Abarth F595: Ειδικό… είδος επιδόσεων
Η ιταλική φίρμα βρίσκει μια ακόμα ευκαιρία δημιουργίας ειδικής έκδοσης στην εμπλοκή της στην Formula 4, αποκαλύπτοντας το F595, ένα αγωνιστικών επιρροών 500 με νέο σύστημα εξαγωγής.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
H ιταλική φίρμα αποκαλύπτει μια νέα ειδική έκδοση του 595 με αφορμή την 50η επέτειο από τη δημιουργία του Formula Italia, του αγωνιστικού αλλά προσιτού μονοθεσίου που σχεδίασε ο Carlo Abarth για τους νέους, επίδοξους οδηγούς αγώνων πριν μισό αιώνα και επιβιώνει κατά κάποιο τρόπο μέχρι σήμερα μέσω της εμπλοκής του σκορπιού στην Formula 4.
Όπως και να έχει με τον λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε, η νέα έκδοση ονόματι F595 υιοθετεί μια σειρά σχεδιαστικών λεπτομερειών που παραπέμπουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής με κάθετης διάταξης απολήξεις.
Αναλυτικότερα, εξωτερικά το F95 ξεχωρίζει για την Rally Blue απόχρωση στα καλύμματα των καθρεπτών, στο splitter μπροστά και στο φινίρισμα του πίσω προφυλακτήρα.
Η μεγαλύτερη αλλαγή ωστόσο, εντοπίζεται στην εξάτμιση η οποία ονομάζεται Record Monza Sovraposto και αποτελείται από διπλές στρογγυλές απολήξεις κάθετα τοποθετημένες και οι οποίες εκτός από την αισθητική του πράγματος συνδέονται με μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα που ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό.
Την εικόνα συμπληρώνουν τα διακριτικά της έκδοσης, η παρουσία φωτιστικών σωμάτων ομίχλης και οι τροχοί 17 ιντσών.
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές στον σχεδιασμό με εξαίρεση το ματ φινίρισμα στο ταμπλό, στο περίγραμμα της οθόνης του infotainment και τα σπορ καθίσματα που επενδύονται από δέρμα. Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη και σε cabrio παραλλαγή με υφασμάτινη οροφή.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, ήδη από το 2014 τα αγωνιστικά ιταλικής αλλά και γερμανικής καταγωγής που συμμετέχουν στην Formula 4 χρησιμοποιούν τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα του 1,4 λίτρου του Abarth 500 και η συγκεκριμένη έκδοση δεν έχει λόγο να χρησιμοποιήσει κάτι διαφορετικό.
Εν προκειμένω πρόκειται για μια έκδοση με απόδοση 165 ίππους η οποία συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο όπου η αλλαγή των σχέσεων μπορεί να γίνει και μέσω paddles ενώ η παρουσία ενός συστήματος υπετροφοδότησης Garett διασφαλίζει ότι η μέγιστη ροπή των 230 Nm είναι διαθέσιμη από τις 2.250 σ.α.λ. H μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 218 χλμ./ώρα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις