Opel Astra: Σε νέο… στερέωμα
Η νέα γενιά του Opel Astra αποκαλύπτεται έχοντας επενδύσει σε μια εκ βάθρων ανανέωση η οποία δεν αφήνει τίποτα κοινό με το παρελθόν του και του εξασφαλίζει όλα τα εφόδια για ένα πιο upmarket και ηλεκτροκίνητο μέλλον.
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Αποκαλυπτήρια για το νέο Astra που υποδέχεται την ενδέκατη κατά σειρά γενιά του η οποία με τη σειρά της τυγχάνει να αποτελεί την ριζικότερη, διαχρονικά, διαφοροποίηση του μικρομεσαίου μοντέλου από γενιά σε γενιά.
Πλην των αυταπόδεικτων σχεδιαστικών και ψηφιακού περιεχομένου αναβαθμίσεων που συντείνουν σε μια πιο upmarket εικόνα, το Opel Astra επωφελείται από μια νέα αρχιτεκτονική, την EMP2 δια χειρός PSA που του εξασφαλίζει πρόσβαση σε ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.
Aυτή εν προκειμένω μεταφράζεται σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες μιμηθούν τις προδιαγραφές του πρόσφατου Peugeot 308.
H ισχυρότερη θα προσφέρει ισχύ 225 ίππων συνδυάζοντας την παρουσία ενός turbo κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες που θα εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ.
Η δεύτερη plug-in υβριδική έκδοση θα επωφελείται του ίδιου συνδυασμού αποδίδοντας 180 ίππους ενώ σε αμφότερες τις περιπτώσεις τα σύνολα συμπληρώνονται από την παρουσία αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις του νέου Astra, θα εφοδιάζονται με κινητήρες βενζίνης και diesel 1,2 και 1,5 λίτρου με απόδοση 110 και 130 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι ή αυτόματο οκτώ σχέσεων, αναλόγως την ισχύ.
Εξίσου ριζική με όσα έχουν συντελεστεί στην αθέατη πλευρά του είναι και η σχεδιαστική αναμόρφωση του Astra που εναρμονίζεται με τις τελευταίες εξελίξεις στον αισθητικό κώδικα της γερμανικής φίρμας όπως αυτές πρωτοεμφανίστηκαν στο νέο Mokka.
Σε αυτό το πλαίσιο η όψη του Astra υιοθετεί το μοτίβο Vizor με την χαρακτηριστική διάταξη γρίλιας φωτιστικών σωμάτων και την γυαλιστερή μαύρη υφή και φυσικά το νεότερο λογότυπο της Opel που, στο πίσω τμήμα, συνδυάζεται με νέα γραμματοσειρά για τα διακριτικά του Astra.
Tα νέα εξαιρετικά λεπτά φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τεχνολογία Intelli-LUX Pixel Led η οποία μεταφράζεται στην παρουσία 168 στοιχείων LED τα οποία κινούνται αυτόματα, στρέφοντας τη δέσμη φωτός εκεί όπου απαιτείται, χωρίς να τυφλώνουν τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς.
Η νέα σχεδίαση έχει μεταβάλλει αναμενόμενα και τις διαστάσεις του Astra που έχει μήκος 4,37 μέτρα και πλάτος 1,86 μέτρα ενώ το μεταξόνιο έχει κερδίσει 1,3 εκ. φτάνοντας τα 2,675 μέτρα εξασφαλίζοντας λίγο περισσότερο χώρο για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος, επικουρούμενης της νέας πιο αποδοτικής διάταξης. Ο χώρος του πορτ μπαγκάζ έχει αυξηθεί στα 422 λίτρα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρξει και πρακτικότερη Sport Tourer έκδοση όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η Opel.
Αναλόγως ριζική είναι και η αναμόρφωση του εσωτερικού με κυρίαρχο το ψηφιακό cockpit Pure Panel το οποίο μεταφράζεται στην παρουσία δύο οθονών 10 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment οι οποίες ελαχιστοποιούν την παρουσία φυσικών διακοπτών προς όφελος μιας λιγότερο κατακερματισμένης εικόνας. Παράλληλα, χάρη στα λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto το Astra προσφέρει πλήρη δυνατότητα διασύνδεσης με έξυπνες συσκευές. Την εικόνα συμπληρώνει το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι που με τη σειρά του φιλοξενεί χειριστήρια που δίνουν πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες.
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην θέση οδήγησης η οποία, σύμφωνα με την Opel, έχει αφενός χαμηλώσει κατά 1,2 εκατοστά ενώ το κάθισμα αυτό καθ΄αυτό έχει σχεδιαστεί από το μηδέν με γνώμονα την ιδανική στήριξη και άνεση. Παράλληλα, αναλόγως την έκδοση και τις επιλογές εξοπλισμού, τα μπροστινά καθίσματα μπορούν να επιλεγούν με δερμάτινες επενδύσεις και να ενσωματώσουν λειτουργίες μασάζ και ψύξης/θέρμανσης.
Ένας άλλος τομέας που έχει υποστεί σημαντική αναβάθμιση είναι ο εξοπλισμός που αφορά τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας καθώς το νέο Astra διαθέτει τέσσερις κάμερες περιμετρικά του αμαξώματος που υποστηρίζουν τη λειτουργία τους συν μία ακόμα στο παρμπρίζ. Το παλμαρέ εξοπλισμού ασφαλείας συμπληρώνουν υπερηχητικοί αισθητήρες και ραντάρ στο μπροστινό και στο πίσω τμήμα.
Τα παραπάνω τροφοδοτούν συνεχώς με δεδομένα το Intelli-Drive, το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης με το οποίο εφοδιάζεται το νέο Astra, έχοντας τη δυνατότητα να αναλαμβάνει τον έλεγχο των διαδικασιών επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και αλλαγής λωρίδας, σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων υπό την προϋπόθεση ότι ο οδηγός δεν αποσύρει τα χέρια του από το τιμόνι.
Στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο το εν λόγω σύστημα μπορεί ακόμα και να αναλάβει εξολοκλήρου τη διαδικασία «σταματά-ξεκινά» σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας ακολουθώντας τη ροή της κίνησης. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης κάμερα περιμετρικής όρασης, σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης, σύστημα αποτροπής ατυχήματος κατά την οπισθοπορεία και διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας.
H διάθεση του νέου Astra αναμένεται να ξεκινήσει από τα τέλη της χρονιάς.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις