Επέλαση της Nio στις κατηγορίες ευρείας αποδοχής
Η ηλεκτρική Nio ετοιμάζει sub-brand στοχεύοντας να διευρύνει το κοινό της με πιο προσιτές αλλά πάντα ηλεκτροκίνητες προτάσεις.
- «Mr Everyman»: Οι 51 άνδρες που καταδικάστηκαν για τους βιασμούς της Ζιζέλ - Γιατί τους ονόμασαν έτσι;
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
Η κινεζική φίρμα των είναι μέχρι σήμερα συνυφασμένη με τα εξωτικά supercar τις υπερμεγέθεις οθόνες και τα επιβλητικά σε μέγεθος SUV και Sedan με κοινή συνισταμένη την ηλεκτροκίνηση. Αυτό ωστόσο πρόκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον καθώς η Nio ανακοίνωσε την πρόθεσή της να λανσάρει ένα νέο sub-brand το οποίο θα αναλάβει να διεισδύσει σε πιο δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων καθιστώντας τις προτάσεις της πιο προσιτές στο ευρύ κοινό.
Σε πρόσφατες δηλώσεις του ο επικεφαλής της εταιρείας William Li ανέφερε σχετικά: «Η σχέση ανάμεσα στην Nio και στην νέα μαζικής παραγωγής φίρμα μας θα είναι ανάλογη της σχέσης που έχει η Audi με την VW και η Lexus με την Toyota».
Σύμφωνα με τον ίδιο, μεταξύ των στόχων της νέας φίρμας είναι να υπερφαλαγγίσει την Tesla, προσφέροντας «καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες σε καλύτερη τιμή».
Προς το παρόν η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει κοινοποιήσει περαιτέρω πληροφορίες για το φιλόδοξο σχέδιό της αν και αυτές αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα. Επίσης βάσει της στόχευσης της κινεζικής φίρμας δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η άφιξη των low cost προϊόντων της και στη γηραιά ήπειρο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι επί του παρόντος η κινεζική φίρμα δραστηριοποιείται στην Ευρώπη ως Nio, έχοντας προσφάτως λανσάρει στην αγορά της Νορβηγίας το SUV ES8 καθώς και το sedan ΕΤ7.
Πλην των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων, η Nio δραστηριοποιείται επίσης και στην ανάπτυξη ενός δικτύου που θα επιτρέπει την αντικατάσταση των μπαταριών αντί της φόρτισής τους, διαδικασία που μειώνει δραστικά τον χρόνο αναμονής τον οποίο συνεπάγεται ο «ανεφοδιασμός» των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Εξάλλου βάσει του συγκεκριμένου σκεπτικού εξελίσσει και τα μοντέλα της τα οποία επιτρέπουν την αντικατάσταση των μπαταριών τους σε ελάχιστο χρόνο. Μέχρι στιγμής το δίκτυο μετράει 361 σταθμούς αντικατάστασης μπαταριών ενώ οι προοπτικές επέκτασης είναι να έχουν δημιουργηθεί 700 έως το τέλος του 2021 και 4.000 έως το 2025 σε όλο τον κόσμο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις