Πρωτότυπη σκέψη
Με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και προηγμένη ηλεκτρική τεχνολογία -άρα και μηδενικές εκπομπές ρύπων- τo Corsa-e καταδεικνύει την άποψη της Opel για την ιδέα της αυτοκίνησης τον 21ο αιώνα.
- Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε μαθητής από την Πάτρα σε πενθήμερη - Του έδωσαν ποτό με ούρα και τον χτύπησαν
- Νεκρός ανασύρθηκε από τα συντρίμμια γάλλος υπήκοος στο Βανουάτου μετά τον σεισμό των 7,3 Ρίχτερ
- Η Νικόλ Κίντμαν απαντά με «αγένεια» στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του Babygirl και διχάζει
- Τα ζώδια σήμερα: Το μάτι μου με κοίταγε
Ποτέ άλλοτε το ποιοτικό και τεχνολογικό άλμα της Opel δεν ήταν τόσο εμφανές όσο είναι σήμερα. Με μοντέλα-πρωταγωνιστές στις κατηγορίες τους, γεμάτα καινοτομίες σε κάθε επίπεδο και με σαφή στόχευση στην διαρκή προστασία του περιβάλλοντος, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιλέγει να κάνει την διαφορά στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης με το κορυφαίο supermini που παρέχει πολλαπλά οφέλη στον οδηγό του.
Η εμφάνιση του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Opel γύρισε σελίδα στην ιστορία του Corsa αποδεικνύοντας στην πράξη πόσο εύκολο είναι να ζεις με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που λόγω διαστάσεων είναι τόσο πρακτικό στην πόλη όσο και ικανό μακριά από αυτήν.
.
Η σχεδίασή του που υιοθετεί πλήρως τη σπορτίφ προοπτική της έκτης γενιάς του γερμανικού supermini, οι υπερ-επαρκείς χώροι για την κατηγορία του και τα 267 λίτρα όγκου στο πορτμπαγκάζ, όχι απλώς ενθαρρύνουν την επιλογή του αλλά κάνουν την διαφορά προσθέτοντας πρακτικότητα στην φαντασία που διέπει την δημιουργία του.
Από την άλλη πλευρά ο passe-partout ηλεκτροκινητήρας που αξιοποιεί η Opel αποδίδει 136 ίππους παρέχει εξαιρετικές, με βάση την τεχνολογία του, επιδόσεις ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως 337 χλμ. στο νέο πρότυπο μετρήσεων WLTP και σε ρεαλιστικές συνθήκες κίνησης.
Έτσι ακόμη και αν διανύετε μια απόσταση 100 χλμ. κάθε ημέρα θα χρειαστεί να επαναφορτίζετε την μπαταρία του Corsa-e περίπου κάθε τρεις ημέρες, χωρίς δεύτερες σκέψεις και ενδοιασμούς για το πού θα σας οδηγήσει η επάρκεια της ενέργειάς του.
Αυτή η μπαταρία των 50 kWh μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητάς της (σε καθεστώς ταχείας φόρτισης) σε περίπου 30 λεπτά. Ωστόσο το Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης, με τον επιτοίχιο φορτιστή (Wallbox) που επιδοτείται από το πρόγραμμα ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ με 500 ευρώ να εξασφαλίζει, στα 11 kW, πλήρη φόρτιση της μπαταρίας σε περίπου πέντε ώρες.
Συνεπώς αρκεί ένα βράδυ για να φορτιστεί πλήρως ενώ το μέσο κόστος φόρτισης υπολογίζεται σε λιγότερο από 2 ευρώ για κάθε 100 χλμ. απόστασης. Σε ό,τι αφορά δε την εγγύησή της, παρέχεται κάλυψη οκτώ ετών ή 160.000 χλμ.
.
Παράλληλα τα τρία προγράμματα οδήγησης που διαθέτει το Corsa-e δίνουν στον οδηγό του την ευκαιρία να ακολουθήσει διαφορετικό ρυθμό ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Στο Sport mode, για παράδειγμα, εκμεταλλεύεται την πλήρη απόδοση του κινητήρα βιώνοντας τη δυναμικότερη οδική συμπεριφορά ενώ στο Eco mode επιτυγχάνεται η πιο αποδοτική λειτουργία. Στην πράξη το Normal mode αποτελεί την ενδιάμεση επιλογή που συνδυάζει τον σβέλτο ρυθμό κίνησης με τη οικονομία ενέργειας και την ευκολία που παρέχει η χρήση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η τιμή πώλησής του είναι 32.500 ευρώ χωρίς την επιδότηση του προγράμματος ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις