Chevrolet Corvette Z06: Επίδειξη αμερικανικής δύναμης
H αγωνιστική έκδοση της C8 Corvette Stingray θα υιοθετήσει ένα πιο σκληροπυρηνικό αεροδυναμικό προφίλ, θα έχει χαμηλότερο βάρος και θα επωφεληθεί από ένα πανίσχυρο V8 φιλοδοξώντας να αντιπαραβληθεί με μοντέλα όπως η Porsche 911 GT3.
Φωτογραφίες: Automedia
H Corvette Z06 εντοπίστηκε για μια ακόμα φορά από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης στο αγαπημένο πεδίο δοκιμών για το είδος της που εκπροσωπεί το οποίο δεν είναι άλλο από την γερμανική πίστα του Nurburgring.
Προφανώς πρόκειται για μια από τις τελευταίες εμφανίσεις της Ζ06 ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου καθώς έχει ήδη προγραμματιστεί να παρουσιαστεί ως τα τέλη της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από το 2022.
Κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, η Ζ06 διαθέτει ένα νέο αιχμηρότερο bodykit το οποίο αποσκοπεί στη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και στην παραγωγή της μέγιστης δυνατής κάθετης δύναμης.
Υπό αυτό το σκεπτικό το αμάξωμα είναι φαρδύτερο, ο μπροστινός προφυλακτήρας ενσωματώνει μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα ενώ την όψη του συμπληρώνει ένα μεγαλύτερο splitter.
Oι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα απαιτούνται για τις αυξημένες ανάγκες ψύξης ενός νέου V8 o οποίος θα αντικαταστήσει τον κινητήρα των 6,2 λίτρων, απόδοσης 503 ίππων.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για την ταυτότητα του νέου V8 ωστόσο δεδομένα θα πρόκειται για ένα σύνολο με χωρητικότητα 5,5 λίτρων ο οποίος αποτελεί μετεξέλιξη του ισάριθμων κυλίνδρων κινητήρα που εφοδιάζει την αγωνιστική C8-R.
Η νέα μονάδα αναμένεται να θυσιάσει ένα μέρος της γραμμικότητας στη λειτουργία της προς όφελος της ωμής δύναμης. Αυτή αναμένεται να ξεπεράσει τους 700 ίππους κάτι που με τη σειρά του αναμένεται να εξασφαλίσει στην Ζ06 τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων. Παράλληλα, η μέγιστη ταχύτητα αναμένεται να ξεπεράσει τα 320 χλμ./ώρα.
Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων της C8 Corvette το οποίο θα μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.
Με δεδομένη την πλεονάζουσα ισχύ, οι αεροδυναμιστές της Corvette έχουν καταλήξει σε μια περίτεχνη αεροδυναμική κατασκευή στο πίσω τμήμα με κυρίαρχη μια τεράστια αεροδυναμική πτέρυγα και ένα σοφιστικέ αεροδυναμικό διαχύτη που θα αναλάβουν να εξασφαλίσουν στην Ζ06 την μέγιστη δυνατή ευελιξία και ευστάθεια υπό πίεση. Ο νέος διαχύτης φιλοξενεί ένα ανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής. Για την καλύτερη δυνατή απόδοση σε ακραίες συνθήκες, η Ζ06 διαθέτει προφανώς και μεγαλύτερα μετατρόχια ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα αγωνιστικά ελαστικά με τις πεντάκτινες ζάντες.
- LIVE: Ελλάδα – Μεγάλη Βρετανία
- Σαουθάμπτον – Λίβερπουλ 2-3: Ανατροπή και στο +8!
- Χαβιέ Μπαρδέμ: «Δεν ήθελα να συναντήσω τους δολοφόνους Μενέντεζ»
- Ο «θαυμασμός» της Μέρκελ για τον Τσίπρα – Τι γράφει για τους Έλληνες πρώην πρωθυπουργούς στα απομνημονεύματά της
- Κλιματική κρίση: Διάχυτη η απογογήτευση μετά την διάσκεψη COP29 – «Καμία χώρα δεν πήρε αυτά που ήθελε»
- Πήρε τον βαθμό στο 90+3′ ο Πανιώνιος (2-2) – Εύκολη νίκη για τον Μακεδονικό (3-1, vids)