Ikea – Ξεκινάει και στις ΗΠΑ πρόγραμμα επαναγοράς μεταχειρισμένων
Η σουηδική εταιρεία έχει ξεκινήσει αντίστοιχα προγράμματα επαναγοράς σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας να καταστήσει τις επιχειρήσεις της πιο βιώσιμες και φιλικές για το κλίμα μέχρι το 2030
- «Mr Everyman»: Οι 51 άνδρες που καταδικάστηκαν για τους βιασμούς της Ζιζέλ - Γιατί τους ονόμασαν έτσι;
- Νέα επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες, θυελλώδεις ανέμους και χιόνια
- Στους 94 έχουν φτάσει οι νεκροί στη Μοζαμβίκη μετά το πέρασμα του κυκλώνα Σίντο
- Οι πρώτες συναντήσεις της συζύγου του αστυνομικού της Βουλής με τις τρεις κόρες της - Τι της είπαν
Πιλοτικό πρόγραμμα επαναγοράς και μεταπώλησης επίπλων ως μεταχειρισμένων, με σκοπό να το μονιμοποιήσει στην πορεία, ξεκινάει στις ΗΠΑ η Ιkea.
Το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο στο κατάστημά του σε προάστιο της Φιλαδέλφειας από σήμερα μέχρι και τις 19 Σεπτεμβρίου και σταδιακά θα εφαρμοστεί και σε άλλες αγορές.
Η Ikea έχει ξεκινήσει αντίστοιχα προγράμματα επαναγοράς σε άλλες χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας να καταστήσει τις επιχειρήσεις της πιο βιώσιμες και φιλικές για το κλίμα μέχρι το 2030.
Οι πελάτες θα μπορούν να πουλήσουν τα ελαφρώς χρησιμοποιημένα έπιπλα Ikea με αντάλλαγμα πίστωση στα καταστήματά της εταιρείας. Τα είδη θα είναι στη συνέχεια διαθέσιμα για μεταπώληση στην ενότητα «ως έχει» σε μειωμένες τιμές.
Τα πλήρως συναρμολογημένα έπιπλα θα αξιολογηθούν με βάση την κατάσταση, την παλαιότητα και τη λειτουργικότητά τους.
Όλο και περισσότερες εταιρείες λιανεμπορίου στρέφονται σε πιο βιώσιμες πρακτικές και προϊόντα, ανταποκρινόμενες στην αυξανόμενη ζήτηση από την πλευρά των καταναλωτών και περισσότερο της νέας γενιάς.
Τους τελευταίους μήνες, εταιρείες όπως η Gap, η Macy’s, η J.C. Penney και η J.Crew’s Madewell συνεργάστηκαν με την πλατφόρμα μεταπώλησης ThredUp για μπαίνοντας δοκιμαστικά στην αγορά μεταχειρισμένων.
Έρευνα της Piper Sandler σε εκπροσώπους της λεγόμενης γενιάς Ζ, και συγκεκριμένα σε 7.000 εφήβους με μέσο όρο ηλικίας 16,1 έτη, έδειξε ότι το 47% των εφήβων έχει αγοράσει και 55% έχει πουλήσει μεταχειρισμένα προϊόντα.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι έφηβοι διαθέτουν το 8% του χρόνου αγορών τους σε αγορές μεταχειρισμένων. Η εξαμηνιαία έρευνα συγκέντρωσε αποτελέσματα από περισσότερους από 7.000 εφήβους με μέσο όρο ηλικίας τα 16,1 έτη.
Ενώ μεγάλο μέρος της ζήτησης εκφράστηκε για μεταχειρισμένα ρούχα, η Ikea επιδιώκει να μεταφέρει αυτή την τάση και στα μεταχειρισμένα έπιπλα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις