Συγκλονιστικά πλάνα μέσα από το πιλοτήριο του ρωσικού Beriev-200
Το ρωσικό «θηρίο» βρίσκεται στην Ελλάδα από την 1η Ιουλίου κι έχει συμμετάσχει σε δεκάδες κατασβέσεις δείχνοντας τα «δόντια» του με τις τεράστιες δυνατότητές του
- Γερμανία: Σε κρίση το επιχειρηματικό μοντέλο – Καταρρέει η οικονομία
- Άιντα Λουπίνο - Η ατρόμητη σταρ του Χόλιγουντ που ξεπέρασε τη femme fatale τυποποίηση
- Οδηγός ταξί πήρε 160 ευρώ από τουρίστα για να τον πάει στον Πειραιά - «Ευχαριστώ που ήσουν κορόιδο»
- Η φοβερή αποκάλυψη της Βικτόρια Μπέκαμ για τα παιδιά της
Πλάνα που κόβουν την ανάσα μέσα από το ρωσικό Beriev-200 την ώρα που σβήνει τις φωτιές στην Ελλάδα είδαν το φως της δημοσιότητας.
Τα συγκλονιστικά πλάνα, που δημοσίευσε το sputniknews.gr είναι από τα πύρινα μέτωπα που έχουν καταγραφεί μέσα από το ρωσικό αεροσκάφος Beriev-200 το οποίο εδώ και εβδομάδες επιχειρεί στην κατάσβεση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.
Το ρωσικό «θηρίο» βρίσκεται στην Ελλάδα από την 1η Ιουλίου κι έχει συμμετάσχει σε δεκάδες κατασβέσεις δείχνοντας τα «δόντια» του με τις τεράστιες δυνατότητές του.
Υπερόπλο από τη Ρωσία
«Ο γίγαντας από την Ρωσία», όπως το αποκαλούν, είχε ριχτεί και στη «μάχη» με τις φλόγες στην πρόσφατη πυρκαγιά στη Σταμάτα στις 27 Ιουλίου αλλά και στη φωτιά στη Ζήρια Αχαΐας στις 31 Ιουλίου. Σχεδιασμένο για επιχειρήσεις με διμελές πλήρωμα, διαθέτει οκτώ δεξαμενές και μπορεί να συγκεντρώνει και να μεταφέρει 12 τόνους νερού από την θάλασσα σε 14 δευτερόλεπτα με κύματα έως 1,2 μέτρα. Επίσης, εκτός από νερό, πραγματοποιεί ρίψεις με επιβραδυντικό υγρό και μπορεί να μεταφέρει έως 64 άτομα. Συνολικά, μπορεί να ρίχνει 270 τόνους με κάθε ανεφοδιασμό του σε καύσιμα.
Το Beriev Be-200 έχει αποδείξει, σύμφωνα με τη ρωσική ανακοίνωση, την αποτελεσματικότητά του στις μεγάλες πυρκαγιές στη Ρωσία. Όσο για το πώς γίνεται η υδροληψία;
Το αεροπλάνο κατεβαίνει προς την επιφάνεια του νερού με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα. Στη συνέχεια ο πιλότος ανοίγει τους μηχανισμούς υδροληψίας ενώ το αεροπλάνο γλιστράει πάνω στην επιφάνεια του νερού με ταχύτητα 150-190 χλμ./ώρα.
Το νερό μεταφέρεται σε δεξαμενές μέσω μηχανισμών, που έχουν τη δυνατότητα να αντλούν περίπου ένα τόνο ανά δευτερόλεπτο.
Όταν οι δεξαμενές γεμίζουν, το νερό αρχίζει να πέφτει μέσα από μία ειδική βαλβίδα. Ο πιλότος βλέπει τη ροή του νερού, κλείνει τους μηχανισμούς υδροληψίας και αποθαλασσώνεται.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις