Γκέλυ Μαυροπούλου: Οι άγνωστες πτυχές της ζωής της και οι κινηματογραφικές επιτυχίες
Η Γκέλυ Μαυροπούλου υπήρξε μεγάλη πρωταγωνίστρια του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης και γόνος σπουδαίας οικογένειας ηθοποιών
- Τι είναι το shutdown της αμερικανικής κυβέρνησης και τι είναι το ταβάνι του χρέους;
- Όταν ο Μακρόν αποκαλούσε το Πρωθυπουργικό Μέγαρο «το κλουβί με τις τρελές»
- Έκλεβαν πολυτελή οχήματα SUV και τα πωλούσαν στο εξωτερικό – Το αιματηρό επεισόδιο με τον αρχηγό της σπείρας
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
Η Γκέλυ Μαυροπούλου γεννήθηκε στις 21 Οκτωβρίου του 1932 στη Θεσσαλονίκη. Γονείς της ήταν οι επίσης ηθοποιοί Άγγελος Μαυρόπουλος (1901 – 1979) και Μαρίκα Κρεβατά (1910 – 1994).
Σπούδασε στη Γαλλική Ακαδημία Αθηνών και στη Δραματική Σχολή του «Θεάτρου Τέχνης» του Καρόλου Κουν, παρά την διαφωνία της μητέρας της. Καθηγητές της στη σχολή, ήταν μεταξύ άλλων ο Κάρολος Κουν, ο Βασίλης Διαμαντόπουλος και ο Μίνως Βολανάκης.
«Οι γονείς μου με προόριζαν για ιδιαιτέρα του Προέδρου στην Βοουλή…», είχε δηλώσει η ηθοποιός σε προ πέντε ετών συνέντευξή της στην τηλεόραση. Ήταν ο Τσιφόρος που μεσολάβησε και συμμετείχε η Γκέλυ Μαυροπούλου σε μια ταινία, στην οποία η συμμετοχή της εξαντλήθηκε απλώς και μόνο σε ένα γκρο πλαν. Σε αυτό, ο Λάμπρος Κωνσταντάρας της έριχνε ένα βλέμμα και αυτό ήταν όλο.
Την περίοδο 1957-1961 πρωταγωνίστησε σε σημαντικές παραστάσεις του «Εθνικού Θεάτρου», ενώ στον κινηματογράφο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1953 με την ταινία Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται του Γιώργου Λαζαρίδη.
Ακολούθησαν πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε περισσότερες από 40 ακόμη ταινίες που καλύπτουν όλα τα είδη του ελληνικού κινηματογράφου της περιόδου 1950-1980.
Η τελευταία κινηματογραφική της εμφάνιση πραγματοποιήθηκε στην ταινία 17 σφαίρες για έναν άγγελο (1981) των Νίκου Φώσκολου-Τάκη Βουγιουκλάκη. Οι μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες της θεωρούνται ο ρόλος της Κατίνας, της ανύπαντρης κοπέλας που πρέπει πάση θυσία να αποκατασταθεί στην ταινία Ο Φανούρης και το σόι του (1957) του Δημήτρη Ιωαννόπουλου, πλάι στον Μίμη Φωτόπουλο, ο ρόλος της Εύας, της πονηρής και φιλόδοξης μεσοαστής που κατευθύνει την καριέρα του συζύγου της, στην ταινία Η κυρία του κυρίου (1962) του Γιάννη Δαλιανίδη, πλάι στον Ντίνο Ηλιόπουλο, και ο ρόλος της Δήμητρας, της χήρας του επισμηναγού Αυγέρη, που προσλαμβάνει έναν σωσία για να υποδυθεί τον άντρα της, στην ταινία του Τάκη Βουγιουκλάκη Οι γενναίοι πεθαίνουν δυο φορές (1973) του Τάκη Βουγιουκλάκη, πλάι στον Άγγελο Αντωνόπουλο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρωταγωνίστρια που λάνσαρε το ροκ-εν-ρολ στον ελληνικό κινηματογράφο, μαζί με τον Θεόδωρο Δημήτριεφ, στην ταινία Η θεία απ’ το Σικάγο (1957)….
Η Γκέλυ Μαυροπούλου είχε ομολογήσει στη Ναταλία Γερμανού πριν πέντε χρόνια ότι δεν αγάπησε ποτέ της το θέατρο πραγματικά και ότι ευχόταν, καμιά φορά, να μην έρθουν θεατές για να μη γίνει παράσταση. Το ίδιο έλεγε και ο ίδιος ο Δημήτρης Χορν!
Η Μαυροπούλου ερωτεύτηκε έναν άντρα που, εκ πρώτης όψεως, αντιπάθησε σφόδρα. Ο λόγος για τον Στέφανο Στρατηγό, τον άντρα της ζωής της, με τον οποίο βέβαια, στην πορεία, κατέληξε να χωρίσει.
«Όταν συνεργαζόμασταν οι δυο μας με Λαμπέτη και Χορν, αισθάνθηκα για πρώτη φορά στην ζωή μου…ζήλεια!», είχε σημειώσει σε μια από τις συνεντεύξεις της η Γκέλυ Μαυροπούλου, αναφερόμενη στην Έλλη Λαμπέτη.
Λίγο πριν φύγει από την ζωή ο Στέφανος Στρατηγός, σύμφωνα με δηλώσεις της ηθοποιού, πήγε και την βρήκε. Της είπε ότι μόνο εκείνη αγάπησε σε όλη της την ζωή.
Η Γκέλυ Μαυροπούλου ζούσε στο κέντρο της Αθήνας το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις