Το Twitter δοκιμάζει εργαλείο για καταγγελίες παραπληροφόρησης
Οι χρήστες θα μπορούν να αναφέρουν κρούσματα παραπληροφόρησης μέσω τις ίδιας διαδικασίας που ακολουθείται σήμερα για την παρενόχληση ή άλλο επιβλαβές περιεχόμενο
- Oι πέντε πρωτοπόρες γυναίκες που θα εμφανιστούν στα νομίσματα των ΗΠΑ το 2025
- Μαγνήτης για τους επενδυτές τα πράσινα ακίνητα – Την ανιούσα παίρνουν οι τιμές
- Ο DJ Alfredo, είδωλο της dance σκηνής της Ίμπιζα, πέθανε σε ηλικία 71 ετών
- Σε νέες αγορές ποντάρει ο ελληνικός τουρισμός για το 2025 – Τα μηνύματα
Διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στις ΗΠΑ και δύο ακόμα χώρες, μια νέα λειτουργία που δοκιμάζει η Twitter Inc., επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν τα παραπλανητικά τιτιβίσματα, είτε πρόκειται για την Covid-19 είτε για τις εκλογές.
Οι χρήστες θα μπορούν να αναφέρουν κρούσματα παραπληροφόρησης μέσω τις ίδιας διαδικασίας που ακολουθείται σήμερα για την παρενόχληση ή άλλο επιβλαβές περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας το μενού που εμφανίζεται πάνω δεξιά σε κάθε tweet.
Εκεί θα καλούνται να διευκρινίσουν αν η ανάρτηση αφορά πολιτικά ζητήματα, θέματα υγείας ή άλλη κατηγορία. Η κατηγορία της πολιτικής οδηγεί σε υποκατηγορίες, όπως για παράδειγμα οι εκλογές, και το ίδιο ισχύει στην κατηγορία των θεμάτων υγείας, που περιλαμβάνει για παράδειγμα το θέμα της Covid-19.
Το πείραμα σχεδιάζεται να συνεχιστεί για μερικούς μήνες πριν η νέα λειτουργία διατεθεί σε άλλες αγορές, είπε η εταιρεία. Προς το παρόν, είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες σε ΗΠΑ, Αυστραλία και Νότια Κορέα.
Όσο διαρκούν οι δοκιμές, διευκρίνισε η Twitter, δεν είναι δυνατός ο έλεγχος όλων των αναφορών.
Η ανακοίνωση της εταιρείας έρχεται μερικές εβδομάδες αφότου ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν κατηγόρησε το Facebook και γενικά τα κοινωνικά δίκτυα ότι «σκοτώνουν ανθρώπους» επιτρέποντας την εξάπλωση παραπλανητικών και ψευδών αναρτήσεων.
Είχε προηγηθεί συντονισμένη προσπάθεια του Λευκού Οίκου για την άσκηση πίεσης στις διαδικτυακές πλατφόρμες, επισημαίνει το Vice. Το γραφείο του Γενικού Χειρουργού δημοσίευσε έκθεση με τα μέτρα που θα μπορούσαν να λάβουν οι εταιρείες κατά της παραπληροφόρησης, έκθεση που ζητούσε «ξεκάθαρες επιπτώσεις για τους λογαριασμούς που επανειλημμένα παραβιάζουν τους κανόνες» και τροποποίηση των αλγορίθμων προβολής αναρτήσεων ώστε να «αποφεύγεται η ενίσχυση» παραπλανητικού περιεχομένου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις