Μάκης Παπαδημητρίου: «Μπράβο στους ανθρώπους που βρήκαν το θάρρος και τα κότσια να μιλήσουν»
«Αν θα μπορούσα να το κάνω εγώ; Δεν ξέρω αν θα είχα την τόλμη», παραδέχεται ο ίδιος
- Κύμα οργής από τους κατοίκους της Μαγιότ εναντίον του Μακρόν - «Δεν φταίω εγώ για τον κυκλώνα!»
- Πώς αμοίβονται οι αργίες Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
- Τρίωρη στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν σήμερα οι εργαζόμενοι της Hellenic Train
Ο Μάκης Παπαδημητρίου σε σπάνια συνέντευξή του μιλάει για τις πρόσφατες καταγγελίες στον χώρο του θεάτρου αλλά και για τη δική του θεατρική συνένεια στο περιοδικό GALA.
Τι έχει άλλαξε στην ζωή του;
«Μεγαλώνοντας νιώθω ότι γίνομαι πιο επιλεκτικός και ίσως μερικές φορές και πιο ανεκτικός. Αλλά αυτό έχει να κάνει και με τη συμπεριφορά του άλλου». Τι άνθρωπος είναι; «Δεν ξέρω τι είμαι. Δεν θέλω να απαντώ σε αυτές τις ερωτήσεις γιατί σε βάζουν σε μια διαδικασία να μιλάς για σένα. Θα προτιμούσα να απαντήσει κάποιος άλλος για μένα. Δυσκολεύομαι. Επίσης, διαβάζω συνεντεύξεις και ρωτάνε κάποιον ποιο είναι το αρνητικό στοιχείο του χαρακτήρα του και εκείνος απαντάει ευθαρσώς και το πιστεύει.
Λέει, για παράδειγμα, «είμαι εγωιστής». Ε και; Σου αρέσει που είσαι εγωιστής και παραμένεις και δεν μπαίνεις στη διαδικασία να το διορθώσεις. Τι μας το λες; Πώς μπορεί κάποιος να δηλώνει δημόσια κάπ αρνητικό του; Τι είδους ειλικρίνεια είναι αυτή; Πες ανοιχτά «είμαι κωλόπαιδο», και; Σε τι θα βοηθούσε αυτό τον αναγνώστη;».
Οι καταγγελίες sτον χώρο του θεάτρου
«Καλώς βγήκε και με αυτό τον τρόπο που βγήκε, τον θυμό, τις καταγγελίες. Και μπράβο στους ανθρώπους που βρήκαν το θάρρος και τα κότσια να μιλήσουν. Αν θα μπορούσα να το κάνω εγώ; Δεν ξέρω αν θα είχα την τόλμη. Όλοι αυτοί έκαναν κάτι πολύ δύσκολο και χρειάζονται στήριξη από όλους μας. Επίσης, με ενοχλεί η ερώτηση «γιατί τώρα;». Δεν κατάλαβα. Υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία για το πότε θα βρει ο άλλος το κουράγιο να καταδείξει κάποιον; Τι γιατί τώρα; Γιατί τώρα μπορεί. Και σταματάει εκεί η κουβέντα».
Λένε πως μέσα από κάθε τραγωδία βγαίνει κάτι αστείο, και το αντίστροφο. Και η «Μήδεια» του Μποστ, που είναι μια υπέροχη σουρεαλιστική κωμωδία, είναι βασισμένη στη «Μήδεια» του Ευριπίδη.»
Στην ηρωίδα που σκοτώνει τα παιδιά της για να εκδικηθεί τον άνδρα της που την εγκατέλειψε. «Η επιθυμία του Μποστ ήταν να αναδείξει την, εποχή, δεν ήταν το θέμα του να αγγίξει την ψυχοσύνθεση της ηρωίδας. Αλλά, ναι, πολλές φορές έχει συμβεί μέσα από κάτι πολύ δραματικό να δεις το αστείο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις