Σε ηλεκτρικό ταμπλό το νέο Opel Astra
Η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε την παρουσία μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης ανάμεσα στις εκδόσεις της νέας γενιάς του μικρομεσαίου hatchback η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2023
- «Στην Τριχωνίδα τέτοιοι σεισμοί έχουν συνέχεια - Χρειάζεται επιτήρηση» - Λέκκας για δόνηση στο Αγρίνιο
- Αρκάς: Η καλημέρα της Κυριακής έχει γεύση από κουραμπιέδες
- Αμερικανικό μαχητικό καταρρίφθηκε κατά λάθος από αμερικανικό καταδρομικό
- Μέχρι πότε η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση, τι ισχύει για τα πρόστιμα
Αν και μάλλον θα έπρεπε να θεωρείται αναμενόμενο με δεδομένες τις εκλεκτικές τεχνολογικές συγγένειες στον όμιλο Stellantis, η Opel επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου θα αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Η νέα έκδοση αναμένεται να διατεθεί από το 2023 συμπληρώνοντας την ηλεκτρική γκάμα της Opel που προς το παρόν απαρτίζεται από τα Corsa-e και Mokka-e και που έως το 2024 θα αποτελείται από το σύνολο των μοντέλων της γερμανικής φίρμας που έχει ανακοινώσει ότι θα προσφέρει ηλεκτρική εναλλακτική για κάθε πρότασή της.
Εξάλλου, όπως έχει διευκρινιστεί, ο στόχος είναι η Opel να διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα ήδη από το 2028, αρκετά χρόνια νωρίτερα από την ευρωπαϊκή ημερομηνία «επιβολής» μηδενικών εκπομπών.
Προς το παρόν η Opel δεν έχει αποκαλύψει στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής έκδοσης, ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες θα υιοθετήσει μπαταρία 60 KWh η οποία αναμένεται να εξασφαλίζει αυτονομία που θα ξεπερνά τα 400 χλμ. Στην πορεία δεν αποκλείεται να υπάρξουν και μεγαλύτερης αυτονομίας εκδόσεις καθώς ένα από τα μεγαλύτερα «μυστικά» του Astra-e είναι η αξιοποίηση μιας νέας αρχιτεκτονικής για την ηλεκτρική έκδοση.
Πρόκειται για την νέα μετεξέλιξη της πλατφόρμας e-CMP με τα διακριτικά STLA, και το ηλεκτρικό Astra αναμένεται να είναι από τα πρώτα μοντέλα του ομίλου που θα την αξιοποιήσουν εξ ου και η «αργοπορία» της έκδοσης σε σχέση με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του. Σύμφωνα με τις συστάσεις του ομίλου η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει συστοιχίες ιόντων λιθίου απόδοσης έως και 100 KWh οι οποίες θα μπορούν να προσφέρουν αυτονομία έως και 700 χλμ.
Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει σε σχέση με το ηλεκτρικό Astra είναι η αισθητική του καθώς η Opel θα εξακολουθήσει την ίδια σχεδιαστική τακτική μη διαφοροποιώντας σημαντικά την EV έκδοση.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις