Οι τηλεδιασκέψεις «κουράζουν» τους εργαζόμενους
Ομάδα ερευνητών μελέτησε την επιρροή των τηλεδιασκέψεων στα επίπεδα κόπωσης των εργαζομένων με τα αποτελέσματα να είναι αποκαλυπτικά.
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Ποια είναι η Κριστίν Καβαλάρι: Τα ριάλιτι, το toy boy και το «πιο καυτό σεξ» με τον Τζέισον Στέιθαμ
- Κουτσουρεμένος ο προϋπολογισμός του «Διατηρώ»
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Την επίδραση των τηλεδιασκέψεων –που έγιναν κάτι παραπάνω από αναγκαίες στην εποχή του κοροναϊού- στην κόπωση των εργαζομένων, εξετάζει μελέτη επιστημόνων που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Applied Psychology.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η χρήση της κάμερας ήταν κουραστική για τους εργαζόμενους, οι οποίοι δήλωναν εξαντλημένοι χωρίς αυτό να οφείλεται στον αριθμό των συναντήσεων που είχαν κάθε ημέρα.
Όπως τονίζει η επικεφαλής των ερευνητών, δρ Άλισον Γκάμπριελ «υπάρχει πάντα αυτή η υπόθεση ότι αν έχεις την κάμερα ανοιχτή κατά τη διάρκεια των συσκέψεων, είσαι πιο αφοσιωμένος», υπογραμμίζοντας πως υπάρχει μεγάλη πίεση στους εργαζόμενους που σχετίζεται με την εμφάνιση στην κάμερα.
«Το να έχετε ένα επαγγελματικό φόντο και να δείχνετε έτοιμοι ή να κρατάτε τα παιδιά έξω από το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεστε, είναι μερικές από τις πιέσεις αυτές» συμπλήρωσε η δρ. Γκάμπριελ.
Οι ερευνητές ψυχολόγοι, μάλιστα, διαπίστωσαν ότι οι εργαζόμενοι που ένιωθαν εξαντλημένοι, συμμετείχαν και μιλούσαν λιγότερο στις συσκέψεις, ενώ οι εργαζόμενοι που δήλωναν πιο εξαντλημένοι ήταν συνήθως γυναίκες νεαρής ηλικίας.
«Οι εργαζόμενοι που τείνουν να είναι πιο ευάλωτοι όσον αφορά την κοινωνική τους θέση στον εργασιακό χώρο, όπως οι γυναίκες και οι νεότεροι, έχουν αυξημένο αίσθημα κόπωσης όταν πρέπει να κρατούν τις κάμερες ανοιχτές κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων», συμπλήρωσε η δρ Άλισον Γκάμπριελ, προσθέτοντας: «Οι γυναίκες συχνά αισθάνονται την πίεση να είναι τέλειες ή έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να τους διακόψουν τα παιδιά τους, ενώ οι νεότεροι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι πρέπει να είναι μπροστά στην κάμερα και να συμμετέχουν, προκειμένου να αποδείξουν ότι είναι παραγωγικοί».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις