KIA Sportage: Ευρωπαϊκή υπόθεση
H κορεατική φίρμα αποκαλύπτει την πρώτη, ειδικά σχεδιασμένη για την Ευρώπη παραλλαγή που η νέα γενιά του Sportage εντάσσει στην γκάμα της
- Η δυσαρέσκεια εργαζομένων χτυπάει κόκκινο, πιθανότητα μαζικών παραιτήσεων
- Έρωτες, χρήματα και τραγωδίες: Η πολυτάραχη ζωή της Gloria Vanderbilt
- Τι φταίει και δεν φτάνει ο προϋπολογισμός για φάρμακα στα νοσοκομεία
- Οι παράγοντες που καθορίζουν τις τιμές στη φέτα - «Είναι πλέον αδικαιολόγητες» λένε οι παραγωγοί
Η KIA αποφάσισε να δώσει ένα πιο ευρωπαϊκό χαρακτήρα στο Sportage, δημιουργώντας, για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου μια νέα έκδοση, ειδικά σχεδιασμένη για τα μέτρα του οδικού δικτύου της γηραιάς ηπείρου.
Με μικρότερες διαστάσεις σε σχέση με την παγκόσμια έκδοση του μοντέλου (το μεταξόνιό του είναι μειωμένο κατά 7,5 εκατοστά) και ενσωματώνοντας plug-in υβριδική και υβριδική τεχνολογία, η νέα έκδοση του Sportage δείχνει να διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που είναι δημοφιλή στους Ευρωπαίους και φιλοδοξούν να το πλασάρουν καλύτερα έναντι του ανταγωνισμού του.
Ανεξαρτήτως προορισμού, σύμφωνα με τις συστάσεις της ΚΙΑ, το νέο Sportage έχει εξελιχθεί με οδηγό τρεις πυλώνες, εστιάζοντας στο καινοτόμο design, την προηγμένη τεχνολογία και τρίτον στην προσφορά μιας πιο διασκεδαστικής εμπειρίας.
Ειδικά σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή έκδοση, το μικρότερο μεταξόνιο έχει συμπαρασύρει και την εξωτερική σχεδίαση που είναι δυναμικότερη, επικουρούμενης της διαφορετικής χάραξης της τρίτης κολώνας και των νέων γραφικών.
Παρά την πιο compact υπόσταση της ευρωπαϊκής έκδοσης, η νέα γενιά του Sportage με συνολικό μήκος 4,51 μέτρα είναι κατά 3,0 εκατοστά μεγαλύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά, διαθέτοντας ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό ακόμα και στην περίπτωση της plug-in υβριδικής έκδοσης. Αντιστοίχως, αυξημένος κατά 10-15% είναι και ο χώρος του πορτ μπαγκάζ ο οποίος ξεκινά πάνω από τα 500 λίτρα ακόμα και στην plug-in υβριδική έκδοση.
Η τελευταία συνδυάζει τον turbo κινητήρα των 1,6 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 13,8 KWh, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 265 ίππων και ηλεκτρική αυτονομία 55 χλμ. αν και προς το παρόν εκκρεμεί η σχετική πιστοποίηση. Σε ό,τι αφορά το κρίσιμο μέγεθος των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αν και επίσης εκκρεμεί η πιστοποίηση, εκτιμάται ότι θα περιοριστούν σε 31 γρ./χλμ.
Παράλληλα θα υπάρξει και μια απλή υβριδική έκδοση η οποία θα αξιοποιεί τον ίδιο βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με μικρότερης ισχύος ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 1,49 kWh, αποδίδοντας 230 ίππους και εξασφαλίζοντας εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που θα διαμορφωθούν σε 134 γρ./χλμ.
Την γκάμα υβριδικών τεχνολογιών του Sportage θα συμπληρώσει η ήπια υβριδική έκδοση η οποία συνδυάζει τον κινητήρα των 1,6 λίτρων με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Οι εκδόσεις mild hybrid θα είναι διαθέσιμες με ισχύ 150 και 180 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα.
Οι πετρελαιοκινητήρες θα εξακολουθήσουν να αποτελούν επιλογή με την μορφή δύο diesel εκδόσεων 1,6 λίτρων ισχύος 115 και 136 ίππων.
Επίσης, εκτός από την ευρεία γκάμα επιλογών και το εξωτερικό design που προφανώς στις λεπτομέρειες αντλεί τις επιρροές του από το αμιγώς ηλεκτροκίνητο EV6, το Sportage φροντίζει να διαθέτει ένα αρκούντως σύγχρονο εσωτερικό. Κυρίαρχα στοιχεία οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment που μαζί με τα υπόλοιπα χειριστήρια αφής υιοθετούν έναν πλήρως οδηγοκεντρικό προσανατολισμό. Αναλόγως την έκδοση, το Sportage διαθέτει επίσης στον εξοπλισμό του στοιχεία όπως τα matrix LED κεντρικά φωτιστικά σώματα, κάμερα περιμετρικής όρασης καθώς και σύστημα αυτόνομης στάθμευσης από απόσταση μέσω application.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις