Το κινητό σας δεν συνδέεται με το αυτοκίνητο; Δεν είστε μόνοι
Τα ηλεκτρονικά συστήματα των σύγχρονων οχημάτων αποδεικνύονται προβληματικά ή δύσχρηστα.
- Αποκάλυψη in: Έψαξαν τις κάμερες για το ύποπτο «φορτίο» της τραγωδίας στα Τέμπη προ …δύο ημερών
- Αναγκαία η άμεση παρέμβαση του Αρείου Πάγου για το «χαμένο» υλικό από τις κάμερες στα Τέμπη, λέει το ΠΑΣΟΚ
- Πούτιν σε Σολτς: Οποιαδήποτε συμφωνία θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη της τη νέα εδαφική πραγματικότητα
- Η «νέα ελίτ» στη Ρωσία – Από τα πολεμικά μέτωπα στην Ουκρανία, στην πολιτική σκηνή
Τα προβλήματα στη σύνδεση των κινητών τηλεφώνων με τα ηλεκτρονικά συστήματα των σύγχρονων οχημάτων είναι πλέον το νούμερο ένα παράπονο των αγοραστών νέων αυτοκινήτων, αποκαλύπτει έκθεση στις ΗΠΑ.
Η εταιρεία έρευνας αγοράς J.D. Power αναφέρει ότι οι δυσκολίες χρήσης των ηλεκτρονικών συστημάτων του ταμπλό αντιστοιχούν σε 6 από τα 10 συνηθέστερα παράπονα των αγοραστών το 2021.
Η έκθεση της εταιρείας για την ποιότητα των νέων οχημάτων (Initial Quality Study), βασισμένη στις απαντήσεις 111.000 αγοραστών, αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην προσπάθειά τους να μετατρέψουν τα οχήματα σε κινητά με ρόδες, επισημαίνει το Reuters.
Τα παράπονα για μηχανικά ελαττώματα έχουν μειωθεί, ωστόσο οι οδηγοί συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται με δύσχρηστες οθόνες αφής, ραδιόφωνα χωρίς φυσικά κουμπιά για την ένταση και κινητά τηλέφωνα που αρνούνται να συνδεθούν με τα συστήματα του ταμπλό, ανέφερε ο Ντέιβιντ Σάρτζεντ, αντιπρόεδρος της J.D. Power για θέματα ποιότητας αυτοκινήτων.
Για το 2021, το συχνότερο παράπονο μεταξύ των καταναλωτών ήταν η αδυναμία σύνδεσης του κινητού με τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, τα οποία υποτίθεται ότι εμφανίζουν την οθόνη του κινητού στο ταμπλό και προσομοιώνουν τη λειτουργία του.
Η προσομοίωση της λειτουργίας των smartphone στο ταμπλό, δυνατότητα που υποτίθεται ότι υπάρχει στο ένα τρίτο των μοντέλων του 2021, παραμένει σημαντική πρόκληση «για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες που προσφέρουν τη λειτουργία στους καταναλωτές» ανέφερε ο Σάρτζεντ.
«Οι κατασκευαστές και οι εταιρείες τεχνολογίας δείχνουν με το δάχτυλο η μία την άλλη με τους καταναλωτές εγκλωβισμένους στη μέση» σχολίασε.
Στη δεύτερη θέση της λίστας με τα συχνότερα παράπονα βρίσκονται τα συστήματα αναγνώρισης φωνητικών εντολών, τα οποία βρίσκονταν στην πρώτη θέση από το 2012 μέχρι φέτος. Σύμφωνα με τον Σάρτζεντ, η υποχώρηση οφείλεται στο γεγονός ότι οι οδηγοί προτιμούν να δίνουν φωνητικές εντολές από το κινητό, παρακάμπτοντας τα δύσχρηστα συστήματα των οχημάτων.
Στην τρίτη θέση βρίσκονται τα προβλήματα για τις οθόνες αφής του ταμπλό.
«Οι καταναλωτές θεωρούν πως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αλλάξεις την ένταση στο ραδιόφωνο από ό,τι το να γυρίζεις ένα κουμπί» σχολίασε ο Σέρτζαντ.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις