Κίνα – Η μετάλλαξη δέλτα έφερε συμφόρηση στα δύο κορυφαία λιμάνια
Οι αυστηρότεροι περιορισμοί που δρομολογούν οι κινεζικές αρχές προκειμένου να μην εξαπλωθεί εκ νέου η πανδημία, έχουν αρχίσει να πλήττουν περισσότερους τομείς της οικονομίας
Η συμφόρηση στα δύο κορυφαία λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας, στη Σαγκάη και την Νινγκμπό, επιδεινώνεται μετά το κλείσιμο ενός τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στην Νινγκμπό, όπου εντοπίστηκε κρούσμα COVID-19 αυτήν την εβδομάδα.
Οι αυστηρότεροι περιορισμοί που δρομολογούν οι κινεζικές αρχές προκειμένου να μην εξαπλωθεί εκ νέου η πανδημία, έχουν αρχίσει να πλήττουν περισσότερους τομείς της οικονομίας. Η εξαιρετικά μεταδοτική μετάλλαξη Δέλτα εντοπίστηκε σε περισσότερες από δώδεκα πόλεις της Κίνας από τα τέλη Ιουλίου.
Σαράντα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περίμεναν στο εξωτερικό αγκυροβόλιο Ζουσχάν την Πέμπτη, από 30 που ήταν στις 10 Αυγούστου, όταν ένας εργαζόμενος στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Μεϊντόνγκ βρέθηκε θετικός στην COVID-19.
Ο εν λόγω τερματικός σταθμός ανέστειλε όλες τις δραστηριότητες από τις αρχές Τετάρτης, ενώ άλλοι τερματικοί σταθμοί στη Νινγκμπό επέβαλαν περιορισμούς που αφορούν στον αριθμό των ατόμων και των φορτίων που εισέρχονται στις λιμενικές περιοχές.
Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του τερματικού σταθμού Μεϊντόνγκ, Ningbo Zhoushan Port Co Ltd, ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι θα εκτρέψει τα πλοία, λόγω κρούσματος, προς άλλους τερματικούς σταθμούς στην Νινγκμπό και θα συντονιστεί με άλλα λιμάνια για να περιορίσει τις καθυστερήσεις.
Η ναυτιλιακή εταιρεία CMA CGM ανακοίνωσε ότι ορισμένα πλοία της θα αλλάξουν τη ρότα τους προς την Σαγκάη ή θα αποφύγουν δρομολόγια στην Νινγκμπό. Η Hapag-Lloyd εκτιμά ότι η αναστολή λειτουργίας στον τερματικό σταθμό Μεϊντόνγκ θα προκαλέσει καθυστερήσεις σε ορισμένα προγραμματισμένα δρομολόγια.
Το λιμάνι Νινγκμπό Ζουσχάν πάντως ανακοίνωσε ότι οι άλλοι τερματικοί σταθμοί παραμένουν σε πλήρη λειτουργία .
Η εικόνα της Σαγκάη
Τα λιμάνια της κοντινής Σαγκάης, όπου πολλά πλοία επανακαθορίζουν την διαδρομή τους, αντιμετωπίζουν τη χειρότερη συμφόρηση εδώ και τουλάχιστον τρία χρόνια. Περίπου 30 πλοία κάνουν ουρά έξω από το λιμάνι Γιανγκσχάν, βασικό τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στη Σαγκάη.
Λιμάνια στην ανατολική Κίνα συνεχίζουν τις εργασίες αποκατάστασης των καταστροφών μετά το πέρασμα του τυφώνα In-Fa, ο οποίος μείωσε τον όγκο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% στα τέλη Ιουλίου σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων της Κίνας.
Το τελευταίο κύμα συμφόρησης λιμένων στην ανατολική Κίνα θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι οποία πρόσφατα ξεπέρασαν τα 20.000 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.
- Μπόνους δόμησης: Μάχη χαρακωμάτων δημάρχων – ΥΠΕΝ μετά την απόφαση του ΣτΕ
- Ομπράντοβιτς: «Δεν θέλω να υποτιμήσω τη δουλειά του Σπανούλη στη Μονακό, αλλά…»
- Εύβοια: «Τα παιδιά αυτά λειτούργησαν ως μαριονέτες» – Νέα στοιχεία για τη δολοφονία
- Ιορδάνης Χασαπόπουλος: Εκτός εκπομπής – Τι είπε η Ανθή Βούλγαρη για την απουσία του
- Βεζένκοφ – Ναν: Ανταγωνισμός για τα πρωτεία
- Μιχαήλ Στασινόπουλος: Η πρώτη εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας μετά τη Χούντα