BMW M2: Σε χαμηλή πτήση
H Μ2 δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών λίγο πριν την προσγείωσή της στην… αγορά, προσφέροντας μια καλύτερη ευκαιρία παρατήρησής της με δεδομένη και την πρόσφατη πρεμιέρα της νέας γενιάς των πολιτικών εκδοχών της.
Φωτογραφίες: Automedia
Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της νέας γενιάς της Σειράς 2 Coupe, η BMW εστιάζει τις διαδικασίες εξέλιξης στην ισχυρότερη παραλλαγή της, Μ2 η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να διανύει προφανώς τα τελευταία χιλιόμετρα στα πεδία δοκιμών και συγκεκριμένα στο Nurburgring.
Με βάση τις φωτογραφικές αποτυπώσεις αλλά και σύμφωνα με τις συνήθειες του M Division, οι βελτιώσεις και οι παρεμβάσεις θα είναι εκτεταμένες στοχεύοντας στη διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος αλλά και την επίτευξη υψηλών επιδόσεων.
Ειδικότερα, η Μ2 δείχνει να διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια μπροστά και πίσω, στα άκρα των οποίων παρεπιδημούν διογκωμένοι θόλοι και μεγαλύτεροι τροχοί. Προφανής είναι και η αισθητά μικρότερη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τις ήδη γνωστές εκδόσεις του μοντέλου, αλλά και το ικανότερο σύστημα πέδησης που αποτελείται από διάτρητα δισκόφρενα και μεγαλύτερες δαγκάνες.
Εξίσου έντονες είναι και οι παρεμβάσεις στην εξωτερική της εμφάνιση καθώς εκτός από τους διογκωμένους θόλους η Μ2 διαθέτει ένα ανασχεδιασμένο με πιο επιθετικούς όρους μπροστινό τμήμα καθώς νέο πίσω τμήμα με κυρίαρχο ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη ο οποίος φιλοξενεί την χαρακτηριστική τετραπλή απόληξη της εξάτμισης του βελτιωτικού οίκου της BMW.
Αντίστοιχη πολεμική ατμόσφαιρα αναμένεται και στο εσωτερικό όπου θα πάρουν θέση σπορ καθίσματα με καλύτερη στήριξη, ένα νέο σπορ τιμόνι, τα διακριτικά της έκδοσης, λεπτομέρειες από ανθρακόνημα καθώς και τα ανάλογα γραφικά.
Προς το παρόν η BMW δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τον κινητήρα που θα αξιοποιήσει η Μ2, ωστόσο δεδομένα θα αξιοποιηθεί μια διαφοροποιημένη εκδοχή του straight-six των 3,0 λίτρων που εφοδιάζει τις Μ3 και Μ4. Τα τρία αυτοκίνητα έχουν ως αφετηρία την πλατφόρμα CLAR ενώ σε ό,τι αφορά ειδικά την Μ2, η βαυαρική φίρμα έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι θα είναι διαθέσιμη σε εξακύλινδρη έκδοση.
Επί του παρόντος η ισχυρότερη εκδοχή της Σειράς 2 είναι η έκδοση M240i, με ισχύ 374 ίππων και 500 Nm ροπής. Στην προηγούμενη γενιά της η ισχυρότερη έκδοση M2 Competition προσέφερε 410 ίππους. Σε ό,τι αφορά την νέα Μ2 η ισχύς αναμένεται να «γεφυρώσει» το χάσμα ανάμεσα στη βασική έκδοση της Μ3 των 480 ίππων και στην προηγούμενη Μ2 Competition των 410 ίππων.
Όπως και η M240i ο κινητήρας αναμένεται να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Ο συνδυασμός αναμένεται να εξασφαλίζει στην Μ2 τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 4,0 δευτερολέπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητα αναμένεται να διαμορφωθεί σε 250 χλμ.
Μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η BMW θα επιδιώξει την εξέλιξη μιας έκδοσης Competition όπως συνηθίζει με όλες τις πρόσφατες εκδόσεις Μ των μοντέλων της αν και αυτό είναι το πιθανότερο σενάριο.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα η πρεμιέρα της Μ2 αναμένεται το 2022.
- Greek Government Targets Record Investment Program and Tax Relief for Middle Class
- Κρήτη: Αντί για τα δεσμά του γάμου πέρασαν στον γαμπρό χειροπέδες
- Ο Σπανούλης πλησιάζει στη Μονακό: Η συνάντηση στη Θεσσαλονίκη, το οριστικό deal και το… ΟΑΚΑ
- Το μεγάλο στοίχημα για τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την πολύμηνη φουρτούνα
- Η «Famagusta» ρίχνει φως στο επί 20 χρόνια χαμένο ντοκιμαντέρ της Μελίνας Μερκούρη
- Χρυσοχοΐδης: Δεν φαίνεται σύνδεση ανάμεσα σε Αμπελόκηπους και Παγκράτι