To Apple Pay δημοφιλέστερο μέσο για συναλλαγές μέσω κινητού στις ΗΠΑ
Σύμφωνα με την εταιρεία Pulse, μέσω της υπηρεσίας πληρωμών της Apple διεκπεραιώθηκαν το 92% των συναλλαγών μέσω κινητού τηλεφώνου στις Ηνωμένες Πολιτείες.
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Το Apple Pay φαίνεται σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα ότι κυριάρχησε στην αμερικανική αγορά συναλλαγών μέσω κινητού τηλεφώνου για το 2020, μία χρονιά που συνολικά ο τομέας γνώρισε ραγδαία ανάπτυξη λόγω των ιδιαιτεροτήτων που επέβαλλε η πανδημία.
Σύμφωνα με την εταιρεία Pulse, μέσω της υπηρεσίας πληρωμών της Apple διεκπεραιώθηκε το 92% των συναλλαγών μέσω κινητού τηλεφώνου στις Ηνωμένες Πολιτείες, κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε.
Σύμφωνα με την ετήσια μελέτη της Pulse (2021 Debit Issuer Study), συνολικά έγιναν περί τις δύο δισεκατομμύρια συναλλαγές μέσω καρτών σε κινητά τηλέφωνα το 2020, χρησιμοποιώντας τις εφαρμογές Apple Pay, Samsung Pay και Google Pay. Ουσιαστικά, η συγκεκριμένη αγορά είχε ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 51%, με την πλατφόρμα Apple Pay να κερδίζει τη μερίδα του λέοντος έναντι του ανταγωνισμού.
Σε σύγκριση με το Apple Pay, οι λύσεις Samsung Pay και Google Pay κέρδισαν το 5% και 3% της αμερικανικής αγοράς, αντίστοιχα. Επιπλέον, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας αποδεικνύεται ότι οι καταναλωτές πραγματοποίησαν λιγότερες μεν συναλλαγές, αλλά αυτές ήταν μεγαλύτερες σε ποσά.
Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του Apple Pay κατά τη διάρκεια του 2020 έπαιξε και η ευρεία αποδοχή από τις αλυσίδες καταστημάτων. Από τις 100 κορυφαίες εμπορικές φίρμες των ΗΠΑ οι 74 κάνουν αποδεκτή τη συγκεκριμένη μορφή συναλλαγής, ενώ το 65% του συνόλου των φυσικών καταστημάτων λιανικής υποστηρίζουν την υπηρεσία, σύμφωνα με την Pulse.
Προφανώς τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι πολύ βελτιωμένα σε σχέση με το πρώτο διάστημα λανσαρίσματος του Apple Pay, όταν ελάχιστες αλυσίδες και ακόμη λιγότεροι μεμονωμένοι έμποροι υποστήριζαν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα πληρωμών. Υπενθυμίζεται ότι το Apple Pay λανσαρίστηκε στις ΗΠΑ το 2014 και έκτοτε έχει επεκταθεί και σε ορισμένες ακόμη χώρες. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να προσθέσουν την πιστωτική ή χρεωστική τους κάρτα για ασφαλείς ανέπαφες πληρωμές και πληρωμές in-app.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις