Top Chef – Με άρωμα MasterChef το νέο ριάλιτι μαγειρικής
Ποιο το στοίχημα της παραγωγής και του Ατζούν Ιλιτζαλί;
- Τα κινεζικά «Περλ Χάρμπορ» πίσω από παραδεισένιους τουριστικούς προορισμούς που τρομάζουν την Ουάσινγκτον
- Η Μάρθα Στιούαρτ λέει ότι έχασε την παρθενιά της από τον «επιθετικό» σύζυγό της στα 19 της: «Μου άρεσε»
- Τέλος τα διαβατήρια για τα ταξίδια στη Μεγάλη Βρετανία – Τι αλλάζει
- Έλσα Μάξγουελ - Πώς μια ασυγκράτητη Nobody κατέκτησε την υψηλή κοινωνία, το Χόλιγουντ, τον Τύπο και τον κόσμο
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την πρεμιέρα του Top Chef. ύστερα από δέκα απουσίας, το ριάλιτι μαγειρικής επιστρέφει, όχι στον ΑΝΤ1 που το γνωρίσαμε αλλά στον ΣΚΑΪ.
Μάλιστα, θα είναι σε παραγωγή του Ατζούν Ιλιτζαλί, ο οποίος στην Τουρκία έχει τα δικαιώματα πολλών μαγειρικών ριάλιτι, μεταξύ των οποίων και το MasterChef. Ο ισχυρός καναλάρχης φαίνεται πως είναι αποφασισμένος να εφαρμόσει και στο μαγειρικό ριάλιτι συνταγή Survivor, προκειμένου να διασφαλίσει την επιτυχία του προγράμματος.
Τι γίνεται με το κάστινγκ των υποψήφιων:
Όπως σημειώνει το On Time, μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στο κάστινγκ των υποψήφιων, οι οποίοι θα είναι επαγγελματίες σεφ. Έτσι οι συνεργάτες του Ατζούν Ιλίτζαλι «οργώνουν» κουζίνες σε εστιατόρια ξενοδοχείων στην Αθήνα και στις μεγάλες τουριστικές μονάδες (Μύκονος, Σαντορίνη, Πάρος, Ελούντα, Χαλκιδική κ.τ.λ.), ψάχνουν σεφ – ιδιοκτήτες ψαγμένων εστιατορίων με άποψη και παράλληλα «ξεσκονίζουν» προσεκτικά την επαγγελματική εξέλιξη όλων των προηγούμενων υποψηφίων του MasterChef. Και η αναζήτηση πάει πολύ πίσω από την εποχή του πρώτου MasterChef στο Mega, όπου νικητής είχε αναδειχθεί ο Άκης Πετρετζίκης.
Φυσικά τα πράγματα δεν είναι εύκολα… Κάποιοι από τους υποψήφιους θα πρέπει να εγκαταλείψουν για ένα χρονικό διάστημα τις δουλειές τους. Για το λόγο αυτό ο Ατζούν είναι και πάλι γαλαντόμος. Από 3.000 – 8.000 ευρώ θα είναι η εβδομαδιαία αμοιβή των υποψήφιων Top Chef που με έναν απλό πολλαπλασιασμό δίνει και το ύψος των μηνιαίων απολαβών. 12.000 – 32.000 ευρώ το μήνα. Στο άκουσμα του ποσού αρκετοί γνωστοί σεφ της Αθήνας αλλά και των μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων έχουν ήδη συμφωνήσει τη συμμετοχή τους στο ριάλιτι του ΣΚΑΪ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις