VW Taigo: Compact δυναμισμός
Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την νέα της SUV πρόταση η οποία αποτελεί μια coupe SUV παραλλαγή του T-Cross, εισάγοντας περισσότερη κομψότητα και δυναμισμό στην «μικρή» κατηγορία.
- Αμερικανός αγνοούνταν για επτά μήνες – Βρέθηκε αιχμάλωτος του Άσαντ στη Συρία
- Αθώος ο γνωστός επιχειρηματίας της Μυκόνου – Κατηγορούνταν για ομαδικό βιασμό
- Ποινική δίωξη για έξι βαριά αδικήματα στους βασανιστές του ανήλικου στη Δομή Μαλακάσας
- Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε παιδιά που έκαναν ποδήλατο - Έξι τραυματίες
Η VW προσθέτει στην γκάμα της ένα ακόμα μικρό SUV το οποίο, θα στοχεύσει στους στυλιστικά ενσυνείδητους αγοραστές υιοθετώντας ένα coupe SUV αμάξωμα και κατ΄επέκταση μια δυναμικότερη αισθητική υπόσταση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Taigo έχει ήδη διαγράψει μια επιτυχή πορεία στην Νότιο Αμερική όπου διατέθηκε πριν περίπου δύο χρόνια με την ονομασία Nivus.
Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση πολλά από τα στοιχεία έχουν προσαρμοστεί στα μέτρα της ευρωπαϊκής αγοράς κάτι που σημαίνει πιο γενναιόδωρο εξοπλισμό καθώς και έκδοση R-Line η οποία θα διατεθεί αποκλειστικά στη γηραιά ήπειρο και υπόσχεται να αναδείξει τα δυναμικά χαρακτηριστικά της coupe SUV πρότασης.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του, το Taigo διαθέτει στοιχεία που συνήθως απαντώνται σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα όπως το σύστημα ευφυών, matrix LED φωτιστικών σωμάτων της VW, IQ.Light, καθώς και το IQ.Travel Assist, την «ομπρέλα» συστημάτων ασφάλειας, υποβοήθησης και άνεσης που συναποτελούν το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της γερμανικής φίρμας.
Υπό το ίδιο σκεπτικό εξοπλιστικής αφθονίας το Taigo προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής συστήματος infotainment με οθόνη έως 9,2 ιντσών το οποίο τρέχει την τελευταία εκδοχή λογισμικού των Γερμανών με την κωδική ονομασία MIB 3.1. Αυτό μπορεί να συνδυαστεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών ενώ φυσικά προσφέρονται λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το Taigo, όπως και το T-Cross όπου βασίζεται, έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική MQB A0, προσφέροντας ανάλογη γκάμα κινητήρων.
Αναλυτικά, εφαλτήριο αποτελεί ο τρικύλινδρος turbo TSI του 1,0 λίτρου ο οποίος θα προσφέρεται σε εκδοχές ισχύος 95 και 110 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο πέντε ή έξι σχέσεων, αντιστοίχως. Στην περίπτωση της έκδοσης των 110 ίππων θα υπάρχει βέβαια και η επιλογή του DSG κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Την ισχυρότερη έκδοση θα εφοδιάζει ο turbo τετρακύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρου με 150 ίππους.
Προς το παρόν η VW δεν έχει διευκρινίζει κατά πόσο προτίθεται να δημιουργήσει μια GTI έκδοση του Taigo με δεδομένο τον πιο σπορ προσανατολισμό του ο οποίος θα τη δικαιολογούσε. Παράλληλα, σε ό,τι αφορά τις εναλλακτικές τεχνολογίες κίνησης, η VW δηλώνει ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα κατά πόσο θα πρέπει να ενσωματώσει ήπια υβριδική τεχνολογία, αναφέροντας ότι αυτό θα κριθεί σε δεύτερο χρόνο από την ενδεχόμενη ζήτηση.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι η διαφορετική πιο δυναμική χάραξη της οροφής στην περίπτωση του Taigo, έχει αυτονόητα συνέπειες στον χώρο του πορτ μπαγκάζ ο οποίος περιορίζεται σε 438 λίτρα σε σχέση με τα 455 του T-Cross.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις