Renault Megane E-Tech: Σε τροχιά… πρεμιέρας
Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο και πλέον SUV νέο Megane δίνει για μια τελευταία φορά το παρών ως teaser πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην επικείμενη έκθεση του Μονάχου
- Ανοιχτά τα μαγαζιά σήμερα - Κορυφώνεται η κίνηση, τι να προσέχουμε όταν αγοράζουμε παιχνίδια και τρόφιμα
- Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι
- Χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια για τον σκύλο και τη γάτα μας – Εύγευστες συνταγές
- Ο Τραμπ διορίζει τον παραγωγό του «Apprentice», ως ειδικό απεσταλμένο στη Μεγάλη Βρετανία
Η νέα γενιά του γαλλικού μοντέλου επιστρέφει για μια ακόμα φορά ως teaser πριν αποκαλυφθεί επισήμως στην διεθνή γερμανική έκθεση αυτοκινήτου, δίνοντας μια πρώτη γεύση από την αισθητική του καθώς η συγκεκριμένη εικόνα αποτελεί ουσιαστικά την πρώτη χωρίς καμουφλάζ.
Βάσει των οπτικών τεκμηρίων, το πίσω τμήμα του Megane E-Tech υιοθετεί την χαρακτηριστική γραμμή LED που αποτελεί το νέο αγαπημένο στοιχείο των σχεδιαστών της αυτοκινητοβιομηχανίας που όμως στην προκειμένη περίπτωση «διακόπτεται» από το σήμα της Renault. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν ακαμουφλάριστα τεκμήρια από το μπροστινό τμήμα, αναμένεται ανάλογο σχεδιαστικό ύφος με τα Captur και Clio με κυρίαρχα τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «C».
Επίσης, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Renault, η έκδοση παραγωγής θα μείνει πολύ κοντά σε αναλογίες και αισθητική με το ομώνυμο πρωτότυπο το οποίο είχε διαστάσεις 4,21 μέτρα μήκος, 1,8 μέτρα πλάτος και 1,5 μέτρα ύψος.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης και όπως έχει επισημάνει σε κάθε τόνο και με κάθε πιθανό τρόπο η γαλλική φίρμα, το Megane θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Renault που με εφαλτήριο την πρεμιέρα του πρώην hatchback νυν SUV Megane θα αποκτήσει αμιγώς ηλεκτρική τροπή. Ειδικότερα, το Megane E-Tech θα αποτελέσει το πρώτο από συνολικά επτά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που η Renault εξελίσσει με ορίζοντα το 2025.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, τη βάση για το Megane E-Tech θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία έχει ήδη «δώσει» το Nissan Ariya και στην περίπτωση του σαφώς μικρότερου γαλλικού crossover αναμένεται να συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 217 ίππων και 300 Nm ροπής. Αυτό θα τροφοδοτείται από μια εξαιρετικά compact μπαταρία 60 kWh με ύψος μόλις 11 εκατοστών, η οποία θα εξασφαλίζει αυτονομία 450 χλμ. ενώ σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια έκδοση με ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία.
Σε επίπεδο φόρτισης, οι πρώτες συστάσεις αναφέρουν ότι σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 KW το Megane E-Tech θα μπορεί να ανακτήσει την ενέργεια που απαιτείται για διαδρομή 200 χλμ. σε μόλις μισή ώρα .
Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαφορετικές αναλογίες του SUV αμαξώματος συνδυαστικά με τις συνήθεις εξασφαλίσεις της ηλεκτρικής τεχνολογίας αναμένεται να εξασφαλίσουν στο Megane E-Tech άφθονη ευρυχωρία, σχεδόν πρωτόγνωρη για τα διακριτικά Megane.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις