Π. Ισμαήλος: Σχεδιάζουμε προγράμματα που ανταπεξέρχονται στις επείγουσες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας αφήνοντας το αποτύπωμά μας
Ο κ. Πάνος Ισμαήλος, της Α. Ισμαήλος Α.Ε., εξουσιοδοτημένου Διανομέα και Επισκευαστή της Mercedes-Benz, αναλύει στο in.gr τις παραμέτρους της πρωτοβουλίας Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για την δημιουργία της “Τράπεζας Αλληλεγγύης Έβρου”, το όραμα της Α. Ισμαήλος Α.Ε. για την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο και την προσωπική του εμπειρία από την υλοποίηση των δράσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη και από τον σχεδιασμό των μελλοντικών προγραμμάτων.
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Στέλεχος της ΑΑΔΕ σε κύκλωμα που διακινούσε ποτά «μπόμπες» – Δώδεκα συλλήψεις
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
- Ζελένσκι: Είχαμε πολλές συναντήσεις με τον διευθυντή της CIA και είμαι ευγνώμων για τη βοήθειά του
Συνέντευξη στον Βαγγέλη Κιούση
– Πώς προέκυψε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;
Η αρχή έγινε από την αυθόρμητη αναζήτηση να βοηθήσουμε με ουσιαστικό και πρακτικό τρόπο τις σχολικές μονάδες στα Δίκαια Έβρου. Από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε η πρώτη μας ενέργεια στο νομό αυτό, έχουν περάσει σχεδόν 4 χρόνια. Έχουν μεσολαβήσει πολλές στιγμές με σκέψεις και συζητήσεις για την εξέλιξη των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην περιοχή. Τώρα δημιουργούμε την Τράπεζα Αλληλεγγύης Έβρου που θα είναι ο οργανωτικός φορέας αυτής της πιο δομημένης πλέον δραστηριότητας. Θα αρχίσει να γράφεται μια νέα, πιο ωραία και πιο ουσιαστική σελίδα.
– Ποιες είναι οι δράσεις που περιλαμβάνονται σε αυτή και που αποσκοπούν;
Οι δράσεις βασίζονται σε 3 βασικούς πυλώνες. Ο πρώτος είναι πως θα κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των μαθητών και πως θα συμβάλλουμε να ανοίξουν οι ορίζοντές τους. Ο δεύτερος είναι πως θα συμβάλλουμε στο να υπάρχει η ευκαιρία, τόσο ηλικιωμένοι όσο και μαθητές να περνάνε ποιοτικό και ωφέλιμο χρόνο μέσα από πρόγραμμα δράσεων. Ο τρίτος είναι πως θα συνδέσουμε τους απόφοιτους με την αγορά εργασίας, πως θα προσφέρουμε εμείς οι ίδιοι θέσεις εργασίας και πως θα δημιουργήσουμε μηχανισμούς που θα υποστηρίξουν την κοινωνική συνοχή του ευαίσθητου αυτού σημείου της χώρας.
Όλα τα παραπάνω σε κάποιο βαθμό τα έχουμε κάνει, έχουμε δοκιμάσει πράγματα, έχουμε αναγνωρίσει τις δυσκολίες όμως έχουμε κατανοήσει και την σημασία που έχουν οι ενέργειες που γίνονται για όλους τους αποδέκτες. Τώρα ξεκινάμε να το κάνουμε πιο στοχευμένα και καλύπτοντας κενά που μπορούν να αλλάξουν σε κάποιο βαθμό την καθημερινότητα.
Σχετικά με την υποστήριξη των σχολικών μονάδων όλα είναι σε πλήρη εξέλιξη και ανάπτυξη. Νέο στοιχείο είναι η δημιουργία κατασκήνωσης και χώρων βιωματικής εκπαίδευσης που ξεκινάμε να φτιάξουμε.
Ένα επίσης νέο στοιχείο, είναι η μεταφορά του call center της εταιρείας μας στον Έβρο και η απορρόφηση ανθρώπινου δυναμικού από την περιοχή, με στόχο στην επόμενη διετία να φτάσει έως και τις 10 θέσεις εργασίας και να δημιουργήσουμε πρότυπες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις.
Απώτερος σκοπός είναι να εξαντλούμε τις δυνατότητές μας να βοηθήσουμε μέσω των δράσεων αυτών τον Βόρειο Έβρο και τους κατοίκους που μας δέχονται στην ιδιαίτερη πατρίδα τους.
– Ποια είναι η στρατηγική της Α. Ισμαήλος στο πεδίο της ΕΚΕ; Που επικεντρώνεται αυτή η στρατηγική;
H Α. Ισμαήλος ΑΕ. έχει την επιθυμία να είναι παρούσα και να βοηθήσει ενεργά. Το πως και το τι ακριβώς το ορίζουν οι συνθήκες. Βρισκόμαστε ενεργά στην περιοχή του Έβρου, έχουμε αλληλεπίδραση με τους αρμόδιους φορείς και τους κατοίκους, έχοντας γρήγορα αντανακλαστικά. Η τακτική μας είναι να σχεδιάζουμε προγράμματα που ανταπεξέρχονται στις επείγουσες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας λειτουργώντας ομαδικά και αφήνοντας το κοινωνικό αποτύπωμά μας. Οι δράσεις αυτές βρίσκουν ανταπόκριση από τους κατοίκους, δίνοντάς μας το έναυσμα να συνεχίζουμε και να μεγαλώνουμε ακόμη περισσότερο την προσπάθεια.
– Πώς αντιλαμβάνεστε στην Α. Ισμαήλος την έννοια της προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο και στους εργαζόμενους σας;
Η Α. Ισμαήλος Α.Ε. έχει την δική της φιλοσοφία και την δική της κουλτούρα όπως και η κάθε εταιρεία. Στην δική μας περίπτωση ο πατέρας μου είναι ο άνθρωπος που έχει ορίσει τις βαθύτερες αξίες και αρχές που έχουμε ως οργανισμός. Από την αρχή της ιστορίας της, η εταιρεία είχε ως επίκεντρο τον άνθρωπο. Τον ευχαριστημένο πελάτη, τον ικανοποιημένο εργαζόμενο, την παρακίνηση για εξέλιξη, τους συνεργάτες μας και τους λάτρεις της μάρκας. Κοινός παρονομαστής σε όλα όσα χτίστηκαν ήταν ο κόπος και η ενέργεια να επιβραβεύεται με ένα χαμόγελο. Αρκεί ένα χαμόγελο για να πάρεις δύναμη να συνεχίσεις. Έτσι πορεύεται η εταιρεία. Έτσι λοιπόν και η έννοια της προσφοράς μας στο κοινωνικό σύνολο καθοδηγείται από εμάς αλλά λαμβάνει διαστάσεις και διάρκεια από τα χαμόγελα που εισπράττουμε. Τα χαμόγελα όχι μόνο όσων γνωρίζουμε αλλά κυρίως εκείνων που δεν γνωρίζουμε αλλά είναι αποδέκτες της προσφοράς μας αλλά και της διάθεσης μας να βοηθήσουμε ένα μέρος αυθόρμητα. Ένα μέρος ξεχωριστής εθνικής σημασίας.
– Με ποιο τρόπο πιστεύετε ότι το δικό σας παράδειγμα μπορεί να δημιουργήσει μια νέα τάση στον επιχειρηματικό κόσμο και στη νεότερη γενιά επιχειρηματιών στην χώρα μας;
Σχετικά με το δικό μας παράδειγμα τα πράγματα είναι απλά. Είναι τι σε παρακινεί να κάνεις κάποια πράγματα, τι σε διατηρεί συνεχώς στην αποστολή εφαρμογής τους και πόσο out of the box σκέφτεσαι. Για παράδειγμα όσοι άκουσαν ότι πάμε το call center 1.000 χιλιόμετρα μακριά από τις εγκαταστάσεις μας τους φάνηκε παράξενο. Το ίδιο πράγμα είναι να το μεταφέρεις στο δίπλα κτίριο, το ίδιο και σε ένα κτίριο 1.000 χιλιόμετρα μακριά. Η λειτουργία είναι ακριβώς η ίδια. Το μόνο ρίσκο είναι να βρεις κατάλληλο προσωπικό, να το εκπαιδεύσεις και να δημιουργήσεις μαζί του μια σχέση συνεργασίας. Απλά πράγματα που θέλουν τόλμη, σκέψη, αφοσίωση αλλά σε οδηγούν σε μια διαφορετική δημιουργία. Όποιος θέλει να κάνει πράγματα μπορεί να τα κάνει. Άρα στην ερώτησή σας για το εάν μπορεί να δημιουργηθεί τάση στην νεότερη γενιά επιχειρηματιών, πιστεύω ότι ο διαχωρισμός είναι ανάμεσα σε επιχειρηματίες που χτίζουν κάτι από το μηδέν και σε αυτούς που συνεχίζουν κάτι. Αυτοί που χτίζουν κάτι συνήθως είναι εκτός comfort zone και είναι δημιουργικοί, προσηλωμένοι σε κάποιο μοντέλο. Τα νέα μοντέλα λειτουργίας χωράνε τέτοιες ιδέες, άρα γίνεται. Για όσους συνεχίζουν μια ήδη λειτουργική, σε όλο το φάσμα, δραστηριότητα το ερώτημα είναι αν θέλουν να διατηρήσουν και να συντηρήσουν μια επιχείρηση ή εάν επιθυμούν να την αναπτύξουν γράφοντας νέες σελίδες δημιουργίας και επιτυχίας. Προσωπικά είμαι σίγουρος ότι και στις 2 περιπτώσεις γίνεται να κάνεις ξεχωριστά πράγματα αρκεί να το θέλεις.
– Πώς βιώσατε εσείς προσωπικά την υλοποίηση της δράσης; Περιγράψτε μας την εμπειρία σας;
Κάθε ενέργεια που υλοποιούμε στο Βόρειο Έβρο σχεδιάζεται και υλοποιείται με την πολύτιμη συνδρομή φίλων και συνεργατών από την περιοχή.
Οι ιδιαιτερότητες της περιοχής είναι ένα ξεχωριστό στοιχείο που πάντα πρέπει να υπολογισθεί σε ότι θέλουμε να κάνουμε. Με παρακινεί η κάθε στιγμή που αφιερώνω για τις δράσεις που ήδη έχουμε κάνει και από εδώ και πέρα θα συνεχιστούν μέσω της Τράπεζας Αλληλεγγύης Έβρου. Είναι ένα σημείο της Ελλάδας τόσο μακριά αλλά σκοπός μας είναι να το φέρουμε πιο «κοντά μας».
Πιο ξεχωριστή είναι η εμπειρία που έχω αποκτήσει από συζητήσεις, συμπεριφορές και συνεργασίες με τους κατοίκους εκεί. Είναι πολύ αληθινοί άνθρωποι, ξεχωριστοί, και με τη «σημαία ψηλά» πάντα. Πιστεύουμε πως αν μια δράση είναι ομαδική, πετυχαίνει περισσότερο. Όσο συμμετέχουν και αποδέχονται τις ενέργειές μας, εμείς θα είμαστε δίπλα τους όσο μπορούμε.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις