Φωτογραφίες: Automedia

Η βρετανική φίρμα προετοιμάζεται να παρουσιάσει την διαχρονικά μεγαλύτερη, πιο ευρύχωρη και πιο πολυτελή παραλλαγή του εμβληματικού της μοντέλου με αφετηρία τη νέα, πιο πρόσφατη ενσάρκωσή του.

Η νέα έκδοση θα φέρει τα διακριτικά 130 και ήδη οριστικοποιεί τις τελευταίες λεπτομέρειες στο γερμανικό οδικό δίκτυο, κρυμμένη από επιμελές ασπρόμαυρο καμουφλάζ και φιμέ τζάμια.

Βέβαια, τίποτα δεν μπορεί να κρύψει το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθός της που τελικά προδίδει ότι πρόκειται για κάτι διαφορετικό από την νέα, ήδη γνωστή γενιά του Defender.

Η νέα έκδοση διαθέτει προφανώς μεγαλύτερο μεταξόνιο, αυξημένες σε μήκος πίσω πόρτες αλλά και μεγαλύτερους πίσω προβόλους. Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το Defender 130 όπως θα ονομάζεται θα έχει μήκος 5,1 μέτρων δηλαδή αυξημένο κατά 34,2 εκ. σε παραβολή με την 110 αλλά και κατά 22,7 εκατοστά μεγαλύτερο σε σύγκριση με την Mercedes-Benz G-Class.

Όλα τα παραπάνω απελευθερώνουν πολύ περισσότερο χώρο στο εσωτερικό το οποίο θα μπορεί να φιλοξενήσει έως και οκτώ άτομα, δηλαδή ένα άτομο επιπλέον σε σχέση με την προαιρετικά επταθέσια εκδοχή του Defender 110.

Πλην της επιπλέον χωρητικότητας, σύμφωνα με πληροφορίες, η οκταθέσια έκδοση θα πλασαριστεί και ως πολυτελέστερη της 110, ούσα διαθέσιμη μόνο στα κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το συγκεκριμένο πρωτότυπο εφοδιάζεται με το ήπιας υβριδικές τεχνολογίας σύνολο της Land Rover το οποίο συνδυάζει εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt το οποίο εγγυάται 400 ίππους και τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα.

Διαθέσιμη επίσης αναμένεται να είναι η εξίσου ήπιας υβριδικής λογικής, πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον twin-turbodiesel των 3,0 λίτρων, ισχύος 300 ίππων ο οποίος αναμένεται να εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των επτά δευτερολέπτων. Από τις επιλογές δεν θα λείψουν η plug-in υβριδική έκδοση P400e των 405 ίππων και η ακόμα ισχυρότερη των 525 ίππων με τον θηριώδη V8 των 5,0 λίτρων.

Εκτός από την LWB έκδοση του Defender, η βρετανική φίρμα φέρεται επίσης να εξελίσσει και μια pickup έκδοση η οποία αναμένεται να έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με την 130 και αναμένεται να αναζητήσει μια θέση απέναντι στο επίσης διπλοκάμπινο Ford Ranger.