Mad Clip – Από τη Νέα Υόρκη στην ελληνική τραπ σκηνή – Τι σημαίνει το όνομά του
Ο Mad Clip (Πήτερ Αναστασόπουλος) γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη στις 25 Μαΐου του 1987 και άνηκε στο δυναμικό της δισκογραφικής εταιρίας Capital Music
Η μουσική βιομηχανία θρηνεί τον θάνατο του τράπερ Mad Clip, ο οποίος σκοτώθηκε σε φρικτό τροχαίο στη λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Ο Mad Clip (Πήτερ Αναστασόπουλος) γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη στις 25 Μαΐου του 1987 και άνηκε στο δυναμικό της δισκογραφικής εταιρίας Capital Music.
Το όνομά του προήλθε από τα αρχικά της φράσης «Money and Drugs Can’t Live in Poverty» (Λεφτά και ναρκωτικά, δεν μπορώ να ζήσω στη φτώχεια). Με το ξεχωριστό του στυλ και την αγάπη για την μουσική, κέρδισε τους νέους και καθιερώθηκε ως ένας από τους καλύτερους τράπερ της γενιάς του με πολλές επιτυχίες.
Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα
«Ο πατέρας μου full on Έλληνας, η μάνα μου παιδί μεταναστών που είχαν φύγει πριν από 50-60 χρόνια στην Αμερική. Εκεί (σ.σ. στη Νέα Υόρκη) μεγάλωσα και από πιτσιρικάς πηγαινοερχόμουν στην Ελλάδα, για να βλέπω το σόι του πατέρα μου. Κάποια στιγμή, το 1999, κάνει τη κίνηση ο πατέρας μου να μας πάρει οικογενειακώς να γυρίσουμε στην Ελλάδα. Πάνω σε αυτήν τη μετακόμιση οι δικοί μου «τα σπάνε» και από 13 ετών και για πολλά χρόνια ήμουν μπαλάκι Αμερική – Ελλάδα. Δεν είχα στάνταρ βάση, δεν είχα σταθερό σπίτι, ήμουν από καναπέ σε καναπέ» δήλωνε ο Mad Clip το 2019 στη Lifo..
Όπως έλεγε «ο πατέρας μου στη Νέα Υόρκη ήταν πολύ εργατικός, έβγαζε τα λεφτά του, αλλά, όταν χώρισαν, τα πράγματα άλλαξαν εντελώς, ξαφνικά ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα. Η μάνα μου έπαθε κατάθλιψη, η αδερφή μου ήταν μικρή, 5 χρονών, κι εγώ στο πέρα-δώθε».
«Πήγαινα στον πατέρα μου, δεν τα βρίσκαμε, πήγαινα στη γιαγιά μου, μετά πήγαινα πάλι στη μάνα μου. Πήγαινα στην Αμερική, μετά γύρναγα στην Ελλάδα, ήταν ένας φαύλος κύκλος. Δεν είχα τον δεσμό της οικογένειας, δεν υπήρχε έλεγχος και τις αποφάσεις, τις έπαιρνα μόνος μου. Το μόνο που είχα σταθερό ήταν το πάθος για τη μουσική. Κατά τη διάρκεια των μετακινήσεών μου ξαναβρέθηκα για κάποια χρόνια στην Αμερική».
Μιλώντας για τη ζωή του to 2019, είχε δηλώσει αρχικά ότι τα πράγματα στη Νέα Υόρκη ήταν και δύσκολα γιατί «πρέπει να ξέρεις πώς να φέρεσαι, είναι πολύ εύκολο το να βρεθείς στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή», λέγοντας μάλιστα πως «πολλές φορές» είχε βρεθεί στο λάθος μέρος, τη λάθος στιγμή.
O Mad Clip είχε έρθει αντιμέτωπος και με τον ρατσισμό, όπως ο ίδιος είχε αποκαλύψει μιλώντας στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, λέγοντας μάλιστα πως «έφαγα πιο πολύ ρατσισμό στην Ελλάδα, από ό,τι έφαγα στην Αμερική σαν Έλληνας».
Αναφερόμενος στην οικογένειά του και την πιο προσωπική του ζωή, είχε δηλώσει ότι από τα 13 του «ήμουν σαν μπαλάκι, πήγαινε έλα. Δεν είχα βάση. Αλλάξαν όλα αυτόματα, μέσα σ’ ένα καλοκαίρι».
«Από εκεί που τα είχαμε αρκετά στρωμένα τα πράγματα η οικογένειά μου, γύρισα σε μία φάση που η μάνα μου ήταν πάρα πολύ στενοχωρημένη με τον χωρισμό, η αδερφή μου ήταν πέντε χρονών κοριτσάκι. Και εγώ ήθελα να καταλάβω τι είχε γίνει. Πού ήταν ο πατέρας, γιατί είναι έτσι η μάνα» είχε πει.
