Πεκίνο – Έρχεται dress-code για influencers και Youtubers
To υπουργείο Εμπορίου της χώρας επιβάλει κανόνες για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει κάποιος να μιλά και να ντύνεται κατά τη διάρκεια του live-streaming
- Βουλευτής κοιμόταν και ροχάλιζε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης από την Κεραμέως - Τι απαντά ο ίδιος
- Πρόταση Φάμελλου για τη στήριξη των κομματικών ΜΜΕ - Η επιστολή του στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ
- Στο «σκαμνί» για διαφθορά ο Νετανιάχου - Απορρίφθηκε το αίτημά του για αναβολή λόγω πολέμου
- Πρόθυμο να συμμετέχει σε συνομιλίες για τα πυρηνικά το Ιράν, αλλά «όχι κάτω από πίεση ή εκφοβισμό»
Από τα τέλη του περασμένου έτους, το Πεκίνο κυκλοφόρησε μια σειρά περιοριστικών μέτρων για ένα ευρύ σύνολο δραστηριοτήτων από την τεχνολογία έως ιδιωτικά φροντιστήρια.
Η κυβέρνηση κατηγορεί τον ιδιωτικό τομέα ότι προκαλεί σειρά κοινωνικοοικονομικών προβλημάτων που θα μπορούσαν να αποσταθεροποιήσουν την κοινωνία.
Το Πεκίνο μάλιστα, έχει τονίσει ότι η σκληρή προσέγγιση των μεγάλων επιχειρήσεων θα συνεχιστεί.
Ρυθμιστική εποπτεία των εταιρειών
Κορυφαία στελέχη μάλιστα, από το κυβερνών Κομμουνιστικό Κόμμα κατέθεσαν πρόσφατα ένα σχέδιο για το πώς σχεδιάζουν να αυξήσουν τη ρυθμιστική εποπτεία των εταιρειών τα επόμενα πέντε χρόνια.
Οι αρχές δεσμεύτηκαν να ενισχύσουν τους κανόνες για την ψηφιακή οικονομία, τη διαδικτυακή χρηματοδότηση και τα μεγάλα δεδομένα.
Στο στόχαστρο των αρχών μπαίνουν πλέον και οι influencers, οι YouTubers, αλλά και όσοι πουλούν προϊόντα μέσω διαδικτύου, οι οποίοι στο εξής θα πρέπει να μιλούν και να ντύνονται με συγκεκριμένο τρόπο.
Το κινεζικό υπουργείο Εμπορίου κατέθεσε τις προτάσεις για το livestreaming.
Οι κανόνες περιλαμβάνουν λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι άνθρωποι αυτοί πρέπει να ντύνονται ή να μιλούν μπροστά στην κάμερα, καθώς και οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες πρέπει να επιτρέπουν στους καταναλωτές να ασκούν κριτική.
«Όταν κάποιος μεταδίδει ζωντανά, τα ρούχα και η εικόνα του δεν πρέπει να παραβιάζουν τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη» αναφέρει το υπουργείο, προσθέτοντας ότι οι κανόνες στοχεύουν στο να δημιουργήσουν «ένα καλό περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου για τους καταναλωτές».
Εάν οι influencers εμφανίζουν συμπεριφορά που παραβαίνει το νόμο, θα πρέπει να προειδοποιηθούν ή να τιμωρηθούν από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου-μια κίνηση που θα μπορούσε να περιλαμβάνει περιορισμό της επισκεψιμότητάς τους, αναστολή τους ή ακόμη και κατάργηση των λογαριασμών τους, πρόσθεσε το υπουργείο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις