Τα θανάσιμα αμαρτήματα μπήκαν σε βιτρίνες καταστημάτων
Ο αμερικανός αρχιτέκτονας David Rockwell υπογράφει τα σκηνικά για «Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα», θεατρικές παραστάσεις που φιλοξενούνται σε προθήκες καταστημάτων στο Μανχάταν
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
- Μηχανική βλάβη σε πλοίο με 115 επιβάτες - Επέστρεψε στον Πειραιά
- Στο στόχαστρο της αστυνομίας τρία άτομα που χειροκροτούσαν τον μακελάρη στο Μαγδεμβούργο
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
Τα σκηνικά για έξι υπαίθριες παραστάσεις θεατρικών έργων που βασίστηκαν στα επτά θανάσιμα αμαρτήματα και οι οποίες δόθηκαν σε άδειες προθήκες καταστημάτων στη Νέα Υόρκη σχεδίασε ο αμερικανός αρχιτέκτονας David Rockwell, γνωστός από τα σκηνικά της φετινής τελετής των βραβείων Όσκαρ στο Λος Άντζελες.
Τα επτά, διάρκειας 10 λεπτών το καθένα, θεατρικά -με τίτλο «Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα»– γράφτηκαν από διαφορετικό συγγραφέα το κάθε ένα και οι προθήκες των καταστημάτων που φιλοξένησαν τις παραστάσεις ήταν στη Meatpacking District του Μανχάταν καταστημάτων, το ένα δίπλα στο άλλο, μεταξύ West 13th Street και Gansevoort Street.
View this post on Instagram
Ο «Φθόνος» ήταν η μοναδική παραγωγή που ανέβηκε μέσα σε ένα κοντέινερ, τα δε σκηνικά για την «Απληστία» δεν τα σχεδίασε ο Rockwell.
«Ως αρχιτέκτονας και νεοϋορκέζος, η πανδημία έχει καταστήσει σαφές ότι η πόλη χωρίς κόσμο δίνει την αίσθηση άδειου θεάτρου» τόνισε ο Rockwell, μιλώντας στο Dezeen.
Μια παραγωγή σαν «Τα Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα είναι ύμνος στο πνεύμα της συνάθροισης και μεταμορφώνει τους δρόμους σε ένα θέατρο» πρόσθεσε o ίδιος σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Η εμπειρία του κοινού ξεκινούσε από έναν προβλήτα φόρτωσης κοντά στο Whitney Museum, ο οποίος λειτουργούσε ως «Καθαρτήριο» φωτισμός νέον και μια κόκκινη κουρτίνα που χρησιμεύει ως γκισέ εισιτηρίων διακοσμούσαν τον χώρο.
Τόσο τα σκηνικά όσο και οι υποθέσεις του κάθε έργου ποικίλαν σε μεγάλο βαθμό.
Η «Οκνηρία» παιζόταν σε ένα κοινότοπο καθιστικό, όπου ένα ζευγάρι λογομαχούσε ενώ ο σύζυγος, τεμπέλικα, έπαιζε βιντεοπαιχνίδια.
«Η εμπειρία είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό χορογραφημένη» εξήγησε ο αρχιτέκτονας.
«Το κοινό μετακινείται ανά ομάδες από προθήκη σε προθήκη, και βλέπει και τα επτά έργα σε διάστημα μιας ώρας και 45 λεπτών». «Ελπίζω ότι αυτό δίνει στο κοινό την ευκαιρία να γυμνάσουμε τους μύες ενσυναίσθησής μας, οι οποίοι ενδέχεται να έχουν λίγο ατροφήσει στο διάστημα ενός χρόνου απομόνωσης» κατέληξε ο Rockwell, μιλώντας για την εμπειρία η οποία ολοκληρώθηκε την Κυριακή.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις