Ναόμι Κάμπελ: Το πιο hot μπικίνι της 51χρονης «μαύρης γαζέλας»
Η Ναόμι Κάμπελ γίνεται η νέα μούσα του βρετανικού οίκου Burberry και εντυπωσιάζει στην πρώτη της φωτογράφιση μετά τη γέννηση της κόρης της
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Η διάσημη μούσα κορυφαίων σχεδιαστών, Ναόμι Κάμπελ, είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Burberry TB Summer Monogram.
Πρόκειται για την πρώτη καμπάνια στην οποία η Ναόμι Κάμπελ πρωταγωνιστεί μετά τη γέννηση της κόρη της.
Η «μαύρη γαζέλα» των catwalks συνεργάζεται με τον φίλο της και σχεδιαστή μόδας Ρικάρντο Τίσι.
«Είναι πάντα τόσο μαγικά να συνεργάζεσαι με τον Ρικάρντο – έρχεται κάθε φορά με απίστευτες ιδέες, και τις μοιράζεται. Γι’ αυτό μου αρέσει να είμαι ένας κενός καμβάς», δηλώνει η Κάμπελ για τη συνεργασία τους.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Από την πλευρά του ο σχεδιαστής επισημαίνει: «Η Ναόμι έχει μεταφυσική ομορφιά και ενέργεια. Χαρακτηρίζεται από έναν διαχρονικό κλασικισμό σε συνδυασμό με τον αυθορμητισμό του καλοκαιριού».
Στις εικόνες που δημοσιεύει ο διάσημος οίκος και η Vogue στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η Ναόμι ποζάρει με μαγιό και χρυσά, κοσμήματα αλλά και με σύνολα για το καλοκαίρι συνδυασμένα με αξεσουάρ όπως καπέλο, τσάντα τζάκετ,- με το μονόγραμμα της εταιρείας. Σύνολα άνετα σε χρώματα της θάλασσας, γαλάζιου και γκρι. «Αυτή τη στιγμή, ονειρεύομαι να είμαι δίπλα στον ωκεανό και να νιώθω την άμμο κάτω από τα πόδια μου, υποθέτω όπως όλοι». Και συνεχίζει η σούπερ σταρ: «Λατρεύω ιδιαίτερα το μπικίνι και τα μακριά παντελόνια. Τα υφάσματα είναι υπέροχα. Είναι άνετα και μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες. Ένιωσα πολύ κομψή – είναι κομψά μέσα στην απλότητά τους».
Κάθε φορά που τα φλας πέφτουν πάνω της η Ναόμι Κάμπελ στέκεται αγέρωχη μπροστά από τον φακό. Ωστόσο εξακολουθεί να αισθάνεται δέος στην βαρύτητα του ονόματος του οίκου. «Ο οίκος Burberry ξεκίνησε από το 1856 και θεωρείται θεσμός. Νιώθω σαν να εκπροσωπώ τη χώρα μου», αναφέρει. «Αισθάνομαι ότι το βρετανικό στυλ και η μόδα καθοδηγούν πάντα τις τάσεις. Δεν φοράμε απλώς το ρούχο, το ζούμε», καταλήγει η Ναόμι.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις