Η Hyundai εξελίσσει υδρογονοκίνητο τετράθυρο sportscar
H κορεατική φίρμα αποκάλυψε τα σχέδιά της να κατασκευάσει ένα υψηλών επιδόσεων τετράθυρο μοντέλο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Η Hyundai αποκαλύπτει τα νέα, φιλόδοξα σχέδιά της για την υδρογονοκίνηση τα οποία θα συγκεκριμενοποιηθούν σε μια εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 7 Σεπτεμβρίου με επίκεντρο την αποκάλυψη ενός sportscar με τεχνολογία κυψελών καυσίμου για το οποίο η κορεατική φίρμα δίνει ήδη τις πρώτες συστάσεις μέσω teaser.
Σύμφωνα με αυτά πρόκειται για ένα μεσαίο τετράθυρο μοντέλο το οποίο ελάχιστα θυμίζει την τρέχουσα γκάμα της Hyundai. Για την ακρίβεια το μόνο κοινό σημείο είναι η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων και το πίσω τμήμα που θυμίζει το αμερικανικό Elantra N.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, δεδομένων των συστάσεων που παρουσιάζει η Hyundai είναι ασφαλές να συμπεράνει κανείς ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς ή τετρακίνητο με πρόγραμμα οδήγησης που να επιτρέπει τα drifts.
Ένα νέο μοντέλο υψηλών επιδόσεων, με τεχνολογία κυψελών καυσίμου και την υπογραφή του τμήματος N της Hyundai δεν αποτελεί ακριβώς έκπληξη καθώς ήδη από το 2015 η κορεατική φίρμα είχε δημιουργήσει το N 2025 Vision Gran Turismo, ένα υδρογονοκίνητο πρωτότυπο το οποίο οι Κορεάτες, είχαν συστήσει ως ένα αγωνιστικών προδιαγραφών μοντέλο το οποίο επωφελείται από το πρώτο ευρείας παραγωγής υδρογονοκίνητο σύνολο.
Για την ιστορία, εκείνο το αγωνιστικό πρωτότυπο υποσχόταν ισχύ 885 ίππων χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνταν από ενέργεια που προέκυπττε από ένα διπλό σύστημα κυψελών καυσίμου.
Εκτός από το νέο πρωτότυπο, η Hyundai αναμένεται να αποκαλύψει και ορισμένα ακόμα πρωτότυπα με τεχνολογία κυψελών καυσίμου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της 7ης Σεπτεμβρίου με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για υδρογονοκίνητες εφαρμογές που θα μπορούν να αξιοποιηθούν και σε άλλες κατηγορίες πλην των επιβατικών, όπως οι μεταφορές και οι δημόσιες συγκοινωνίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai έχει ήδη επιδείξει σοβαρή ενασχόληση με την τεχνολογία κυψελών καυσίμου, παρουσιάζοντας το πρώτο της αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλο το 2015 με τα διακριτικά iX35 ενώ από το 2018 έχει εντάξει στην γκάμα της το επίσης υδρογονίκητο Nexo.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις