαφορετική διαχείριση της ηλεκτροκίνσης στο μέλλον.

Must in

Το πρώτο μήνυμα της κυβέρνησης στο ΠΑΣΟΚ που πήρε θέση «αξιωματικής αντιπολίτευσης»

Αριθμητικά τουλάχιστον το ΠΑΣΟΚ καταλαμβάνει την θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης στην Βουλή και το Μέγαρο Μαξίμου δείχνει προετοιμασμένο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024