Φίμπι Φίλο: Επιστρέφει (επιτέλους) στη μόδα με δικό της οίκο
Σύμφωνα με τη σχετική φημολογία, η ίδια προετοίμαζε την επιστροφή της εδώ και αρκετό καιρό και είχε αρχίσει να στελεχώνει την ομάδα της από την άνοιξη του 2020, όμως τα σχέδιά της καθυστέρησαν εξαιτίας της πανδημίας.
Μετά από μια έντονη εβδομάδα υψηλής ραπτικής, έρχεται αυτή η είδηση: Η Φίμπι Φίλο λανσάρει μια νέα μάρκα με το δικό της όνομα.
After a three-year hiatus Phoebe Philo, the former creative director of Chloé and Céline is launching her own label with a minority stake from LVMH pic.twitter.com/rTiIzLSEuC
— Maximilian Kilworth (@MaxKilworth) July 12, 2021
Η LVMH, η εταιρεία που την στήριξε κατά τα χρόνια της στον οίκο Céline, πραγματοποίησε μια μειοψηφική επένδυση. Αναφέρθηκε για πρώτη φορά στο Business of Fashion αλλά φημολογείται εδώ και καιρό, ειδικά μετά την εμφάνισή της στην κριτική επιτροπή της ANDAM Fashion την 1η Ιουλίου, η σημερινή ανακοίνωση πρόκειται να απομακρύνει τη μόδα από την πανδημία της.
Ο νέος οίκος
Σύμφωνα με τη σχετική φημολογία, η ίδια προετοίμαζε την επιστροφή της εδώ και αρκετό καιρό και είχε αρχίσει να στελεχώνει την ομάδα της από την άνοιξη του 2020, όμως τα σχέδιά της καθυστέρησαν εξαιτίας της πανδημίας.
Σε ό,τι αφορά το brand της, περισσότερες λεπτομέρειες –όπως αν θα είναι αποκλειστικά γυναικείο ή όχι- αναμένουμε τον ερχόμενο Ιανουάριο. Αυτό που μπορούμε να υποθέσουμε είναι πως θα είναι ένα luxury brand (κρίνοντας από τη φράση «κομμάτια εκπληκτικής ποιότητας και ντιζάιν» που αναφέρεται στην ανακοίνωση του ομίλου LVMH) και ότι πιθανότατα θα έχει έδρα στο Λονδίνο.
Η μεγάλη επιστροφή
BREAKING: Phoebe Philo is returning to fashion with an eponymous label and minority investment from LVMH, the world’s largest luxury conglomerate. https://t.co/psIqxmujni pic.twitter.com/IQdUw1ZFdW
— The Business of Fashion (@BoF) July 12, 2021
Η Φίλο εργάστηκε για μια 10ετία ως καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Celine, ενώ πριν από αυτό είχε την αντίστοιχη θέση στον οίκο Chloe, όπου είχε από πριν συνεργαστεί με τη Stella McCartney. Σχεδίαζε αποκλειστικά για γυναίκες ανεξαρτήτου σωματότυπου ή ηλικίας, ενώ με τις καθαρές και μίνιμαλ γραμμές της άλλαξε τελείως τον τρόπο που ντύνονται οι γυναίκες. Τα αξεσουάρ που δημιούργησε, όπως το παπούτσι γάντι, τα γούνινα Birkenstock καθώς και τα δερμάτινα μυτερά φλατ babouche έγραψαν ιστορία. Απελευθέρωσε τις γυναίκες από τα ψηλοτάκουνα και τους έδωσε χάρη και στιλ στο καθημερινό ντύσιμο.
Λίγοι σχεδιαστές είχαν τέτοιο αντίκτυπο στη μόδα του 21ου αιώνα – η Φίλο μετέτρεψε τις μάρκες Chloé και Céline σε It brands κατά τη διάρκεια της θητείας της σε αυτές τις ετικέτες. Το ταλέντο της μας έλειψε. Λίγο μετά την αποχώρηση της από τον οίκο Céline το 2017, ένας λογαριασμός Instagram με τη λαβή @oldceline ξεπήδησε και οι συντάκτες και οι στιλίστριες θρηνούν την αποχώρησή της μέχρι σήμερα. Κατά τη διάρκεια των οκτώ ετών της στον οίκο, η Φίλο έντυσε πολλές από τις πιο ισχυρές γυναίκες της βιομηχανίας, καθώς και μερικούς σημαντικούς φίλους. Ο Κάνιε Γουέστ στο Coachella με το τυπωμένο μεταξωτό πουκάμισο από την άνοιξη του 2011 έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μανία που επικράτησε για τον οίκο Céline αργότερα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις