La Casa De Papel – Το φάντασμα από το παρελθόν της Τόκιο που θα φέρει τα πάνω κάτω
Η 5η και τελευταία σεζόν της «Τέλειας Ληστείας» θα κάνει πρεμιέρα στις 3 Σεπτεμβρίου και αναμένεται να μας καθηλώσει.
Καταιγιστικές θα είναι η εξελίξεις στον 5ο και τελευταίο κύκλο του «La Casa De Papel». Νέοι χαρακτήρες θα προστεθούν και θα πλαισιώσουν την ιστορία βάζοντας «φωτιά» στο επικό φινάλε της σειράς.
Συγκεκριμένα πρόκειται για δύο πρόσωπα. Όπως αποκάλυψε το Netflix μέσα από τα social media, ο ένας θα είναι ο Miguel Ángel Silvestre, που γνωρίσαμε μέσα από τα «Sense8», ο οποίος θα υποδυθεί τον μεγάλο έρωτα της Τόκιο και θα ονομάζεται René. Ο άλλος θα είναι ο Patrick Criado και θα υποδύεται τον γιο του Μπερλίν, με το όνομα Rafael.
Μάλιστα, στο teaser για τον Rene γίνεται λόγος για «το φάντασμα από το παρελθόν της Τόκιο»:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη La Casa de Papel (@lacasadepapel)
Τι θα δούμε στην 5η σεζόν:
«Η συμμορία είναι κλεισμένη στην Τράπεζα της Ισπανίας για πάνω από 100 ώρες. Κατάφεραν να διασώσουν την Λισαβόνα αλλά τα δύσκολα τώρα ξεκινούν καθώς έχασαν έναν δικό τους. Ο Καθηγητής συλλαμβάνεται από την Σιέρρα και για πρώτη φορά, δεν έχει κάποιο σχέδιο απόδρασης. Πάνω που νόμιζαν όταν τα χειρότερα πέρασαν, ένας νέος αντίπαλος μπαίνει στην αρένα και είναι ο πιο ισχυρός όλων: ο στρατός. Το τέλος της μεγαλύτερης ληστείας στην ιστορία κοντεύει και μια επιχείρηση που ξεκίνησε σαν ληστεία μετατρέπεται σε πόλεμο.»
Θυμίζουμε ότι το φινάλε θα χωριστεί σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος στις 3 Σεπτεμβρίου και το δεύτερο στις 3 Δεκεμβρίου.
- Συνελήφθησαν δύο νεαρές που έκλεβαν καταστήματα με ρούχα και σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας
- Σε Αθήνα και Άγκυρα ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε
- Γαλλία: Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες
- Μιχάλης Κουινέλης: Πένθος για τον μουσικό – Έφυγε από τη ζωή o πατέρας του
- Ελ Κααμπί: «Έχουμε εξαιρετικούς παίκτες και πρέπει να νικήσουμε την ΑΕΚ»
- ΠΑΣΟΚ: Θα διερευνήσει η κυβέρνηση τις ευθύνες του ΟΣΕ για το «χαμένο» υλικό των καμερών στην τραγωδία των Τεμπών;