Ο γερμανικός οίκος Gemballa φημίζεται ή μάλλον φημιζόταν για να είμαστε ακριβείς, για τις δημιουργικές μετατροπές του σε μοντέλα της Porsche και η Marsien δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς βασίζεται στην Porsche 911 Turbo S της γενιάς 992. Αυτό που θα μπορούσε να αποτελεί κατά κάποιο τρόπο εξαίρεση είναι ο προσανατολισμός της καθώς η Marsien σχεδιάστηκε υπό το σκεπτικό χωμάτινων διαδρομών εκτός ασφάλτου, εμπνευσμένη από την εποχή που η Porsche συμμετείχε σε χωμάτινα ράλι.

Iθύνων νους του νέου project είναι ο Marc Philipp Gemballa, γιος του ιδρυτή της πάλαι ποτέ Gembala o οποίος μαζί με την Marsien συστήνει στο κοινό το νέο του βελτιωτικό οίκο που σχεδιάζει να επαναφέρει στα αυτοκινητιστικά δρώμενα το όνομα Gemballa το οποίο έσβησε το 2010 υπό το βάρος χρεών.

Σε ό,τι αφορά το πρώτο του δημιούργημα, την Marsien, αντλεί την έμπνευσή της από το διάσημο ράλι Paris-Dakar της δεκαετίας του ’80 όταν συμμετείχαν στη διοργάνωση ειδικά μετασκευασμένα sportscar όπως η 911 και η 959 που σημειωτέον είχε καταφέρει να αποσπάσει την νίκη παρά την συμμετοχή πιο χωμάτινων προτάσεων όπως το Range Rover.

To αμάξωμα της Marsien κατασκευάζεται εξολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ σε ό,τι αφορά την αισθητική του είναι προφανώς εμπνευσμένη από τις Porsche που συμμετείχαν στο Dakar παρουσιάζοντας αρκετές ομοιότητες με την νικηφόρα 959 στα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις εισαγωγές αέρα  που παρεπιδημούν ένθεν και ένθεν του προφυλακτήρα.

Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς τις εμφανείς λεπτομέρειες από γυμνό ανθρακόνημα στο splitter, τα καλύμματα των καθρεπτών, το πίσω τμήμα, τον αεροδυναμικό διαχύτη και τις εισαγωγές αέρα καθώς και τα νέας αισθητικής και LED τεχνολογίας φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η Marsien εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη δια χειρός RUF εκδοχή του «flat six» της Porsche των 3,7 λίτρων ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 740 ίππους και 930 Nm ροπής. Για εκείνους που αυτό δεν είναι αρκετό, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μιας ακόμα ισχυρότερης εκδοχής του, ισχύος 830 ίππων.

Ανεξαρτήτως επιλογής, ο κινητήρας διαθέτει ένα νέο φίλτρο αέρα με την υπογραφή της ιταλικής BMC το οποίο έχει σχεδιαστεί για τον προστατεύει από την σκόνη των off-road διαδρομών. Νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής το οποίο έχει επίσης σχεδιαστεί ειδικά για το συγκεκριμένο project από την Akrapovic.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ανάρτηση η οποία αποτελείται από διπλά ψαλίδια στον και αμορτισέρ της KW Αutomotive που ενδείκνυνται για off-road χρήση και προσφέρουν τη δυνατότητα αύξησης της απόστασης από το έδαφος έως και κατά 25 εκατοστά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Σε ό,τι αφορά το τίμημα, η Marsien θα κατασκευαστεί σε μόλις 40 αντίτυπα με τιμή εκκίνησης τα 495.000 ευρώ χωρίς σε αυτό το ποσό να υπολογίζονται οι φόροι ή το κόστος του αυτοκινήτου που θα υποστεί την μετατροπή.

Σημειώνεται ότι η νεοσύστατη Marc Philipp Gemballa ουδεμία σχέση έχει ως εταρική οντότητα με την Gemballa GmbH.