Αυτή είναι η πιο pop μπουτίκ Louis Vuitton
Μια νέα μπουτίκ άνοιξε στο Τόκιο για την έκθεση «Louis Vuitton &» και είναι γεμάτη χρώμα
Μια νέα μπουτίκ στη συνοικία Jingumae του Τόκιο σχεδίασε το αρχιτεκτονικό γραφείο Sugawaradaisuke Architects για την έκθεση «Louis Vuitton &», η οποία είναι ένας εορτασμός της ιστορίας 160 χρόνων δημιουργικών ανταλλαγών και καλλιτεχνικών συνεργασιών του οίκου.
Λόγω της χρωματικής παλέτας που επελέγη, το κατάστημα δώρων είναι από μόνο του μια εγκατάσταση.
Στο εσωτερικό, τους διαφόρων σχημάτων πάγκους έκθεσης των προϊόντων διαπερνούν πυκνές κυλινδρικές κολώνες δίνοντας στους επισκέπτες την αίσθηση ότι κάνουν περίπατο μέσα σε ένα πυκνό δάσος.
Τα φωτεινά χρώματα που κυριαρχούν κάνουν το κατάστημα να ξεχωρίζει, ενώ το πάτωμα και το ταβάνι που αντανακλούν το φως προσθέτουν ζωηρούς τόνους στη διάταξη του χώρου.
Ο όλος σχεδιασμός εμπνέεται όπως αναφέρει το ΑΠΕ, από ένα δάσος μπαμπού.
- Ρεάλ Μαδρίτης – Σεβίλλη 4-2: Καταιγιστική η «Βασίλισσα» και -1 από την κορυφή
- Ντόναλντ Τραμπ: «Εθνική Έκτακτη Ανάγκη 2.0» – Γιατί ξεκινάει νέο πόλεμο απέναντι στους μετανάστες στις ΗΠΑ
- Μπενιαμίν Νετανιάχου: «Θα δράσουμε κατά των Χούθι, όπως δράσαμε κατά των τρομοκρατών του Ιράν»
- Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας: Στο τραπέζι η απόσυρση των ΗΠΑ
- Η αναστηλωμένη Φοντάνα ντι Τρέβι επιστρέφει πάνω στην ώρα για την νέα χρονιά
- Ο Τομ Χάρντι προσφέρθηκε να δώσει 300.000 ευρώ για τους απλήρωτους εργαζόμενους στη νέα του σειρά