Αναφερόμενος στη μουσική του πορεία, είχε δηλώσει πως «κι αυτά τα παιδιά που έχουμε γίνει πλέον artists, ξεκινήσαμε από τη γειτονιά και καταφέραμε μέσα σε λίγα χρόνια με την πίστη που έχουμε στον εαυτό μας να μπούμε στην ελληνική βιομηχανία».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του είχε πει πως «κανένας μας δεν θέλει να δει κανέναν νεαρό να καταστρέφεται (…)». «(Τα παιδιά) πρέπει να παίρνουν παραδείγματα από τους γονείς τους, όχι από τον αγαπημένο τους τραγουδιστή ή ηθοποιό» είχε προσθέσει.
Προς το τέλος, είχε τονίσει ότι «Δεν έχω έρθει εδώ πέρα ούτε να το παίξω πρότυπο, ούτε είδωλο. Εγώ μιλάω για τα δικά μου βιώματά. Έχω καταφέρει με πολύ ωραίο τρόπο να κάνω την αλητεία μου εμπορική και να κάνω τον κόσμο να ξεσηκώνεται».
Η καταδίωξη αλά Χόλιγουντ και η σύλληψη
O ίδιος είχε συλληφθεί μετά από κινηματογραφική καταδίωξη, στην Αθήνα, στα μέσα Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του έκαναν σήμα να σταματήσει για έλεγχο, αυτός δεν υπάκουσε και ακολούθησε καταδίωξη κατά τη διάρκεια της οποίας ο Mad Clip παραβίασε τέσσερα κόκκινα φανάρια οδηγώντας γρήγορα και επικίνδυνα, μέχρι που οι αστυνομικοί τον εγκλώβισαν.
Οι άνδρες της αστυνομίας τον συνέλαβαν, του φόρεσαν χειροπέδες και τον οδήγησαν στο Αστυνομικό Τμήμα Μοσχάτου.
Οι κατηγορίες που αντιμετώπισε ο 34χρονος μουσικός αφορούσαν σε απείθεια και επίθεση κατά των αστυνομικών που τον συνέλαβαν.
Λίγες ημέρες αργότερα, ο τράπερ έδωσε τη δική του απάντηση μέσω Instagram για το περιστατικό καταδίωξης από την ομάδα ΔΙ.ΑΣ.
O Mad Clip παραδέχθηκε ότι καταδίωξη έγινε και στη συνέχεια οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα. «Καταδίωξη έγινε. Είμαι κοντράκιας. […] Είμαι γκαζάκιας… Μου αρέσει η μ@λ@κια, τι να κάνω. Εννοείται ξέφυγα από το περιπολικό, μπήκα στην Εθνική συνέχισα να τρέχω και στην πρώτη έξοδο του Ταύρου, βγαίνω και τυχαίνει να μου την πέφτει η ομάδα «Δίας».
Ωστόσο, ο τράπερ αρνήθηκε ότι πέρασε 4 κόκκινα φανάρια, λέγοντας: «Εννοείται ότι δεν θα ρίσκαρα να τρέχω στα στενά και να βάλω σε κίνδυνο τον κάθε πολίτη».
Και πρόσθεσε: «Σταματάω, βγαίνουν τα όπλα, αρχίζουν οι φωνές και με συνοδέψαν στο τμήμα του Μοσχάτου η ομάδα «Δίας». Θέλω να ξέρω το εξής: Πού στην Εθνική οδό έχει φανάρια; Εγώ δεν έχω ξαναδεί φανάρια.
» Αν είχα κάψει 4 κόκκινα φανάρια μες στην κίνηση, δεν θα με πηγαίνανε αυτόφωρο και στον εισαγγελέα; Δεν είμαι ο γιος του Ωνάση. Είναι μόδα να κράζουμε την τραπ μουσική. Είναι μόδα αυτοί οι καλλιτέχνες να φαίνονται εντελώς κακοποιοί. Είναι μόδα επειδή έτσι θέλει να περαστεί. Δεν γουστάρουν την επιτυχία μας…η καταδίωξη έγινε, υπήρχε ένταση τα φανάρια όμως αδερφέ δεν έγιναν ποτέ».
- Μητσοτάκης για εκλογές στις ΗΠΑ: Οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις είναι στρατηγικές και δεν θα επηρεαστούν
- Έρευνα για το έδαφος στη νέα εποχή για τη γεωργία – Τι αποκαλύπτει
- Αθλητικά + Παντόφλες – Μόλις κυκλοφόρησαν τα επόμενα διχαστικά παπούτσια της μόδας
- Τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια Πειραιά
- OpenAI και Μπέζος επενδύουν σε ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη
- Εθνική: Με Μουζακίτη οι κλήσεις του Γιοβάνοβιτς – Η αποστολή για Αγγλία και Φινλανδία (pic)