Σε τροχιά παραγωγής η Bugatti Bolide
Η γαλλική φίρμα αποφάσισε να κατασκευάσει την Bolide σε μια… ηπιότερη αλλά εξίσου εξωπραγματική ως προς τα χαρακτηριστικά της έκδοση η οποία θα παραχθεί σε 40 αντίτυπα.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Πριν περίπου ένα χρόνο, η αλσατική φίρμα είχε συστήσει την Bolide ως ένα πειραματικό hypercar που δημιουργήθηκε με κύριο μέλημα να εξερευνήσει τα όρια του W16 κινητήρα των 8,0 λίτρων, σε μια ελαφριά κατασκευή την οποία δεν θα… βάραιναν οι πολυτελείς διατυπώσεις της Chiron.
Παρά τις αρχικές συστάσεις για την Bolide, η Bugatti αποφάσισε να κάνει το επόμενο βήμα, ανακοινώνοντας την πρόθεσή της να οδηγήσει το επιβλητικό hypercar στην παραγωγή, μια κίνηση κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενη για το διαμέτρημα της γαλλικής φίρμας.
Εξίσου αναμενόμενα η παραγωγή της Bolide θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες ενώ βάσει του χρονοδιαγράμματος που ανακοίνωσε η Bugatti, στο πλαίσιο της διοργάνωσης του Monterey, οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν το 2024 μιας και η διαδικασία εξέλιξης δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί. Σε ό,τι αφορά το τίμημα που θα πρέπει να καταβάλουν όσοι… λίγοι και εκλεκτοί επιδιώξουν την απόκτηση του δημιουργήματος της γαλλικής φίρμας, ανέρχεται σε περίπου τέσσερα εκατομμύρια ευρώ.
Για το παραπάνω ιλιγγιώδες ποσό, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της Bolide θα πάρουν στα χέρια τους ένα όμοιο σε εμφάνιση αλλά με λίγες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το πειραματικό πρωτότυπο, υπεραυτοκίνητο το οποίο δεν πρόκειται να τους αφήσει ανικανοποίητους.
Αναλυτικότερα, για λόγους που προφανώς έχουν να κάνουν με την νομιμότητα της Bolide, η μέγιστη ισχύς της έκδοσης παραγωγής θα περιοριστεί σε 1.600 ίππους, έναντι 1.850 στην περίπτωση της πρωτότυπης εκδοχής της.
Αυτό που επίσης αλλάζει για λόγους πρακτικότητας είναι ο τύπος του καυσίμου καθώς, την βενζίνη των 110 οκτανίων την οποία απαιτούσε το πειραματικό πρωτότυπο και ήταν εν μέρει υπεύθυνη για την καταιγιστική ισχύ του μοντέλου αντικαθιστά η πιο συμβατική και λιγότερο δυσεύρετη βενζίνη 98 οκτανίων.
Παράλληλα με τις παραπάνω αλλαγές, οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας προχώρησαν σε τροποποιήσεις στις εισαγωγές αέρα και στο σύστημα ψύξης επιδιώκοντας την βέλτιστη συμπεριφορά της Bolide σε περιβάλλον πίστας. Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό, η Bolide συμβαδίζει με τα διεθνή αγωνιστικά πρότυπα ασφαλείας της FIA, τα οποία και έχουν επιβάλλει στην εξωτική γαλλίδα την τοποθέτηση καθισμάτων συμβατών με HANS καθώς και πυροσβεστήρα.
Αν και προς το παρόν η Bugatti δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα εικόνες από το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η πολεμική ατμόσφαιρα με αγωνιστικά καθίσματα και τιμόνι, αφθονία σε ανθρακόνημα και σπαρτιατική διάθεση, όπως άλλωστε ίσχυε και για την πρωτότυπη εκδοχή του μοντέλου.
Με τις αλλαγές, η έκδοση παραγωγής είναι βαρύτερη σε σχέση με το πρωτότυπο, προσθέτοντας 100 κιλά στο σύνολο που ανέρχεται σε 1.450 κιλά. Σε κάθε περίπτωση, η Bolide, ακόμα και ως έκδοση παραγωγής, είναι κατά περίπου ένα τόνο ελαφρύτερη από την Chiron, προσφέροντας αναλογία 1.103 ίππων ανά τόνο.
Αυτό που επίσης δεν έχει ανακοινώσει η Bugatti είναι οι επιδόσεις της Bolide. Να σημειωθεί ότι στην πρωτότυπη μορφή του, το γαλλικό μοντέλο υποσχόταν μεταξύ άλλων επιτάχυνση από 0-300 χλμ./ώρα σε 20 δευτερόλεπτα καθώς και τη δυνατότητα παραγωγής κάθετης δύναμης ισοδύναμης με 800 κιλά από το μπροστινό splitter (με ταχύτητες 320 χλμ./ώρα) και 1.800 κιλών από την περίτεχνη πίσω αεροδυναμική πτέρυγα.
Αν και τα παραπάνω μεγέθη προδιαγράφονται υποβαθμισμένα στην έκδοση παραγωγής, αναμένονται εξίσου επιβλητικά.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις