Αυτή είναι η πιο pop μπουτίκ Louis Vuitton
Μια νέα μπουτίκ άνοιξε στο Τόκιο για την έκθεση «Louis Vuitton &» και είναι γεμάτη χρώμα
Μια νέα μπουτίκ στη συνοικία Jingumae του Τόκιο σχεδίασε το αρχιτεκτονικό γραφείο Sugawaradaisuke Architects για την έκθεση «Louis Vuitton &», η οποία είναι ένας εορτασμός της ιστορίας 160 χρόνων δημιουργικών ανταλλαγών και καλλιτεχνικών συνεργασιών του οίκου.
Λόγω της χρωματικής παλέτας που επελέγη, το κατάστημα δώρων είναι από μόνο του μια εγκατάσταση.
Στο εσωτερικό, τους διαφόρων σχημάτων πάγκους έκθεσης των προϊόντων διαπερνούν πυκνές κυλινδρικές κολώνες δίνοντας στους επισκέπτες την αίσθηση ότι κάνουν περίπατο μέσα σε ένα πυκνό δάσος.
Τα φωτεινά χρώματα που κυριαρχούν κάνουν το κατάστημα να ξεχωρίζει, ενώ το πάτωμα και το ταβάνι που αντανακλούν το φως προσθέτουν ζωηρούς τόνους στη διάταξη του χώρου.
Ο όλος σχεδιασμός εμπνέεται όπως αναφέρει το ΑΠΕ, από ένα δάσος μπαμπού.
- EKT: Τυχόν νέος εμπορικός πόλεμος με τις ΗΠΑ πρέπει να βρει την Ευρώπη προετοιμασμένη
- Γαλλία: Τρία παιδιά βρέθηκαν μαχαιρωμένα, αναζητείται η μητέρα τους ως ύποπτη
- ΗΠΑ: To Ισραήλ δεν παραβιάζει το αμερικανικό δίκαιο λέει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ
- Ερυθρά Θάλασσα: Οι Χούθι ισχυρίζονται ότι χτύπησαν αμερικανικά πλοία
- Πώς το Trump Trade εκτοξεύει Bitcoin, δολάριο και Tesla -Η ικανοποίηση των επενδυτών [γράφημα]
- Λίβανος: Πολεμικά αεροσκάφη του Ισραήλ βομβαρδίζουν την Βηρυτό, η Χεζμπολάχ χτυπάει το Τελ Αβίβ